Olen niin kyllästynyt tähän sinkkuuteen :(
Kolme vuotta tulee kohta täyteen. Onhan tässä kaikennäköistä ihmeellistä säätöä ollut välillä, mutta niistä kaikista on jäänyt lopulta paskan maku suuhun. Tiedättehän. Aluksi kiinnostutaan, sitten hypärään sänkyyn, jossa vietetään muutama yö ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen, just kun mä oon vasta vähän innostunut. Sitten voi tulla joitain viestejä vielä, mutta sitten vaan vituttaa ja tekisi mieli vastata että ohan sulla kaks kättä.
Sinänsä mä oon useimmiten ihan sinut sen ajatuksen kanssa, että yksin tässä ollaan jatkossakin, mutta sitten tulee näitä erittäin heikkoja hetkiä jolloinka vielä avaudun aiheesta vauvaapalstalla.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee vikaan siinä, että millaisia miehiä lähestyt tai mistä viehätyt. Ne miehet saa muiltakin naisilta huomiota, niin aika pieni todennäköisyys, että valinta osuu juuri sinuun. Kannattais antaa toisenlaisillekin miehille mahdollisuus, niin voisit saada jotain kestävämpääkin suhdetta aikaiseksi.
Ja sä tarkoitat naillä toisenlaisilla miehillä mitä? Peräkammariin syrjäytyneitä luusereita ja naisvihaajia vai? Se nimittäin on se ainut miestyyppi joka ei saa huomiota (muiltakin) naisilta. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, normaaleja miehiä ja näitä luonnollisesti tavalliset ja normaalit naiset lähestyy. Sama tietysti myös päinvastoin. Ei kukaan päälle parikymppinen nainen enää sekaannu mihinkään panoalfoihin sun muihin naistennaurattajiin jos on pysyvää parisuhdetta hakemassa.
Ja juuri näiden normaalien ja tavallisten miesten kanssa sitä suhdetta ei nykypäivänä enää saa vaan ne juoksee pelkän seksin perässä.
N38
Fiksuimmat miehet eivät myöskään kiinnostu naisista, jotka kuvailevat toisia miehiä "luusereina". M43
Vierailija kirjoitti:
Joo siis ei varmaan naisena sais sanoa, että pitää seksistä ja pitää sitä myös tärkeänä parisuhteessa, koska olet heti horo
No silloin on heti horo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten sinkkuus pelkkää paneskelua. Ei kyllä paljon kiinnostaisikaan suhde minkään horon kanssa.
Hah no en nyt kutsuis itseäni miksikään horoksi. Tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.Niin ja alle 30 olen.ap
Jatka sitten samaan malliin. Minä oon ollut yli 5vuotta sinkkuna ja en oo ketään paneskellut sinä aikana.
Niin, kun et ole kenellekään kelvannut edes panemiseen. Se ei varsinaisesti ole mikään meriitti. Eikä ainakaan syy arvostella muita.
En ole edes koittanut kelpaisinko ja saisin kyllä seksiä rahalla ainakin jos haluaisin. Se on periaatekysymys, että sitä sekstaillaan vasta parisuhteessa kun on rakkautta mukana.
Olet ollut yli 5 vuotta sinkkuna, et ole edes koettanut kelpaisitko jollekin. Mitä ihmettä sinä sitten teet tässä ketjussa, jos et edes halua olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Oon mä kokeillut treffailla, mutta en ole paneskellut ketään. Enkä ole kokeillut baareista irtoisko mitään seksiä yhdeks yöks tms.Kokeillut treffailla, mutta mitä sitten tapahtuu? Miksi et halua yrittää jatkaa tapailua kenenkään kanssa?
Ei ole tullut vastaan semmoista jonka kanssa etenis paljon sitä treffailua pidemmälle. Enhän toki muuten olisikaan sinkkuna.
Niin, eli et halua treffailua pidemmälle vai nämä tapaamasi henkilöt eivät ole halunneet jatkaa treffailua pidemmälle. Jotenkin nyt ristiriidassa, kun toisaalta annat ymmärtää, että sinua itseä ei kiinnosta, mutta toisaalta olet kuitenkin kokeillut ja ilmeisesti haluaisit löytää jonkun.
