Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**ELOTÄHKÄT** vko 32 TO-SU

07.08.2008 |

.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taia enään nukkumatti löytää mun luo, tai sit pitäis olla sen verran tujut hiekat, että tepsis meikäläiseen..:)..jo 4 yö peräkkäin kun unta tosi vähän...nyt ei onneksi tarvinnut vessassa juosta koko ajan.mutta mies puhu unissaan, niin että välillä ihan huvitti, yhtä äkkiä, nous istumaan ja sanoi" no niin nyt se on vapaa!, mä kysyin ihmeissäni että mikä? -no se vaaka!-mä kysyin , että mikä ihmeen vaaka=-no puntari, nouse nyt siihen!!"

Heh..yrittääköhän se mua nyt jo dietille...:)

Häpyluussa tuntuu kyllä eilinen lenkki, mahassa oleva kipuilu jatkuu edelleen...tuo kova paine jatkuu, vähän tuntuu petolliseslta, kun en tiiä mitä tuo paine toisaalta saa aikaa...silloin kun esikoista odotin niin kun ei mulle tullut mitään muuta kuin paine mahaan ja niin vaan synnyttys oli lähtenyt käyntiin, nyt tuota painetta on ollu parisen viikkoa, vaihtelevasti, ja välillä paine menee niin kovaksi, että muuttuu kivuksi joka aaltomaisesti vaihtelee...mutta eipä sitä kyllä tiiä yhtään, milloin ois sit jotain merkittävää..?aamusta tunsin kovan painemaisen kivun ylävatsassa suurinpirtein siinä kohin missä vauvan peppu on, ei mulla kyllä ylävatsassa ennen kipuja ole tuntunut..

Kyllä mua vaan hiukan jännittää tuo lasketunajan muutos, etenkin jos tää lähtee hurjasti ylittämään tuota 14.8 päivää...silloinhan se olis mennyt 14vrk eka lasketun ajan mukaan yli...jotenkin tuntuu tosi pelottavalta että pahimmassa tapauksessa joutuisi tuonne 26.8 odottamaan..jos ei sittenkään tuo aika ole luotettava..no kai lääkärit tietää mitä tekevät..?ja kyllä mä sitten muistutan niitä tuosta jos tuonne astii joutuu kärvistelemään...toivottasti kuiteskin syntyisi parinviikon sisällä...

Tyttöset lähtee tänään mun siskon kans kaupunkiin elokuviin ja syömään ja mä saan olla ihan yksinäni kotona...jos sitä osaisi ottaa rennosti..:)

Neuvola on sit iltapäivällä...joten ainakin sit sen jälkeen palailen...

Syntyyköhänkenenkään pikkuinen huomenna,? sehän on joku suuri onnenpäivä kiinalaisten mukaan...:) meillä mies lähtee kaverinsa 50.v juhliin, joten jos meinaisi huomenna syntyä, niin ilmottaisi ennen kuin mies kerkee menemään,...no jos niin ehtisi käymään niin sit tulis mun sisko mukaan, mutta kyllä se tekis mun miehellekkin hyvää, kun ei ole aikasemminkaan mukana ollut.

Hyvää päivän jatkoa....ja voikaa hyvin...

miijo 39+2

Vierailija
2/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni ilta jomotusten kans ja yö pisulla juostessa,sitten 2 aikaan yöllä kun kävin pisulla ja heräsin samalla viiltävän kovaan paineeseen alamasus niin *pyyhittäessä tuli verta!* kirkast mutta ei paljoa..menin unenpöpperöisenä vielä ajatukset sekasin jatkamaan unta jota nukuin tosi huonosti ja taas parin tunnin päästä pisulle,sama juttu uudestaan verta joka on ihan punasta...mutta kannattaako olla huolissaan kun vaan pyyhittäessä tulee?siis pisulla käydessä..ja ei tuu virtsarakosta kun kävin kaik reiät läpi(ajattelin että joo nyt on mulle pukama tullu) mut ei se tulee samasta paikasta kun vaava..joten soittelen kohtapuolin kättärille et saan mielenrauhan..pisti säikähtään aika pahasti kirkas veri!!

