Parikymppisen pojan/miehen äidille kysymys!
Epäiletkö poikaasi homoksi, jos poika ei ole ikinä seurustellut, tuonut ketään tyttöä näytille tai ilmaissut muuten kiinnostusta naisiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Timo Soinin tai Jussi Halla-ahon ei ollut sun kaltainen
?
Kyllä äiti aavistaa jos poika on homo. Meillä poika alko seurusteleen vasta kakskymppisenä ja nyt on vuoden ollut saman tytön kanssa.
En. Jotkut nuoret on tosi ujoja. Mun isäni pokasi ekan naisen (äitini) vasta kolmekymppisenä, eikä ollut homo.
En ole äiti, mutta ajattelin kyllä, että eräs sukulaispoika on mahdollisesti homo, kun oli lähes 30 eikä ollut koskaan esitellyt tyttöystävää, ja oli pitkä ja komea mies. Sittemmin avioitui naisen kanssa ja saivat lapsen. Toisesta sukulaismiehestä en taas koskaan ajatellut tällaista - ja hän oli sitten homo.
Vierailija kirjoitti:
En. Jotkut nuoret on tosi ujoja. Mun isäni pokasi ekan naisen (äitini) vasta kolmekymppisenä, eikä ollut homo.
Tyttärellehän ne todelliset mieltymykset ensisijaisesti aina kerrotaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttärellehän ne todelliset mieltymykset ensisijaisesti aina kerrotaankin.
Ei sen olisi ollut pakko mennä naimisiin ollenkaan. Ei kaikki mene, olivat homoja tai eivät.
Minulla 20v poika, joka ei ole koskaan seurustellut. On kyllä ilmaissut kiinnostuksen naisiin, mutta on ujonpuoleista sorttia saadakseen suhdetta aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 20v poika, joka ei ole koskaan seurustellut. On kyllä ilmaissut kiinnostuksen naisiin, mutta on ujonpuoleista sorttia saadakseen suhdetta aikaan.
Hirveä kohtalo pojallasikin.
M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
En ole tuo aiempi kommentoija, mutta kaikki eivät voi elää niin täydellsitä elämää kuin sinä, M23.
Vaikka tämä nyt ei minulle ollutkaan koska olen yli kolmekymppinen koskaan seurustelematon komea mies, niin sanonpa vain kollektiivisesti kaikille äideille, sukulaisnaisille, kaikille muillekin naisille että HAISTAKAA VITTU! MINÄ EN EDELLEENKÄÄN OLE MIKÄÄN SAATANAN HOMOSEKSUAALI! Se etten ole koskaan esitellyt mitään muijaa johtuu ihan siitä että tajusin jo pienenä mikä homman nimi on. Minä en rupea joidenkin ämmien leikkikaluksi, joten fuck you kaikki naiset!
Poikani on 23v ja todennut, että todennäköisesti ei koskaan löydä vierelleen naista, joka "riittää". Satunnaista petiseuraa kuulemma on tarjolla, mutta älykkäät ja hyvännäköiset naiset on vähissä.
Ei, en epäile poikani olevan homo, vaikka hän ei ole tyttöystävää esitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
En ole tuo aiempi kommentoija, mutta kaikki eivät voi elää niin täydellsitä elämää kuin sinä, M23.
Elämäni on kaukana täydellisestä. Olen myös ujo ja naisiin tutustuminen siten, että siitä mitään tulisi on aika epätodennäköistä.
M23
Vierailija kirjoitti:
Poikani on 23v ja todennut, että todennäköisesti ei koskaan löydä vierelleen naista, joka "riittää". Satunnaista petiseuraa kuulemma on tarjolla, mutta älykkäät ja hyvännäköiset naiset on vähissä.
Sinä et ilmeisesti osaa lukea.
minulla on kaksi 19v poikaa eikä he ole tuoneet tyttöjä näytille. Heteroita ovat silti.
Ei ole koskaan seurustellut tytön/ naisen kanssa, muttei kyllä pojan/ miehenkään kanssa , niin oletan että on vain niin ujo, eikä homo. Tai sitten ujo homo.
Mutta uskon että kertoisi kyllä jos haluaisi, yksi sisaruksistaan kun on homo.
T. 20- kymppisen pojan äiti
Voi kun tytöt tietäisitte miten paljon on biseksuaaleja miehiä! Ja sellaisia jotka tajuavat todellisen seksuaalisuutensa vasta aika myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
Minun poikani ei kuitenkaan sentään roiku vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Näemmekö hänet Hottisten kolmannella tuotantokaudella?
Onneksi Timo Soinin tai Jussi Halla-ahon ei ollut sun kaltainen