Panoalfoja on kyllä tosi vaikea tunnistaa. Minä olen 33 ja luulin ihmistuntemukseni kehittyneen riittävästi. Kiinnostuin ja lopulta rakastuinkin epäsosiaaliseen kiusattuun, arpiseen, laihaan ja lyhyeen, ainiin vieläpä työttömään mieheen. Ei todellakaan mikään päällepäin naistenkaataja. Mutta hänpä olikin mukava luonne ja armoton flirttailija ja tyypillä käy semmoinen flaksi ettei uskoisi jos ei tietäisi varmaksi. Niinpä hän ei sitten pystynyt tyytymään minuun vaan piti vielä nelikymppisenä lähteä kiertämään pubihutsuja kun kerta voi. Kikkeliskokkelis minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta tulee kohta täyteen. Onhan tässä kaikennäköistä ihmeellistä säätöä ollut välillä, mutta niistä kaikista on jäänyt lopulta paskan maku suuhun. Tiedättehän. Aluksi kiinnostutaan, sitten hypärään sänkyyn, jossa vietetään muutama yö ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen, just kun mä oon vasta vähän innostunut. Sitten voi tulla joitain viestejä vielä, mutta sitten vaan vituttaa ja tekisi mieli vastata että ohan sulla kaks kättä.
Sinänsä mä oon useimmiten ihan sinut sen ajatuksen kanssa, että yksin tässä ollaan jatkossakin, mutta sitten tulee näitä erittäin heikkoja hetkiä jolloinka vielä avaudun aiheesta vauvaapalstalla.
Kannattaa yrittää etsiä elämään mielekkyyttä muualta. Ei se parisuhde yleensä väkisin pusertamalla tule, eikä parisuhde epämiellyttävää elämää onnelliseksi tee kuin korkeintaan hetkellisesti.
Minä olen ollut puoli vuotta sinkkuna, eikä ole löytynyt vielä yhtään naista sänkyyn. En ole koskaan ollut hyvä tuntemattomien naisten lähestymisessä ja nyt pitkän parisuhteen jälkeen tuntuu vielä oudommalta. Nirsokin olen kuin saatana, joten huonolta näyttää.
Toisaalta en kyllä ole kyllästynyt sinkkuuteen (enhän ole päässyt edes vauhtiin), mutta seuraa kyllä kaipaisin. Siis ihan muutakin kuin seksiseuraa, koska tuli parisuhteen aikana totuttua naisseuraan, eikä minulla ole tällä hetkellä oikeastaan yhtään naispuolista kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri näiden normaalien ja tavallisten miesten kanssa sitä suhdetta ei nykypäivänä enää saa vaan ne juoksee pelkän seksin perässä.
N38
Olen tavallinen mies, maisterin paperit taskussa, ihan hyvässä duunissa ja elämä muutenkin hallinnassa. Harrastuksia on, ja kunnostani pidän huolta. Pidempiäkin suhteita takana, joten olen kaiketi parisuhdekelpoinen. En todellakaan juokse pelkän seksin perässä, vaan haluaisin löytää tulevien lasteni äidin ja perustaa perheen.
Vaan ei löydy. Satunnaista seksiä kyllä löytyisi.
M39
Vierailija kirjoitti:
Panoalfoja on kyllä tosi vaikea tunnistaa. Minä olen 33 ja luulin ihmistuntemukseni kehittyneen riittävästi. Kiinnostuin ja lopulta rakastuinkin epäsosiaaliseen kiusattuun, arpiseen, laihaan ja lyhyeen, ainiin vieläpä työttömään mieheen. Ei todellakaan mikään päällepäin naistenkaataja. Mutta hänpä olikin mukava luonne ja armoton flirttailija ja tyypillä käy semmoinen flaksi ettei uskoisi jos ei tietäisi varmaksi. Niinpä hän ei sitten pystynyt tyytymään minuun vaan piti vielä nelikymppisenä lähteä kiertämään pubihutsuja kun kerta voi. Kikkeliskokkelis minulle.
Miehenä tulee kyllä katseltua huvittuneena sivusta, kuinka naiset eivät tunnista päivän selvää pelimiestä. En tiedä sitten olenko itse yhtä sokea naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten sinkkuus pelkkää paneskelua. Ei kyllä paljon kiinnostaisikaan suhde minkään horon kanssa.
Hah no en nyt kutsuis itseäni miksikään horoksi. Tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.Niin ja alle 30 olen.
ap
Jatka sitten samaan malliin. Minä oon ollut yli 5vuotta sinkkuna ja en oo ketään paneskellut sinä aikana.
Mä en kyllä oo ikinä ymmärtäny tätä selibaatin ihannointia. Sinäkin varmaan nostat itsesi nyt jollekin jalustalle, kun olet pidättäytynyt seksistä noin kauan ja odotat vamaan nyt jotain uljasta prinssiä saapuvaksi ikkunasi alle ja sitten hän saa kunnian ujuttaa kullinsa pyhimpääsi kun ollaan jo puoliksi naimisissa.
En ole nainen vaan mies ja todellakin arvostaisin enemmän naista joka vastaavasti säästäisi itseään sille miehelle jonka kanssa sitten todella aikoo olla yhdessä. Onhan se jo sukupuolitautien kannalta järkevää.
No niinhän suurin osa naisista säästääkin, harvempi tuolla täysin ventovieraiden kanssa peuhaa. Ongelma onkin siinä, että kun nainen haluaa harrastaa seksiä niin nainen on kiinnostunut miehestä ja tietää haluavansa olla tämän kanssa yhdessä jatkossakin mutta mies nostaakin kytkintä.
No tuskin se nyt niin yllärinä tulee. Vähän silmää niiden panomiesten kanssa.Sano nyt meille, joilla ei sitä silmää ole pätkääkään, mistä sen panomiehen tunnistaa. Jos oletat, että esimerkiksi ujo, hoikka, ei-baarissakäyvä absolutisti, perhekeskeinen, pitkästä parisuhteesta eronnut, hyvin koulutettu mies ei voi olla panomies, olet väärässä.
Voihan niin käydä kerran pari, mutta jos jatkuvasti vuodesta toiseen, niin en kyllä jaksa uskoa että siinä on kovin hyvin niitä miehiä valkattu.
Jaa, no, minä en voi kommentoida tuohon vuodesta toiseen -asiaan. Itse olen ollut sinkkuna puolitoista vuotta ja treffailuhommelit aloitin vajaa vuosi sitten. Ensimmäinen tapaamani henkilö oli juuri tuollainen, kuin edellisessä viestissäni kerroin. Toinen ja kolmas olivat selvempiä pelimiestapauksia, enkä heidän kohdallaan juuri pettynytkään. Nyt on menossa neljäs tapaus, enkä todellakaan tiedä, onko tämä lintu vai kala. Vähän samantyyppinen kaveri, kuin se ensimmäinen. Mutta sinä varmaankin voisit minulle nyt sanoa, onko tämä tapailemani mies nyt sitten panomies, vai kunnon mies.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus ne on aika vaikeita tunnistettavia. Mutta niistäkin jälkeenpäin oon aatellut et olinpa tyhmä, ihan selkee tapaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee vikaan siinä, että millaisia miehiä lähestyt tai mistä viehätyt. Ne miehet saa muiltakin naisilta huomiota, niin aika pieni todennäköisyys, että valinta osuu juuri sinuun. Kannattais antaa toisenlaisillekin miehille mahdollisuus, niin voisit saada jotain kestävämpääkin suhdetta aikaiseksi.
Ja sä tarkoitat naillä toisenlaisilla miehillä mitä? Peräkammariin syrjäytyneitä luusereita ja naisvihaajia vai? Se nimittäin on se ainut miestyyppi joka ei saa huomiota (muiltakin) naisilta. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, normaaleja miehiä ja näitä luonnollisesti tavalliset ja normaalit naiset lähestyy. Sama tietysti myös päinvastoin. Ei kukaan päälle parikymppinen nainen enää sekaannu mihinkään panoalfoihin sun muihin naistennaurattajiin jos on pysyvää parisuhdetta hakemassa.
N38
Ehkä kannattaisi kokeilla tuollaista syrjäytynyttä luuseria, jos et niiltä tavallisilta miehiltä kerran mitään saa. Eihän hän sitten enää olisi edes syrjäytynyt luuseri, vaan parisuhteessa oleva tavallinen mies. Mikä hänet luuseriksi tekee, muu kuin se ettei hän ole naisille kelvannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah no en nyt kutsuis itseäni miksikään horoksi. Tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.Niin ja alle 30 olen.ap
Mä en kyllä oo ikinä ymmärtäny tätä selibaatin ihannointia. Sinäkin varmaan nostat itsesi nyt jollekin jalustalle, kun olet pidättäytynyt seksistä noin kauan ja odotat vamaan nyt jotain uljasta prinssiä saapuvaksi ikkunasi alle ja sitten hän saa kunnian ujuttaa kullinsa pyhimpääsi kun ollaan jo puoliksi naimisissa.
En ole nainen vaan mies ja todellakin arvostaisin enemmän naista joka vastaavasti säästäisi itseään sille miehelle jonka kanssa sitten todella aikoo olla yhdessä. Onhan se jo sukupuolitautien kannalta järkevää.
No niinhän suurin osa naisista säästääkin, harvempi tuolla täysin ventovieraiden kanssa peuhaa. Ongelma onkin siinä, että kun nainen haluaa harrastaa seksiä niin nainen on kiinnostunut miehestä ja tietää haluavansa olla tämän kanssa yhdessä jatkossakin mutta mies nostaakin kytkintä.
No tuskin se nyt niin yllärinä tulee. Vähän silmää niiden panomiesten kanssa.
Sano nyt meille, joilla ei sitä silmää ole pätkääkään, mistä sen panomiehen tunnistaa. Jos oletat, että esimerkiksi ujo, hoikka, ei-baarissakäyvä absolutisti, perhekeskeinen, pitkästä parisuhteesta eronnut, hyvin koulutettu mies ei voi olla panomies, olet väärässä.
Voihan niin käydä kerran pari, mutta jos jatkuvasti vuodesta toiseen, niin en kyllä jaksa uskoa että siinä on kovin hyvin niitä miehiä valkattu.
Jaa, no, minä en voi kommentoida tuohon vuodesta toiseen -asiaan. Itse olen ollut sinkkuna puolitoista vuotta ja treffailuhommelit aloitin vajaa vuosi sitten. Ensimmäinen tapaamani henkilö oli juuri tuollainen, kuin edellisessä viestissäni kerroin. Toinen ja kolmas olivat selvempiä pelimiestapauksia, enkä heidän kohdallaan juuri pettynytkään. Nyt on menossa neljäs tapaus, enkä todellakaan tiedä, onko tämä lintu vai kala. Vähän samantyyppinen kaveri, kuin se ensimmäinen. Mutta sinä varmaankin voisit minulle nyt sanoa, onko tämä tapailemani mies nyt sitten panomies, vai kunnon mies.
Jos se on pitkä, komea, rikas ja saisi helposti muitakin naisia, niin todennäköisesti panomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin se nyt niin yllärinä tulee. Vähän silmää niiden panomiesten kanssa.
Sano nyt meille, joilla ei sitä silmää ole pätkääkään, mistä sen panomiehen tunnistaa. Jos oletat, että esimerkiksi ujo, hoikka, ei-baarissakäyvä absolutisti, perhekeskeinen, pitkästä parisuhteesta eronnut, hyvin koulutettu mies ei voi olla panomies, olet väärässä.
Jos se on pitkä, komea, rikas ja saisi helposti muitakin naisia, niin todennäköisesti panomies.
Lisäyksenä tohon, että jos oot ite joku kutonen ja se mies on vähintään kasi, niin todennäköisesti se ei halua mitään muuta kuin seksiä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ny jaksako näitä seksikliseitä, please.
Minä panin ekoilla treffeilläni ja vedettiin kans kunnon lärvit alkuun, silti tästä kehittyi (pitkä) kunnon suhde. Naurattaa jotenkin
Aivan 😂 Kännissä mekin tuon ukon kanssa tavattiin ja seksiäkin oli jo ensimmäisenä yönä ja kyllä tässä jo muutama vuosi ollaan toisiamme kateltu.
Lammas kirjoitti:
Treffailua ei jatketa jos kipinä puuttuu. Piste. Siksi treffaillaan että asia selviää.
Onnellinen on ihminen, joka tyytyy sellaiseen mukavaan ja "helppoon" ihmiseen. Seksiä oppii vain panemalla ja osa miehistä ei aikuisenakaan osaa käsitellä naista.
Minun naisen käsittely olisi useammallekin miehelle kelvannut mutta olen mieluummin yksin sinkku (ja valitan siitä välillä) kuin toimin saamattoman miehen henkilökohtaisena spermaviemärinä.
Ja naisen ei tarvitse koskaan osata käsitellä miestä?
Jospa ne on niitä pukupellejä geelitukkia. Niitä on aina muutama baarissa.
Kyllähän tuo kuulostaa aika selvästi siltä että muiden naisten suosimia jännämiehiä on deittailtu. Näin "tavallisena" miehenä minusta tuntuisi aivan käsittämättömän hullulta idealta jättää ihan mukava nainen parin seksikerran jälkeen. Miksi helvetissä heittäisin hukkaan kaiken sen työn tai ainakin sen tilaisuuden ylläpitää jonkinlaista sukupuolielämää ja toisen ihmisen läsnäoloa? Siksikö että pääsisi kehumaan kavereille että "hähhää, mäpäs jätin yhden muijan!"
No kun ei ole kavereita niin ei ole sitäkään 'houkutusta'.
Sinulla on rikkinäinen kiinnostustutka, ei ole nääs kaffimånsterille käynyt koskaan niin, että sänkyhommien jälkeen kadotaan. Itse asiassa kaikki on mennyt vain parempaan päin pienen seksituokion jälkeen. Parisuhteita månsterilla on viisi, lisäksi säädöt (anteeksi kirosana) ja tapailut.
Myönnän olevani liikaa kiinni eksissä, en niin, että se haittaisi elämää, mutta elättelen aina tiettyjä kohtaan jotain. Månsteri on luopunut typeristä romantiikkaharhoista, koska viisi kertaa parisuhdetta on opettanut, että alussa on ihanaa, välissä on tylsää ja epävarmaa ja lopussa kamalaa. Mitäs minä sellaisella!
Katsellaan nyt tässä, jospa jostain entisestä säädöstä tai eksästä kuuluisi taas jotain, niin pääsee vähän rikkomaan sydäntä taas.
Ystävällisin terveisin kaffimånsteri/suklis
Olen 22 vuotias nainen, olen ollut nyt sinkkuna jo yli 7 vuotta, siinä välissä ei ole ollut mitään säätöä yhdenkään miehen kanssa eikä seksiä. Olen tällä välillä suudellut kolmea eri miestä, vuonna 2009, 2010 ja 2015, joo, aivan järjettömän säälittävää, tiedän, mutta tämä on totuus, Minua ei ole yksikään mies koskaan huolinut parisuhteeseen kanssaan, minulta halutaan ainoastaan seksiä, siinä kaikki. Olen aivan hemmetin yksinäinen ihminen, ei minulla ole edes tuttavia muualla kuin netissä. Olen yhteiskunnan mittapuulla ihan täysi luuseri ja elämässä epäonnistuja, minulla ei ole tällä hetkellä edes opiskelu -tai työpaikkaa koska olen vakavasti masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 22 vuotias nainen, olen ollut nyt sinkkuna jo yli 7 vuotta, siinä välissä ei ole ollut mitään säätöä yhdenkään miehen kanssa eikä seksiä. Olen tällä välillä suudellut kolmea eri miestä, vuonna 2009, 2010 ja 2015, joo, aivan järjettömän säälittävää, tiedän, mutta tämä on totuus, Minua ei ole yksikään mies koskaan huolinut parisuhteeseen kanssaan, minulta halutaan ainoastaan seksiä, siinä kaikki. Olen aivan hemmetin yksinäinen ihminen, ei minulla ole edes tuttavia muualla kuin netissä. Olen yhteiskunnan mittapuulla ihan täysi luuseri ja elämässä epäonnistuja, minulla ei ole tällä hetkellä edes opiskelu -tai työpaikkaa koska olen vakavasti masentunut.
Oon valitettavasti liian vanha sulle, mutta eiköhän täällä ole nuorempiakin ottajia, jos vaan itsellesi kelpais.
Mikä ainoa syy? Minun exäni esimerkiksi on sellainen ihminen, joka nimenomaan halusi auton, talon, velan, perheen. Minun kanssani hän sai perillisiä, mutta kummasti hän nyt edelleen eromme jälkeen haluaa auton, talon, velan ja perheen (myös puolison). Itse en taloista ja autoista välitä. Että se siitä teoriastasi taas.