Siskoni lähetti viestin aamu kuus että 7 cm ollaa auki kohta se on meno:Deli tätille tulee uusi kullan nuppu<3

*miiijo*:hehe mun ukko kans on kova höpisee unissaan:Dhaha ja viel puntariin sua käskenyt:D

nyt oikein mukavaa torstai päivää kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika varma, että MIIJOn vauva ei odottele elokuun loppuun saakka. Sen verran kuulostaa olevan tuloillaan. Jos yliaikaiseksi mennään niin eikö lapsen painon kehitystä ja äidin ja vauvan hyvinvointia seurata aika tarkasti?

Minä nukuin hyvin ensimmäistä kertaa useisiin viikkoihin. Ihme. Heräsin vain kerran koko yönä nivuskipuun. Edes alkuyöstä ei supistanut kuin muutaman kerran. :-)

Nyt otan vielä aamupäikkärit ennen kuin lähden kirjoittelemaan. Aika leppoisaa on.

Mukavaa päivää kaikille!

ELO rv 37+3

Vierailija
4/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas nähdä saako serkukset saman syntymäpäivän. Jännää....

Kirjoittele sitten mitä kättäriltä sanottiin.

t.ELO 37+

Vierailija
5/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se SF merkkaisi se veri sitä että siellä ollaan mahassa valmiina tulemaan pihalle =) Toivottavasti kaik on kunnossa!! Mie hätäilisin jos olisin sinä, mutta jos nyt rauhallisesti ja järkevästi ajatellaan niin eikös se veri synnytyksen yhteydessä ole ihan normaalia!! Onnea matkaan, voihan se hyvin olla että serkuksille tulee sama syntymäpäivä.

Meikän olo alkaa olla jo vähän parempi, nuhan suhteen, kurkku on vielä kipee, mutta muuten alkaa olla jo järissään. Illalla supisteli jonkin verran napakampia (ei säännöllisesti) ja leikkaushaavaan sattui oikeesti joka supistuksella. Piti jo isännällekkin soittaa pellolle että ei nyt jätä puhelintaan mihinkään traktorin koppiin vaan pitää hollilla jos pahemmaksi yltyvät kivut. Sitä olen nimittäin miettinyt että pitää pitää joku aina ajan tasalla mitä navassa tapahtuu, jos sattuu että tekee niin kipeetä että ei pysty puhumaan, niin osaa joku apuun tulla tai hälyyttää apua paikalle. Vaikka sain ohjeeksi että jos haavakipu loppuu supistuksen loputtua, niin ei haittaa, niin täytyy tänään kyllä kysäistä että onko se oikeesti ok että joka supistuksella haavaa koskee enemmän kuin itse supistus. Supistuksia tuli kuitenkin useampi kymmenen illan aikaan.

Tänään pitäisi kuopus käyttää neuvolalääkärissä, siinäpä tälle päivälle työtehtävätä kerrakseen =) Rokotus saadaan, vähän kurja, toivottavasti ei tule pahoja oireita, kun muutenkin ollaan vähän heikko kuntoisia. Täytyy vähän miettiä että pitäisikö rokotus kuitenkin hakea vasta ens viikolla, jos tämä minun tauti tarttuu kuopukseen, niin sit saa arpoa että onko rokotuksesta vai vain flunssa... pitää pähkäillä asiaa vielä.

Joo mutta taidan vielä hyödyntää lepohetken kun kuopus vielä nukkuu ja esikko katsoo lastenohjelmia!!

Mukavaa päivää kaikille!!

-E- 36+

Vierailija
6/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaavsti olet oikeessa..:)kyllähän tää sais tulla ensviikolla:)niin ei teiänkään tarviis lukea mun ainaista valitusta:)

.juu eiköhän sitä seurata tarkasti, olen nyt vain kuulut niin paljon että on tuo aika muuttunut ja sit kuiteskin vauva on ollut rutikuiva kun on yli annettu mennä tms...

kaikki asiat pyörii öisin mielessä ja ihan turhaa stressiä otan aivan liikaa..voi kun osaisi olla vain levollisin mielin...

:)miijo...

Vierailija
7/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olettekin aktiivisia heti aamusta=).. Hyvähyvä...

