Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutustua kiinnostavaan mieheen

Vierailija
12.07.2016 |

Olen miesten kanssa ujo ja melko kokematon päälle parikymppinen nainen. Työpaikallani käy parin kuukauden välein eräs suunnilleen ikäiseni mies, johon kiinnitin huomiota heti ekan kerran kun hänet näin. "Ompas kuuma mies" taisi olla eka ajatukseni..

Olemme jonkin verran jutelleet ja olen huomaavinani että mies on ainakin jonkin verran viehättynyt minusta: katsoo (ne silmät!), viheltelee seurassani, alottaa välillä juttelemaan tai jos itse aloitan niin jatkaa aina keskustelua, yrittää kertoa vitsejä, on huomaavainen... Lisäksi pari kertaa jos ollaan kävelty vierekkäin niin hänen äänensä on alkanut väristä ja puhe hieman takellella jännityksestä olettaisin. Se on aika suloista kun hän ei sillon edes uskalla silmiin katsoa vaikka varmaan itselleen tosi kiusallista :D

Haluaisin tutustua tähän mieheen, koska hän vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta ja hyväsydämiseltä tyypiltä ja jos en aivan väärin ole häntä tulkinnut niin pitää minua ihan viehättävänä. Ongelma on vaan se, että nähdään niin harvoin ja vaikka yritän hymyillä paljon ja jutella niin oon melko ujo (niinkuin hänkin vähän vaikuttaa olevan). Kertokaa te, etenkin miehet, millaista lähestymistä toivotte naiselta, en halua olla tungetteleva jos vaikka oonkin jostain syystä kuvitellut kaikki kiinnostuksen merkit..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä