Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISTEN TIISTAI***

28.02.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee tosi nopeasti, nyt jo 9 viikkoa täynnä! No okei, aika paljon on vielä jäljellä ;) Tsemppiä teille jotka olette vasta ihan alkuvaiheessa, kyllä se aika jotenkin vaan kuluu eteenpäin! Musta tuntui niin pitkältä odottaa ekaa ultraa, mutta sen jälkeen tää menee kuin siivillä. Keskenmenon pelkokin on multa aikas lailla jäänyt kun lääkäri niin uskotteli, että kun syke on kerran nähty niin todennäköisyys keskenmenoon on häviävän pieni. En ole siis sitä enää jaksanut murehtia.

Eilen lensi oksu ekaa kertaa, aikaisemmin olin onnistunut jotenkin pidättämään. Kiva vaan kun tää tapahtui iltapäivällä yliopistolla niin mukava jännittää pitkin päivää, että missä on lähin vessa jonne voi sännätä tarvittaessa halailemaan pönttöä.

Coe: Lohduttavaa kuulla, että sullakin gradu junnaa paikallaan. Mä en ole ehtinyt sitä pahemmin miettiä kun on muitakin kursseja menossa ja periodi just lopussa. Tällä viikolla pitäisi tarttua kirjallisuuteen, sitä kyllä riittää. Nyt vaan hihat heilumaan sielläkin, vai mitä!

Ketsup: Me oltiin häissä Porvossa, joten eri pippalot oli kyseessä. Mäkin maistoin ekaa kertaa alkoholitonta viiniä ja ihan juotavaa se oli. Ei nyt kumminkaan mitään hyvää sentään!

Pirtsakkaa päivää,

S-I ja Lumikukka 9+0

Vierailija
2/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin yhden tiistaipinon jo klo 05:51 :) Kopsasin sen jutun nyt tähän:

--

).( - Vitsi, kylläpä on yö mennyt pipariksi! Tulin koulusta illalla ennen kahdeksaa ja olin yhtäkkiä aivan JÄRJETTÖMÄN väsynyt, menin sitten nukkumaan samalla kun 11kk esikoinenkin (kun hän vihdoin nukahti) ennen klo 22. Mutta sittenpä heräsin klo 04 kun typy pyöri sängyssä ja piti tuttia laittaa, enkä sittemmin ole saanut unta :( Nyt nousin sitten sängystä kun en enää jaksa itse pyöriä siellä.

Ottaa päähän kun tosissaan olin KAMALAN väsynyt ja nytkin tuntuu että ei jaksaisi edes istua tässä, mutta kun ei vaan uni tule silmään.

No mutta joo...

LILLIS kirjoitti eilen illalla viiltävästä kivusta, olipas hyvä että kirjoitit sillä mulla oli illalla oikein sellanen viiltävä kipu juurikin ja piti tietysti miettiä että mitäs tämä nyt. Eilen tuntui myös pari kertaa siltä että tulisi kivuttomia supistuksia, joko kohtu tekee harjoitussuppareita rv 7 vai tuliko tuntemus jostain muualta??

Ehdin miehellekin illalla sanoa että pitää varmaan varautua että ultrassa (huomenna!) kaikki ei olekaan ok, mutta siellähän sen sitten näkee. Ihan helpottunut olo tuli tuosta Lilliksen kirjoituksesta :)

Eipä tässä kai muuta. Taidan käydä vilkaisemassa taivaskanavat telkasta ja yrittää sitten uudelleen unille. Kai se tyttö jo herääkin tunnin päästä :/

Ja leipä on varmaan tehtävä, kun on niin järjetön nälkä. Enhän olekaan syönyt yhdeksään tuntiin *silmien pyörittelyä*

--

Sain vielä sitten tunnin nukuttua klo 7-8 sohvalla, sitten heräsi esikoinen ja iskänsä enkä itse enää jaksanut vaihtaa sänkyyn nukkumaan.

IIRIS: Mietin eilen kauhuissani että tosiaan 3 vko aikaa siihen kun johdanto pitää palauttaa, eikä siinä vielä kaikki, vaan ajattelin tehdä sen tuolla anoppilan lomalla (anoppi hoitaa esikoista). Ja kun tuo loma onkin nyt kutistumassa reiluun viikkoon...! En kyllä ihan viikossa taida johdantoa taikoa. No kai minä jotain keksin... siirrän vaikka TAAS esittelypäivää ellei muuta.