Kyllä mäkin olen sitä mieltä että Miijon vauva syntyy ihan lähiaikoina.. Omastani en nyt ole niinkään varma.. Maha on kyllä kipee, mutta ei kauheesti supistele, ja kun ne supistukset ovat vain hieman kipeitä.. Neuvolassa oltiin että nuo maha kivut ovat normaaleja.. Kiva kiva.. Kyllä mun tekis mieli mennä synnärille tarkistuttamaan, mutta olen aivan varma että mitään ei ole tapahtunut..Joten maltan odottaa jotain parempaa oiretta..

Huomenna olisi kyllä hyvä synnytyspäivä.. Ja helppo muistaa.. heh.. Olishan se kyllä hienoa että oma lapsi syntyisin 080808, eikös tuo 8 ole kiinassa onnen luku?

Mutta pitää alkaa tekemään jotain "hyödyllistä" eli haahuilemaan pitkin kotia ja korjaamaan pupu aitausta, pahukset kaivavat itseään ulos sieltä..

Sisuliini..

Vierailija
8/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti hiukan liian aikasiin tuo viesti! =)

taas tuli hiukan limatulppaa aamulla.. mutei taaskaan ollu yhtään verta mukana eikä mikään isokaan ollu vaan aika pieni klöntti..

Juu, huominen olis kyllä hyvä syntymäpäivä, joskin alkaa olemaan aika epäuskoinen...

mä stressaan kans ihan joka asiasta varsinkin öisin, kun en osaa nukkua! jos tää nyt ei vkonlopun aikana synny, niin sitte kyllä "pidettävä jalat ristissä", jotta saisin tuon esikoisen kouluun.. joskin onhan sitä varmasti muitakin perheitä, joissa äiti ei pääse eka koulupvänä mukaan.. mut jos isäkin on sairaalassa sillo... no sitte ei mahda mitään.. voi kun osais olla stressaamatta.. eiköhän se sitten jotenkin järjesty..

illalla olis lasten urheilukilpailut, eli jotain toimintaa tällä pvälle tiedossa, niin menis taas yks pvä hiukan nopeammin ohi..

toivotaan että huomenna syntyis monta elotähkää! =)

kuulumisiin taas

nallekas 39+1

Vierailija
9/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä ollenkaan muita ylikypsiä tapauksia kun meikäläinen. Eilen oli siis laskettu päivä, limatulppa irtosi ja selkäkivut paheni - muuten ei sitten mitään. Alan kyllä olla tosi väsynyt ja vähän väliä pitää mennä makuulle. Toisaalta olen niin toimen ihminen, että ei millään pinna venyisi tuohon makoiluun.

Sain ajan yliaikakontrolliin äitiyspolille vasta 18.8., olin eilisen päivän jotenkin hirmu ahdistunut tuostakin - pelottaa aika lailla ison vauvan synnytys. Toivoisin ihan kamalasti, ettei tarvisi leikata, kun arki yksin lasten kanssa alkaa ihan saman tien kun sairaalasta kotiudun.

Mulla kanssa yöt on aika katkonaisia, aika tarkkaan parin tunnin välein käyn vessassa ja hyvää asentoa on hankala löytää. Joku muukin valitteli, että reisiin sattuu ihan kuin olisivat maitohapoilla - mulla on nyt tullut samanlaista kipua. Ihmeen hyvällä tuulella kuitenkin olen ollut, luulin että tässä vaiheessa hermo menisi ihan kaikkiin. Hyvä näin tietty.

anna ja rv 40+1 (blaaah)

Vierailija
10/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinenkin taas piiitkästä aikaa ottaa hieman osaa keskusteluun. Taustaillut olen kyllä ahkerasti päivittäin, mutta tuntuu, että itsellä on niiin vähän mitään sanottavaa... On vaan tätä odotusta, niin kuin monelle muullakin ; ).

*Isot onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille!*

Pikkuhiljaa alkaa tämä omakin olo käydä kärsimättömäksi synnytyksen suhteen, vaikkei viikkojakaan vielä ole kasassa kuin 37+. Tuskastuttaa vaan kuunnella muiden jokojoko kyselyjä ja päivittelyjä mahan koosta ja ulkonäöstä (on jo tosi pitkään ollut TODELLA alhaalla, lähes polvien välissä). Eilen kävin ä-polilla synnytystapa-arviossa (kuten moni muukin meistä taisi tehdä). Ja nyt sitten olen hieman sekavin miettein jatkanut tätä odotusta. Minullahan tuota arviota tehtiin koska esikoinen syntynyt hätäsektiolla ja kakkosen jälkeen repesi häpyliitos, ja oli kaikenlaista ongelmaa synnytyksen jälkeen (sekä minulla että vauvalla). Käynti sinänsä kyllä oli mielestäni aika turha, lääkäri vain totesi, että alatiesynnytykseen tähdätään ja that's it. Toisaalta olen kyllä itsekin samoilla linjoilla, mutta kuitenkin jännittää/pelottaa jos liitos repeääkin uudestaan... Vauvakin kun alkaa olla jo mukavan kokoinen, eilen mitattuna pa oli 3,5kg eli laskettuna-aikan semmoinen reilu 4 kiloinen mötkäle. Sektiohaavan paraneminen kun olisi kuitenkin nopeampaa ja vähemmän kivuliasta kuin tuo liitoksen paraneminen, joka vie kuukausia. No, eipä auta muuta kuin toivoa, että kaikki menisi nyt kolmannella kerralla nappiin, ja että vauva ei enää ihan yli kauan antaisi odotella itseään saapuvaksi. Eilisen jäljiltä on kyllä jo välillä supistellutkin ihan lupaavasti, mutta eipä se taida vielä mitään todistaa...

*Anna*: miten sulla on aikaisemmat synnytykset menneet. Ovatko menneet paljonkin yli? Mulla molemmat pojat menneet viikon yli, ja odottaminen la:n jälkeen on yhtä tuskaa... Voimia sinulle loppumetreille! Minä muuten myös 32v ja minunkin sisko on raskaana... Eikös sinulla ja TarjaMammallla ollut sama tilanne?

Onkohan SF:llä synnytys jo käynnistynyt?

Nyt taidan lähteä etsimään jotain suuhun pantavaa kun alkaa nälkä kurnia. Aamupala tuli syötyä tänään jo tooosi aikaisin kun ei taas yllätysyllätys unta riittänyt viittä pidemmälle. Nyt kyllä väsyttääkin.... Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Vierailija
11/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma olotila on, ko selkään saaneella - virta on totaalisesti vähissä eikä jaksais muuta, ko vaan olla. Vielä muutama tunti ennen miehen töistäpääsyä, huoh!

*Miijo* Eikös tuo paine kerro siitä, että vauva laskeutuu alemmas ja alemmas? Mulla sitä oli yks yö, mutta sen jälkeen ei oo ollut. Mulla noi muksut laskeutuneet kunnolla alas vasta ite synnytyksessä. Ja on muuten aivan luonnollista olla huolissaan vauvansa voinnista, ko masussa majailee. Kun ei tosiaan voi nähä ite päällepäin tuoretta tilannetta. Ja niin paljon kuulee kerrottavan vauvoista, ko on päästetty liikaa yliaikaiseksi, mutta toisaalta kauhuskenaarioiden lukeminen/kuunteleminen vaan lisää omaa tuskaa. Toivottavasti pääset pian ite asiaan :)

*SF* Sinuna ottaisin yhteyttä ä-polille, koska se kirkas veri on aina sellanen pointti, joka kannattaa ottaa todesta. Vaikka sitä ois vaan vähän, niin alkuperä ois syytä tutkia, ettei vaan ois mitään istukanirtoamisjuttuja. Meän naapurinrouvalla tuli alussa vain vähän verta, ko oli kyseessä istukan osittainen irtoaminen ja sen jälkeen synnytys laitettiin kiireellä käyntiin.

Mulla oikeastaan helpotti eilen tää ootus, ko tuli se päätös käynnistämisestä. Enää en sillä lailla odota lähtöä synnärille, vaan on suht selvät sävelet tulevasta. Mutta toisaalta kuitenkin sitä toivois, että synnytys lähtis luonnollisesti käyntiin...

Nyt pakko mennä vaaka-asentoon!

The räkäpää AJ

Vierailija
12/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!

Lasketun ajan muutoksesta: mullakin on muutettu ihan reilusti, joten todellakin vaadin käynnistystä tms. jos menee laskettuun aikaan. Usko ei ihan riitä siihen, että se vauva saattaisi olla siitä vielä pari viikkoa mahassa, jolloin takuulla olisi jotain ongelmia. Samassa synnytyssairaalassa etelässä eka raskaudessa muutettin laskettua aikaa parilla päivällä aiemmaksi, tokassa ei vaikka ultran mukaan olisi voinut ja nyt kolmannessa muutettiin taas. Olen sitä mieltä, että sitä ei todellakaan pitäisi muuttaa ellei äiti itse tiedä, ettei kuukautisten mukaan oleva la pidä paikkaansa... Tosin onhan se joissain tapauksissa toki hyväkin asia muuttaa, valitettavasti kaikissa ei...

Supistukset on selkeästi lisääntyneet, mutta mistäs sitä tietää koska ne itse synnytykseen johtaa...

Multa on tullut jo viikkokausia keltaista limaa, mutta nyt myös välillä ihan väritöntä ja sitten taas sitä keltaista. Oliko se niin, että limatulpassa voisi olla keltaistakin? En tosin usko että mun kohdalla siitä kysymys, mutta jännä että nyt sitten alkanut vaihtelemaan väri.

Voi kun pääsisi itsekin käynnistykseen! Mutta eipä sinne pääse, kun pissat ja verenpaineet koko ajan ok ja vauva kasvanut ihan normaalisti...

Pioninen 37+

Vierailija
13/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi muuten Lahjan nimipäivä, eli mainio päivä saada pikkuisia lahjoja :)

Vierailija
14/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas uutta oireen tapasta kehiin...

Elikkäs mulla siis irtos pultoista viikkoa limatulppa ensin tuli isomäärä ruskeaa veristä ja 5 tuntia siitä keltanen iso klöntti.

no sen jälkeen ei ole tullut kuin satunnaisesti kirkasta limaa..ja siitä olen kärsinyt että housut kastuu ihan märäks, mutta hajutonta, kirkasta...

ja mitään ei tunne , että sitä valuis.

No äsken tuossa sit istuin, ei ollut vessahätää ei mitään, niin yhtä äkkiä tunsin lämpimän pienen lorahduksen housuun, ihan niin kuin ois lusikallinen lorahtanut pissaa, tämmösiä tuli 3 krt, ennen kuin pääsin vessaan tarkistaan, side mulla oli, joka oli ihan märkä, ja alushousun reunat, mutta ei kuiteskaan puristettavissa.siteeseen oli jääny sellset beigen väriset rannut..ei haissu miltään.

no vaihdoin siteen ja nyt on vääntänyt mahaa ja ollu kivuttomia supistuksia koko ajan, ja aaltoilevaa painetta..kävin äsken vessassa niin nyt siteessä on väriltään myrkyn vihreää rantua????ja taas ihan hajutonta..tuommosta vihreää ei kyllä oo ennen ollut..mutta nyt ei siis ole lorahdellut mitään....??

miijo..39+2

.hullummaksi käypi tämän odotajan tie..:)

Vierailija
15/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miijo:ettei olis kuitenkin vihertävää lapsivettä jota tihuttaa kalvoihin tulleesta reijästä jostain ylempää!!??Asentojen vaihtelu aiheuttaa lorahduksia...

Kannattaa käydä näytillä,ihan sen vihreän värinkin takia!!!!

Petite-te ja bebe nro 7 rv 22+

Vierailija
16/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miijo; joko otit yhteyttä synnärille?? Mulle tuli myös mieleen että olis lapsivettä ja vihertävä väri siinä ei ole hyvä asia (kertoo että lapsi on kakannut lapsiveteen), vaan saattaa (painota vielä sanaa saattaa!) olla kiire. Synnärillä varmaan osaavat paremmin kertoa mitä pitäis tehdä!

Vierailija
17/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipä hei!Eilen muksut oli kevereiden luona leikkimässä ja mies pääsi aiemmin töistä nii otettiin "ässä" käyttöön.Siitä tulikin sitten parin kolmen tunnin supparit.Eka tunti 10-15 min välein,välillä tiheemmin.Kunnes sitten 3 tunnin kuluttua loppuivat.Minö olin onneni kukkuloilla että jippii nyt tapahtuu jotain.Mut ei..plääähh.Eilen oli meillä tosiaan 9v-vuosipv ja tänään tytön 4v synttärit.No lohan niissäkin juhlaa....Tytön synttärit juhlitaan vasta sunnuntaina.

No sitten yö.Edellisenä yönä valvoin n.5 tuntia.Nyt heräsin klo 3 eikä nukuttanu yhtään.Valvoin 5 asti.Jossain vaihees nukahdin ja näin "painajaista".Kattelin vauvaani hoitopöydällä.Sillä oli todella siniset silmät ja jotain muuta tuttua.Silmiä ja korvia katseltuani hokasin että löytyy Down-piirteitä.Sitten avasin vauvan käden ja näin sen "viivan".Sydän hyppäs kurkkuun ja tajusin et meille oli syntynyt down-lapsi.Siihen heräsin.Olen näet alkanut pelkäämään kaikkea mahdollista ja mahdotonta näillä loppumetreillä..huh,huh.

Mut nyt uusia oireita odotellen iltaa kohti.

Ette muuten usko et söin täs aamupv aikana sellasen toffifee-laatikon mis on 15 kpl niitä ihania herkkuja.Nam.Nyt vähän hirvittää......Ja muuten tsemppiä kaikille muillekin jolla ei tapahdu oikein mitään,kait me saadaan ne vauvelit joskus syliimme.

T:Roosa 37+6

T:Roosa 37+6

Vierailija
18/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljo: kyllä mustakin kuulostaa lapsivedeltä.. Kun neuvolassa sanottiin että voi olla vihertävääkin se.. Jokos pääsisit sitten tosi hommiin??

Meillä ei ole seksi auttanut käynnistämään synnytystä.. Huoh.. Pitää myöntää että useemman kerran jo kokeillut.. Mutta jospa se tästä..

Nyt tulee meille vettä.. Ihanaa.. Onneks saatiin sekin asia hoidettua ennen vaavin tuloa.. Onni onnettomuudessa että ei ole vielä päättänyt tulla maailmaan.. Jospa nyt kun sai sen hoidettua..?

Täällä mennään samaan tahtiin.. Eli mitään suurempia merkkejä, supistuksia ym ei ole.. Ainoa tuo alavatsan kipu on välillä.. Mutta jospa se tästä..

Koitataan vielä pärjätä.. Me yksissä osissa olevat=)

Sisuliini 39+4

Vierailija
19/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiittis: mulla aiemmat lapset syntyneet toinen viikon ja toinen melkein kaksi viikkoa etuajassa, joten odotus on ollut sikälikin nyt TOSI pitkä, kun aloin olla lähdössä synnärillä tuossa 38 viikon tietämissä :) Nyt ei muuta kun ootellaan. Ehkä huominen olympiapäivä tuo mukanaan vauvan. Myös vauvalle ajatellulla kummitädillä olis huomenna synttärit - eli hyvä päivä syntyä. Puhumattakaan komeasta numerosarjasta, jonka henkkariinsa saisi.

Vauva edelleen jumppaa tuolla vatsassa tosi kovaan tahtiin - sattuu aivan pirusti nuo potkut ja tuntuu että kohtu venyy ja paukkuu aivan uusiin ulottuvuuksiin ja ihmeellisiin suuntiin. Pieniä jalkoja puskee kyljistä ja jostain keuhkojen tietämistä.

TarjaMamma taisi päästä toimiin - että mä olen kade ;-) Ei vaan, tosi iloinen olen, jos on jo saanut vauvan syliinsä.

Jospa keittäis kahvit,

anna ja rv 40+1

Vierailija
20/80 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, soita mijo sinne synnärille, saat selvyyden asiasta! ja voi olla että pyytävät näytille!

onko teillä muilla ollut huonoa oloa/huimausta näin loppurask? mulla on. mistähän lie johtuu?

vettä sataa... kyllä on tylsää...

nallekas