Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän miehenne suhtautuvat kuukautisiinne?

Vierailija
12.07.2016 |

Tietysti ovat luonnollinen asia, eikä mitään erityiskohtelua tms. niiden takia tarvita blaa blaa - sitä en nyt tässä aja takaa. Mutta tiedän, että kaikki miehet (tai naiset) eivät niin kovin neutraalisti niihin kuitenkaan suhtaudu.

Joten mites teillä? Yökkiikö mies asialle suurieleisesti (näitäkin tyyppejä tiedän), hemmotteleeko olon ollessa kurja (oma mieheni on tällainen :D) vai eikö noteeraa ollenkaan?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök miten ällöä lässytystä. "Kauratyyny vatsaa rauhoittamaan"...[/quote

Juuri näin! 😂 Ap yrittää todistella, ettei kaipaa hemmottelua, mutta sitten on kuitenkin ihme myötäelämistä vailla, kuin kyse olisi suuremmastakin urotyöstä.

Vierailija
22/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä pitää hemmotella? Ei meillä elämä muutu. Pannaan normisti. Pikkasen kirpasee vaan aina kun raskauskin olisi toivottavaa.

Ei minua ainakaan TARVITSE hemmotella, kuten aloituksessa jo sanoin. Mies tekee sen ihan omasta halustaan. Ja kyse nyt ihan arkisista asioista; tuo teetä ja särkylääkettä sohvalle, lämmittää kauratyynyn vatsaa rauhoittamaan, tekee tulista ruokaa, antaa levätä pahimpien kipupiikkien ja kramppien aikana, silittelee ja yrittää myötäelää. Olisi kurjaa, jos toinen ei mitenkään ymmärtäisi omaa pahaa oloa puhumattakaan siitä, että vielä yökkäilisi tms. Ap

Voi yök miten ällöä lässytystä. "Kauratyyny vatsaa rauhoittamaan"...

Ja sitten minä otan mieheltä suihin kynttilän valossa, mies hieroo hartioitani, jonka jälkeen käperrymme lusikkaan makoilemaan.

Oliko riittävän imelää lässytystä? :D

nimim. Minäkin inhoan lässytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiukkuinen kun kk alkamassa,mies saa kyllä osansa tästä mun kärsimyksestä...

Jaa mitä se koittaa tehdä?Laittaa mut paksuksi.;)

Vierailija
24/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuu ihan normaalisti. En yleensä mainosta kuukautisia mutta jos toivoo seksiä niin toki sanon silloin, mies vain toteaa että selvä homma. Parin päivän päästä kysyy yleensä että onko ne jo loppu. Kuukautisten aikaan minulla on ihan normaali olo (ei kipuja tai alakuloa tms) joten ei hemmottele.

Vierailija
25/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pahat kivut, että makaa jossain sängyn pohjalla tai kylppärin lattialla muutaman päivän, niin mitä te syötte?

Paljon viljoja, sokeria, maitoa?

Nykyään olen kivuton. Mies ei tee mitään numeroa, vaikka onkin symppistyyppi, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
26/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitsee minut kellarikomeroon kuukautisten ajaksi. Koska ole silloin saastunut.

Vierailija
27/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraalisti, kuten minäkin. Korkeintaan kysyy että tarviiko kaupasta hakea lisää siteitä.

Vierailija
28/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin pahat kivut, että makaa jossain sängyn pohjalla tai kylppärin lattialla muutaman päivän, niin mitä te syötte?

Nykyään olen kivuton. Mies ei tee mitään numeroa, vaikka onkin symppistyyppi, eikä tarvitsekaan.

Eiköhän tuollaisten kuuluisi jo mennä lääkäriin. Ei siihen mikään ruokavalio niinkään auta. Dysmenorrea on sairaus.

Vierailija
29/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää kramppipäivinä tehdä olon paremmaksi lähinnä koskemalla hellästi ja olemalla läsnä. Silittelee enemmän esim. selkää jne. Seksiä harrastetaan menkojen aikanakin kunhan kivut loppuvat. Itseä ällöttää, kun verta on kaikkialla, mutta mies suhtautuu tyynesti koko asiaan eikä kuulema haittaa yhtään.