Coe rv 6+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voinut niin pahoin aamusta iltaan, että työn ja lapsenhoidon yhdistäminen on vienyt kaikki voimani.

Kävin sitten ultrassa ja siellä sen pikkuisen sydän sykki, oli kyllä mahtavaa kuulla ja nähdä, että vauva siellä on:)

En ole edes pinoja käynny lukemassa, jospa tämä helpottaisi pian, ni pääsisin taas mukaan lokamasujen juttuihin.

RV 7+5

Vierailija
4/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana!!!

Tässä linkki:

http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/11656_01i/$File/11656_01i…

Mitäs tykkäätte? Minä ainakin otan!

Eilen oli eka neuvola, laskettu aika on nyt sitten 28.9.06. Pysyn silti lokakuisissa, esikoinenkin syntyi viikon myöhässä.

Eka ultra on nyt varattu, se on 20.3. (np-ultra)

La. saattaa vielä siirtyä. Ja sydänäänet kuului, melkein itku pääsi kun oli niin ihanaa. 10 min etsivät ja uskoin jo että siellä ei ole elämää, ja sitten viimein, pieni sydämensyke... Ihanaa :)

luppa 9+5

Vierailija
5/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olipa suloinen tuo uusi pakkaus!otan varmasti!jos pitäisi jotain negatiivista sanoa,niin aika poikavoittoinen näyttää olevan,mutta nuohan nyt on loppujen lopuksi sivuseikkoja.eipä siitä enempää,näytti olevan kiivas keskustelu aiheesta tuolla toisaalla...omaan masuun kuuluu hyvää(toivottavasti).on se kumma kuinka jaksaa olla näin epäluuloinen koko ajan,luulis ettei tällänen stressaaminen tee hyvää vauvallekaan.mutta kun viimeksi kaikki meni synnytystä myöten kuin oppikirjoissa,niin tuntuu että voiko nytkin?kuinkas aikaisin ne sydänäänet saikaan kuuluviin neuvolassa?riippuu varmaaan tilanteesta ja laitteistakin?äkkiä kaikki unohtuu vaikka justhan kävin ekasta ekassa neuvolassa1,5v sitten!paha olo koittaa hiipiä aina aamulla,mutta kumoan äkkiä lasin mehua ja jugurtin,niin johan häipyy.rinnat rupesi aristamaan vasta eilen,sitäkin oikein oottelin,kun on kuulemma monella ensimmäinen oire.palelu ja hiki vuorottelevat,vessassa ramppaus on harventunut.aluksi tuli kauhea into kertoa kaikille tästä,mutta nyt olenkin hillinnyt itseni kummasti ja kertonut vaan muutamille.sen verran kyllä pömpöttää jo,että kaipa kohta arvaavat,varsinkin kun olen aika pienikokoinen muuten.saa nähdä pysyykö turvotus siihen asti,että vatsa alkaa oikeasti kasvaa.viimeksi pöpötti pitkään,kunnes yhtäkkiä laski ja suureni vasta sitten kun vauva alkoi kunnolla kasvaa.mutta juu,eikun viimein soittelemaan sitä neuvola aikaa..hyviä vointeja!

Vierailija
6/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli eilen 9+4 ja hyvin kuului äänet, ihan tavallinen (aika vanha) doppler oli se laite. Tosin etsivät ihan hyvän tovin niitä ääniä :)

Vierailija
7/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niin taisivat tehdä myös monet muut odottavat äidit, sillä sivut olivat ihan jumissa ;D Ihana oli, mutta en ole vielä varma, otanko sitä, kun meillä on jo esikoisen jäljiltä kaikki mahdollinen. En itse asiassa ottanut äitiyspakkausta esikoisellekaan, vaan ostin rahalla mieleisiäni kankaita, kun anoppi halusi ommella pienokaiselle kaiken lakanoita myöden. Kaikin mokomin ;) Jotenkin olisi kyllä aivan ihanaa hakea tuo " klassikkopaketti" postista...

Olo on mitä mainioin, eikä raskaus muistuta itsestään oikein mitenkään. Tai no, olen mä kyllä kokoajan aika lyhytpinnainen ja kireä ja heti tiuskimisen päälle täytyy vääntää pari krokotiilin kyyneltä ;D Lisäksi mua vähän paleltaa ja tuntuu, että on kokoajan nälkä. Tekee mieli ihan himona kaikkea hapanta, maustamatonta jogurttia jne. Pakko koittaa himmailla vähän tätä ruokahalua, kun mulle jäi ekasta raskaudesta kaikki ylimääräiset kilot vyötärölle! :O

En ole vielä saanut varattua ekaa neuvola-aikaakaan - vähän vaikea on täältä töistä soitella :/ Lisäksi varaamme ajan alkuraskauden ultraan viikolle 8. Vielä on parisen viikko aikaa; nyt 5+6.

Hyvää laskiaistiistaita kaikille! :)

Vierailija
8/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole muutamaan päivään saanut aikaseksi pinoutua. Lukenut kyllä olen mutta ei vaan ole saanut itseään kirjattua sisälle...

Olo on täällä alkanut tuntumaan raskaana olevalta. Nyt on iskenyt pahoinvointi oikeen kunnolla ja siitä saa kärsiä sitten kokoa ajan eikä mikään auta. Ei tosin ole tarvinnut pönttöä halailla mutta ei ole kaukana sekään. Rinnatkin on hieman arat, sekä viluttaa ja väsyttää koko ajan...

Sitten vähän tälläinen outo juttu on se kun tuo alapää on tullut jo tummemman punaiseksi tässä vaiheessa, ei esikosta ollut vasta kun joskus viikolla 12 tai jotain... Outoa.

Sitten oli puhetta tuosta pakkauksesta: Minusta se on aivan ihana ja aijon sen ottaa.

Juu mutta jospa tästä kampeaisi itsensä suihkuun ko poju nukkuu päikkäreita...

Aurinkoista päivää kaikille...:D

Toinenpieni rv 6+3

Vierailija
9/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika se todellakin rientää,vaikka aluksi tuntui ettei viikot vaihdu

millään.Mulla nyt 8+2.

Viime viikolla kävin alkuraskauden ultrassa.Kaikki hyvin.Vauva kasvoi

oikeassa paikassa,vastas viikkoja ja se pienen pieni sykekkin löytyi.

Kyllähän siinä itku pääsi.Nyt voi olla jo vähän huojentuneempi,vaikka se viime syksyn km rv:lla 12 vielä mielessä kaihertaakin.

Mulla eka neuvola maaliskuun puolessa välissä.

Kauhee väsy koko ajan.Pientä pahoinvointia,ei kuitenkaan oo tarvinnu

pönttöä halata.

Töissä ei millään huvittais käydä.Kotiin ois kiva jo jäädä. Onneks tulee kesä ja kesäloma! Sitä odotellessa!

Äitiyspakkauksesta vielä.Mua se ei oikein säväyttänyt.Jos tietäis varmasti

että poika tulossa, siinä tapauksessa ottaisin. Mun mielestä siinä oli tosi paljon " poikavoittoista" väritystä. Anyway otan varmaanki ne rahat ja ostan mitä tarvitsen.

Mua kiinnostais kovasti nuo 3d/4d ultrat. Asun täällä keskipohjanmaalla,

joten tietäiskö kukaan missä ja miten täällä päin noihin vois päästä?

Vai pitäiskö matkustaa pk seudulle? Sitte taitaa jäädä väliin.

Mukavaa ja aurinkoista päivää lokamasut!

Vierailija
10/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksesta: Katoin kuvat ja tosiaan, on aika poikamainen. Toisaalta ei haittaa minua ollenkaan, kun nytkin tytöt pitävät sinistä siinä kuin pinkkiäkin. Aika erikoinen se toppapuku, toisaalta ihan kiva, toisaalta voi olla, että särkee silmään pidemmän päälle. Olen aika varma, että otan pakkauksen, koska edelliselle en ottanut ja taas keskimmäisen pakkausvaatteet on jo aika paljon pidetty, kun ovat olleet kahdella ja molemmilla käytössä tosi paljon. Lisäksi viimeksi se raha meni mihin sattuu, ja jotenkin ois kiva saada jotain uutta ja omaa uudelle vauvallekin. Jos sattuu tulemaan poika, niin reppanalla varmaan pallit surkastuu, meillä kun nuo vauvanvaatteet on niin vaaleanpunavoittoista :) Eli, siinäkin mielessä vois ton pakkauksen ottaa.

ON: Tänään ollut tosi voimakasta repivää kipua, kun kumartelee tai kurkottelee. Auts. Lisäksi näin viime yönä taas unta, tällä kertaa kaksosista (viimeksi siis kolmosista) ja mies sanoi tänäaamuna, että onkohan ihan tosi tuplat tulossa ku mulla on maha kasvanu jo nyt. No, toivottavasti ei. Eka ultra on joskus reilun kuukauden päästä. Oishan se ihana nähdä jo nyt, että onko siellä elämää ja varmistua montako on tulossa :) Mutta oikeesti ei oo varaa maksaa yksityistä ultraa, ovat ainakin täällä sikakalliita (kysyin varsin, niin 80¿ ois ollu!!)

Mulla on KOKO ajan nälkä eikä varmsti haluta mitään TERVEELLISTÄ. Kävin aamulla vaakalla ja mulle on tullu vajaassa 2 viikossa KAKS KILOA painoa, voi perse! Pakko yrittää tsempata (hyvä sanoa, kun on luvannu lapsille tänään Hesessä käynnin...)

Nyt pitää alkaa pukea tyttöjä, kolmannen kerran tänään (oujee)

T. Mianni ja Ursula 6+3

Vierailija
11/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskipäivää kaikille.

Tuntuu, että väsymys alkaa pikku hiljaa väistyä. Pää ei ole enää kuin täynnä kaurapuuroa, vaan toimii lähes normaaliin tapaan. Vatsaa kääntää, mutta sekin on vähän parempi kuin vielä eilen. Onpas ihanaa, ja aurinkokin paistaa.

Hauska kuulla, että muutkin taistelevat gradun kanssa. Itse teen opiskelujen lisäksi puolipäiväisesti töitä, huhtikuun alusta ilmeisesti täysipäiväisesti. Keväälle osuu myös muutto uuteen asuntoon (onneksi on nyt isompi valmiina) ja vaikka mitä muuta vipinää. Aion saada kevään mittaan tutkimusaineistoni kasaan, mutta analyysin siirrän suosiolla hamaan syksyyn, koska onhan ihmisen pakko levätäkin joskus. Ajattelin, että sitten vauvan nukkuessa mietin tieteellisiä asioita, onkohan mulla liian ruusuinen kuva vauvaperheen elämästä...

Omasta mielestäni äitiyspakkaus näytti varsin kivalta enkä usko että tyttövauva kärsii ollenkaan, jos se puetaan siniseen. Tai poikavauva jos se puetaan pinkkiin, sen puoleen. Meillä ainakin tullaan antamaan tytölle auto ja pojalle nukke.

Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille!

Ketsup + papu 9+1

Vierailija
12/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! En ole lukenut enkä kirjoitellut nyt kolmeen päivään, joten nyt taas " pitkästä" aikaa mukana. Vilkaisin juuri linkin äitiyspakkaukseen, näytti ihan ok, vaikka en vielä tarkempia kuvia katsonutkaan. Hieman erikoinen puku, mutta ihan jees. En aio ottaa, olin päättänyt jo ajat sitten. Jäi esikoisenkin pakkaus tosi vähälle käytölle, joten otan rahat, koska on se 140¿ parempi kuin että jättää pakkauksen käyttämättä.

Mulla olis tänään ollut pitkän odotuksen jälkeen se alku-ultra, mutta pitipä sekin perua kuten viime viikkoinen neuvola :( No, hetken harmitti, mutta enpä viitsinyt enää uutta aikaakaan sopia, kun on kohta jo np-ultrakin. Uskon, että kaikki on ok ja jos ei ole, niin ei se alku-ultra olisi sitä paremmaksi tehnyt. Olisihan se ollut kiva nähdä, että kaikki on kunnossa, mutta ei vain ollut " tarkoitus" näköjään mennä, vaikka en kohtaloon uskokaan. Nyt odotellaan sitten sitä np-ultraa :)

Neuvolaan, kun varasin uutta aikaa ensikäynnille, niin sanoivat että nyt halukkaille tehdään myös seerumiseula, mitä ei vielä 1,5v sitten ollut tarjolla. Onko tarjolla myös muualla? Itse aion mennä, koska se on vain normaali verinäyte, joka otetaan samalla kuin np-ultrakin.

Väsymys ehkä hieman vähentynyt, mutta olen silti vielä tosi väsynyt. Olin kyllä viikko pari sitten vielä niin väsynyt etten koskaan elämässäni niin väsynyt ole ollut paitsi ehkä synnytyksen jälkeen, kun olin yli 48h putkeen valvonut. Uskon ja toivon, että väsymys alkaisi pikkuhiljaa jo helpottamaan, muistaakseni ekassa ainakin pahin aika oli juuri jossain 9 viikon paikkeilla.

Kati 9+2

Vierailija
13/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rasaudesta ei olla kerrottu muille kun neuvolan tädille :)

Mulla on menossa rv 6+5 ja en oikein usko tätä vieläkään todeksi... La ois mun miehen syntymäpäivänä JOS kaikki menee hyvin (tosin takana on 3 km, joten olo ei ole kauheen auvoinen...)

Mahaa vihloo välillä ministi, mutta vuotoa ei ole ollut ja siitä olen onnellinen. Olo on koko ajan ihan älyttömän väsynyt. Pahoinvointia mulla oli, mutta se on hävinnyt. Juustoa tekee koko ajan ihan tajuttomasti mieli! :)

Olipa kiva lukea muiden samassa vaiheessa olevien kirjoituksia :)

t. Humaus78 ja toukka6+5

Vierailija
14/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin sitten jotakin ihme nappia kesken kaiken ja tuli pelkkä tervehdys..

Rv 9 ja olo on todella huono. Hoidan esikoista kotona ja voitte uskoa, että poika on kattellu teletappeja yms. päivisin, että äiti saa levätä. Todella huono omatunto asiasta, mutta omat voimat on rajalliset... Mies ei voi työstään tulla kesken päivän pois, vaikka mä kuinka täällä oksentaisin. Onko muita joilla sama tilanne?!? Täytyy toivoa, että jossain kohti alkaa olo olla taas kuin ihmisellä:)

Ulkona ihana ilma, aurinko paistaa ja puut on ihan huurteessa pakkasen jäljiltä.

Aurinkoista päivää kaikille!

Vierailija
15/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa kaikki uudet " kaverit" !!!!!!!!!!!!

Täällä tajuton V Ä S Y MY S jatkuu. Voisin nukkua vuorokaudet läpeensä ja sekään ei riittäisi.kroohpyyh zzzzzzzzzzz.

TELLUNEN: Mullakin on täällä kotona hoidettavana esikoinen (11kk) ja monella muulla lokakuisella on sama tilanne kirjoitusten perusteella. Joten kohtalotovereita löytyy. Meillä tuo pikkuneiti ei vielä kävele, mutta kontaten valloittaa maailmaa ja minkäänlaisia kieltoja ei usko. Pari krt olen jo nukahtnaut itse lattialle ja herännyt siihen, kun tekee tuhojaan. Pitäisi varmaan muuttua askeettiseksi sisutajaksi ja tyhjentää koko koti.

KURKISTUSTA masuasukin päivään: Tänään varattiin hänelle ja vuokraemännälle ensimmäinen neuvola parin viikon päähän. Niin kauan kuin toisin todistetaan, olen nyt rv 7+4 Kuulostaa jo kivalle luvulle, tosin uskoisin siitä putoavan ainakin viikon kun alku-ultra yksityisellä ensi ti on tehty.

GALLUPia tiistai päiväämme: Kuka jaksaa harrastaa liikuntaa entiseen malliin alkuraskaudessa? Minä koitin käydä jumpassa vkl ja yrjö oli siinäkin lentää ja sen jälkeen olin loppupäivän kahta kauheammassa tokkurassa. Koitan nyt kävellä kuitenkin joka päivä ja toivon , että parin viikon päästä taas jumppasali kutsuisi. VIime raskaudessa urheilin ihan loppuun asti lajeina kuntosali ja uinti. Varsinkin uinti tuntui mielettömän ihanalle ison masun kanssa.

Voikaa hyvin ja kaikille energiansäteitä !!!!!!!!

Jolla rv 7+4

Vierailija
16/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein oli eilen aamuna se alkuraskauden ultra ja syke näkyi ja muutenkin kaikki pitäisi olla ok! Ihanan helpottava tunne oli sen käynnin jälkeen. Nyt sitten pitäisi siirtyä ihan " normaaliin" neuvola-rutiiniin. Jos vaikka huomenissa varaisi sen ensimmäisen ajan...

Samalla täytyykin varata kuopuksen (siis vielä kuopus) viimeinen 6-vuotis-neuvola. Hassua ajatella, että syksyllä ollaan sitten vaavin kanssa melkein kaksistaan päivät, kun vanhemmat lapset on koulussa ja eskarissa. No, saa ainakin levätä samaan aikaan, kun vaavikin ;)

Tällä hetkellä oon kyllä TOSI onnellinen, kun lapset on jo noin isoja ja omatoimisia. Viime viikko on kyllä ollut pelkkää pöntön halailua. Eilenkin jouduin töissä käymään vessassa, eikä ollut yhtään mukavaa, kun ei ole edes sellainen yksityinen vessa. Kiva toisten kuunnella mun yökkäilyä siellä...

Mäkin kävin äsken tarkistamassa uuden pakkauksen kuvat. Ja edelleen olen sitä mieltä, että otan sen pakkauksen. Meillä kun on kaikki vaatteet niin hyvin kiertäneet meidän kolmella ja siskon kahdella lapsella, että on kiva saada jotain ihan uutta vaaville. Ja tietty aion taas itsekin tehdä kaikkea kivaa vaaville, sitten kun jossain vaiheessa sinne mammalomalle pääsee....

Tuike & toukka 8+1

Vierailija
17/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä otin härkää sarvista ja laitoin äsken monta sähköpostikorttia, joissa kerroin tulevasta vauvasta. Nyt jännittää ihan sikana, että millon puhelin soi ja tulee kauheeta tenttausta tyyliin: Kuinka te nyt taas, miksi te nyt taas ja voi kauheeta...

Meille siis neljäs tulossa ja edelliset 7v, 2,5v ja 1v1kk. Ja kun varsinkin mun suvussa ei KELLÄÄN oo neljää ja miehenki suvussa pääasiassa 1-3 lasta / perhe, niin voin vaan kuvitella.. Lisäksi annettiin kaikille ymmärtää, että perheemme lapsiluku on täys nuiden kolmen jälkeen...niinkuin olisi varmaan ollutkin ilman tätä vahinkoa.

Miksihän sitä taas niin ajattelee, mitä muut ajattelee. Tämä on kuitenki MEIDÄN asia. Mutta ei sille mitään voi, että sitä toivos, että muut vois vilpittömästi iloita tästä uutisesta. Tuskin iloitsevat kovinkaan moni, luultavasti pitävät vaan joko hulluina tai sitten tyhminä (=eivät osaa ehkäisyä käyttää).

No olipahan vuodatusta..

Vierailija
18/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään eka neuvola. Vielä ei edes yritetty kuunnella mitään sykkeitä. Pitää vaan jaksaa odottaa sinne ultraan asti joka on vasta 21.3. Väsyttää, palelee ja on huono olo, mutta oksentaa ei ole vielä tarvinnut. Onneksi on tämä viikko lomaa, niin on saanut nukkua päiväunetkin.

Vierailija
19/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei muutosta tilanteessa: olo edelleen hyvin normaali. Väsymys vain pahenee. Koskahan tuo pahoinvointi meikäläisen valtaa?

Kyselin tuolla toisessa pinossa alkuraskauden ultran hintaa yksityisellä ja vastausten perusteella hintahaitari taitaa olla aika kova. Niinpä sitten tänään soittelin oikein urakalla lääkäriasemille ja todistin väitteen todeksi. Miten voikin sama toimenpide olla niin eri hintainen?!? No varasin kuitenkin tutulta lääkäriasemalta, mutta itselleni vieraalta gyneltä ajan ja sain sen kahden viikon päähän. silloin olisi koossa 7+5, joten sykkeen pitäis kai näkyä jo ihan hyvin silloin. Hintaa tuolla ultralle+muulle tulee alle 100 euroo ja siitä sitten Kelan korvaus pois. Ja hoitaja sanoi, että tuo lääkäri on tosi hyvä ultraaja. Nyt vaan toivoisin, että aika menis ihan hirmu nopeesti!!!

Hyviä vointeja kaikille!

-Amy ja EkaVekara rv 5+5

Vierailija
20/23 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yökötys, et mikä olo. Tänäänkin on pitänyt jo kolme kertaa oksentaa ja sitten vois vaan nukkua...

Mulla alkoi aamupäivällä sattuu alavatsaan ja alaselkään...joo tiedän, et se kuuluu alkuraskauteen. Mutta soitin silti päivystykseen ja käskivät tulla. Annoin pissanäytteen ja lääkäri teki sisätutkimuksen. Kaikki sen mielestä ok... mut sain kummiskin lähetteen naistentautien polille ultraan. Tuonne menen sitten aamulla ja arvatkaa vaan, et olenko paniikissa!!!!! Mä toivon todellakin, et lääkäri ei sanois samoja sanoja kuin kesällä...täällä on kyllä sikiö oikeessa paikassa mutta kuolleena...

Jotenkin pitää itteen uskoo valaa, pahoinvointihan on hyvä merkki ja mitään vuotoja ei ole ollut.

Mutta toivottavasti voin tulla huomenna kertoo hyvät uutiset!!

myttynen rv 8+3