Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISTEN TIISTAI***

28.02.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jatkanut liikuntaharrastuksiani kuten ennenkin: en tee yhtään mitään edelleenkään=) Eli on syytäkin katsoa tarkkaan mitä suuhunsa laittaa, vaikka millään dieetillä ei nyt olla. Turhia herkkuja yritän karsia ja suosia vaikka hedelmiä jos tekee mieli makeaa. No, yhden laskiaispullan söin tänään ja laitoin valtavan kasan kermavaahtoa täytteeksi:p

Väsyttää, heikottaa ja etoo. Ei palele, ei arista rintoja, ei nipistele vatsassa. Farkut vähän kiristää?!?!?

-Lillis-

Vierailija
22/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäs olla jo nukkumassa (hoh hoh ramasee...." haukotus" ), mutta kun on tytön saanut nukkumaan (ssis meni jo enen ysiä) niin aina sitä kaipaa hieman omaa aikaa.....ja sitä että pääsee rauhassa lukemaan Lokamassujen kuulumisia ;-)

Kävin katsastamassa tuon uuden äippäpakkauksen ja olihan se ihana, mutta olin kyllä ajatellut etten sitä ota kun viimeksikin suurin osa vaatteista jäi käyttämättä. Täytyy nyt sitten kuitenkin vielä miettiä asiaa.

Olotila ei ole juurikaan muuttunut raskauden suhteen, eli oireita ei pahemmin ole. Eilen minulle iski korvatulehdus ja nyt antibioottikuuri päällä. Tytöllä silmäulehdus, joten meillä taitaa olla sama pöpö päällä.

Hyvät yöt !

Tiitutoo rv 8+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo luvattoman paljon ja nukkumassa pitäisi olla. Huomasin että täällä kommentoitiin ultrien hintoja. Olin itse eilen varhaisraskauden ultrassa yksityisellä lääkäriasemalla ja ilmeisesti pääsin tosi halvalla, sillä KELA-korvauksen jälkeen maksettavaa jäi " vain" 50 euroa. Gyne teki myös sisätutkimuksen, mutta siitä ei tullut mitään veloitusta, mitä suuresti ihmettelin. Unohtiko veloittaa, vai onko tuolla lääkäriasemalla huippuhyvä palvelu ja huokeat hinnat?!?

Severon rv 6+4