Vierailija
30/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kramppeihin tuo särkylääkettä, jos pyydän. Suhtautuu lempeästi vollottamiseeni (viimeksi liikutuin kyyneliin sorsanpoikasten suloisuudesta ja Antti Tuiskun keikkamenestyksestä) ja ojentaa nenäliinoja. Seksiä on normaalisti paitsi parina elämä päivänä.

Vierailija
31/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo yleensä arvanneensa, että menkat on tuloillaan, kun kerron niiden alkaneen. Käytös on pari päivää aika hurjia. Harmittelee, kun ei voi antaa suuseksiä, eikä aktiakaan voi harrastaa, kun on sisäseinämät tosi herkät menkkojen aikaan. "Joutuu tyytymään" pelkkään suihinottoon.

Ei hemmottele normaalia enempää, mutta saattaa hieroa alaselkää jos vaikutan kovin tuskaiselta. Pari kertaa tullut vessaan, kun olen kuukuppia tyhjentämässä, ja lähtenyt kalpeana pois.

Eli asia on ok, mutta ei se raadollista totuutta halua silti nähdä 😄

Vierailija
32/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ei ole kipuja, vuoto kestää n. kaksi päivää ja on hyvin niukka (pikkupöksynsuoja riittää). Ei siis haittaa normaalielämää mitenkään.

Vierailija
33/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on näiltä joiltain pois jos joku tykkää hemmottelusta/hemmotella ja lässyttää? Ihme vininää.

Vierailija
34/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on näiltä joiltain pois jos joku tykkää hemmottelusta/hemmotella ja lässyttää? Ihme vininää.

Jep, en ymmärrä minäkään. Olen kai sitten lässyttäjä, anteeksi vaan kaikki. En edes tajunnut että aiemman kirjoittajan "kauratyyny vatsaa rauhoittamaan" olisi lässytystä... Minusta on ihanaa kun mieheni silittelee minua ja kyselee vointia.

Vierailija
35/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten typeryys jaksaa kyllä välillä yllättää :D

nimim. keliaakikko, maitoallergikko ja erittäin pahasta endometrioosista kärsivä kylppärin lattialla makaaja. 

Vierailija
36/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hieroo ja hemmottelee yms. kaikkea kivaa ja saakin sitten suikkarin jokapäivä... kandee kokeilla

Vierailija
37/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraalisti , minulla ei ole mitään kummoista vaivoja enkä tarvitse mitään erityistä huomiota . On seksuaalisesti super aktiivinen eikä kuukautisen kyllä hillitse haluja yhtään...

Vierailija
38/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo kahtena ekana päivänä alaselkää, kun mulla on aika pahoja vatsakramppeja. Muuten suhtautuu ihan normaalisti, mulla ei mitään mielialamuutoksia sen kummemmin ole eli ei tarvitse helliä :D Paitsi kahtena ekana päivänä tosiaan alavatsakivut on sitä luokkaa että ne ärsyttää ja kiroiluttaa, kun pitää taipua välillä kaksin kerroin. Muuten halaillaan ihan normaalisti. 

Menkoista olen myös vähän häiritsevän kiinnostunutta miestä joskus opettanut. Esim. veren tumma väri, vaihteleva määrä ja joukossa olevat limaklöntit kiehtoivat kovasti. Sentään en ole vielä täyttä kuukuppia näyttänyt, siihen varmaan minäkin vetäisin jo rajan. Myös kuukautiskuppi ja kaikenmaailman suojat kiinnosti silloin kun ne tuli uutena tietona :D No mikäs siinä että kiinnostaa, ihan söpöä.

Vierailija
39/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, minulla ei ole koskaan kuukautiskipuja tai vaivoja. Huomaan menkat vain vuodosta. Olen erittäin horny niiden aikana, mutta koska miehellä on verifobia niin joudun sooloilemaan.

Että näin meillä. Sori jos emme sovi ap:n stereotypiaan.

Vierailija
40/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noteeraa ollenkaan. Paitsi jos yritän  taas turhaan vongata seksiä, saa siitä jonkin toisen syyn kieltäytyä kuin vain ettei huvita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme