Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun avaat uuden kahvipaketin kaadatko sen purkkiin vai säilytätkö paketissaan?

Vierailija
25.01.2023 |

Minä laitan sen tiukasti suljetun paketin purkkiin. Jos kaataa metalliseen astiaan, muuttuu hljalleen pahanmakuiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan osan johonkin pikkuiseen purnukkaan yleensä. Ei kyllä ole ehtinyt pahemmaksi mennä, vaikka olisikin pussissaan avoinna sen ajan minkä kestää, vaikken paljoa enää juokaan.

Vierailija
2/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on sillä tavalla tuuletella, haihtuu ne aromit muutenkin riittävän nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdi meillä pilaantua.

Kaadan siis purkkiin. On helpompi ottaakin.

Vierailija
4/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön heti tuoreeltaan koko paketillisen.

Vierailija
5/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahvipurkki, jonne laitan koko kahvipaketin. Avaan sitten vasta paketin.

Kansi on tiivis ja paketti kestää n 4 pv

Vierailija
6/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pusseineen säilytyspurkkiin. Säilyy aromit parhaiten ja on vaivattominta.

Vierailija
7/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan purkkiin. Paketti kestää minulla max viikon, eikä se siinä ajassa mene miksikään. Keitän aina täyden kannullisen kerrallaan, riippumatta siitä, onko vieraita vai olenko yksin. Tunnen oman keittimeni, enkä mittaa kahvia yksittäisillä mitallisilla, vaan otan kukkuraisen desilitramitallisen, ja se käy helpommin kun kahvijauhe ei ole paketissaan. Heti keitin sammuksiin kun kahvi on valunut. Juon siis kahvini kylmänä, kuumasta tulee minulle huono olo. Koskaan ei tarvitse heittää kahvia pois.

Vierailija
8/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan purkkiin. Ei ole ehtinyt meidän käytössä muuttua maku miksikään. Helpompi annostellakkin siitä purkista.

Vierailija
9/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan uuden paketin niin laitan sen kapselikoneen viereen odottamaan. :)

Vierailija
10/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu pukin kanssa vehtaamaan. Kaadan pussista suoraan. Tiukasti kiinni pyykkipojalla.. 😂

Vierailija
11/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän paketissaan, jonka laitan tiiviiseen purkkiin. Sellaiseen juuri kahvipaketille tarkoitettuun.

Vierailija
12/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkin sitä.

Vierailija
13/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän papuja , kaadan kahvikoneen säiliöön niin paljon kun mahtuu ja suljen kahvipussin tiiviisti .

Vierailija
14/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan papupussin, kaadan osan kahvikoneen säiliöön ja loput suljen omaan pussiinsa.

Vierailija
15/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän omassa paketissaan ja pidän suljettuna tiukasti teipillä tai kumilenksulla. Paketti työnnetty vielä sellaiseen peltiseen säilytyspurkkiin.

Vierailija
16/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin paketin auki ja pidän avoimena kaapissa eikä siitä aromit karkaa. En osta pauligin tuotteita vaan ruotsalaisia erinomaisia laadukkaita ja hyvän makuisia kahvimerkkejä.

Vierailija
17/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaivaudu pukin kanssa vehtaamaan. Kaadan pussista suoraan. Tiukasti kiinni pyykkipojalla.. 😂

Sama täällä. Mukavuudenhaluinen olen 🤗

Vierailija
18/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain papukahvia ja minulla on tiukka pussinsulkija

Vierailija
19/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän papuja , kaadan kahvikoneen säiliöön niin paljon kun mahtuu ja suljen kahvipussin tiiviisti .

Valitettavasti siellä säiliössä ne saa ilmaa ja härskiintyy.

Vierailija
20/25 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan lasipurkkiin. Siellä säilyy kuukausia. On ollut kahvipurut 11 kuukauttakin suljetussa lasipurkissa ja hyvää kahvia siitä tuli. Juon harvoin kahvia nykyään koska se on kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi