Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän miehenne suhtautuvat kuukautisiinne?

Vierailija
12.07.2016 |

Tietysti ovat luonnollinen asia, eikä mitään erityiskohtelua tms. niiden takia tarvita blaa blaa - sitä en nyt tässä aja takaa. Mutta tiedän, että kaikki miehet (tai naiset) eivät niin kovin neutraalisti niihin kuitenkaan suhtaudu.

Joten mites teillä? Yökkiikö mies asialle suurieleisesti (näitäkin tyyppejä tiedän), hemmotteleeko olon ollessa kurja (oma mieheni on tällainen :D) vai eikö noteeraa ollenkaan?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on näiltä joiltain pois jos joku tykkää hemmottelusta/hemmotella ja lässyttää? Ihme vininää.

Ihme vininää noilta hemmottelua kaipaavilta. Aika helppo elämä on ollut, jos kuukautiset on noin iso järkytys 😏 Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
42/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on näiltä joiltain pois jos joku tykkää hemmottelusta/hemmotella ja lässyttää? Ihme vininää.

Ihme vininää noilta hemmottelua kaipaavilta. Aika helppo elämä on ollut, jos kuukautiset on noin iso järkytys 😏 Kasvakaa aikuisiksi!

Hei, ihan oikeasti, sivistä vähän itseäsi! Se, että sinä olet selvinnyt pienillä alavatsan nippailuilla, ei valitettavasti tarkoita sitä, että kaikki olisivat yhtä onnekkaita. Esimerkiksi sisareni on ihan tuttu näky osastopotilaana endometrioosikipujen vuoksi. Kuulemma synnytykset ovat olleet lasten leikkiä "menkkakipujen" rinnalla. Ei ole niiden yhteydessä tarvinnut edes kivunlievitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noteeraa mitenkään. Huomaa kyllä että on kuukautiset, kun minulla on nukkuessani alushousut. Silloin ei halua seksiä. Minulla ei ole mitään kuukautisvaivoja, ei kipuja, eikä mieliala heittele. Ehkä siksi mieskään ei kiinnitä asiaan huomiota, varmasti käyttäytyisi eri tavalla, jos esim. valittaisin kuukautiskipuja. Siteet ja tamponit mies ostaa aina, katsoo kaupassa tarkkaan että tulee just oikeanlaiset :)

Vierailija
44/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne sitä kiinnosta millään lailla. Se on niin normaali asia kuin kusella käyminen, varmaan on mielissään kun sillä ei ole vaivoina, tosin henkiset menkat sillä joskus on.

Vierailija
45/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jes onneks sulla on kuukautiset lomareissulla niin voidaan harrastaa seksiä ilman kondomia!"

Välillä olen jopa hieman huolestunut miehen suhtautumisesta... HÄNELLÄ on kuukautiskalenteri puhelimessa, jotta tietää millon pääsee harrastamaan menkkaseksiä. Puhuu siitä ilmeisesti myös kavereidensa kanssa. (Kaveri kertoi tästä minulle :D). Ja kuukautisten aikana saatetaan helposti panna 5-6 kertaa päivän aikana. Häntä ei ällötä veri yhtään, joskus ihmetteli miksen voi vaihtaa tamponia kun hän näkee?? Välillä kommentoi myös kuukautissuojiani, että siteet olisi kuulemma turvallisempi vaihtoehto... :D

Ei myönnä mitään erityismieltymyksiä mutta suhtautuminen on vähän erilaista kuin toisilla ainakin minun mielestäni.

Vierailija
46/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri noteeraa muuten kun että ei suostu panemaan silloin. Otan sitten suihin, koska pitää purkaa ylitsepursuava seksuaalienergia johonkin (onko muilla tällaista menkkojen aikaan?) ja onhan se kivaa muutenkin. Yökkäilee jos yritän puhua jotain menkkajuttuja. Nössö. Jos erikseen pyydän, niin saattaa paijailla hetken, mutta enempikään "lässytys" ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
47/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noteeraa muten kuin että harmittaa kun ei saa seksiä silloin.

Sama täällä. Epäilee, että huijaan ja on "varma" että edellisistä menkoista ei voi olla kuukautta. Käsken yleensä työntää sormen reikään ja katsoa minkä värinen sormi on jos ei usko. Valittaa kun joutuu joka kuukausi olemaan viikon ilman seksiä. Pyytää toki hoitamaan hänet käsin menkkojen aikaan, koska ei voi sietää verta. Oli kuulemma töissäkin valittanut että mun menkat on "koko ajan" vaikka kierto on aina 28 päivää ja menkat kestää 6 päivää.

Onko tää normaalia? Ikää meillä 41 v että ei menkat nyt ihan uusi juttu ole, mutta sama valitus on kestänyt sen 20 vuotta mitä on oltu yhdessä.

Vierailija
48/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole minkäänlaisia kipuja, mielialan muutoksia tai muitakaan oireita menkkojen aikaan tai niitä ennen, joten en kaipaa yhtään minkäänlaista erikoiskohtelua menkkojen takia. Koska emme harrasta seksiä päivittäin ja, koska ostan siteet / tamponit ihan itse, enkä jätä ko. tuotteita käytettyinä mihinkään näkyville lojumaan, niin mies ei yleensä edes tiedä, milloin minulla ylipäätään on menkat.

Vierailija
49/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että olen niin kiimoissani että kannattaa harrastaa seksiä, koska meno on kovaa.

Vierailija
50/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mies ei voi panna koska menkat? Pyyhe alle ja menoksi:D

Vierailija
51/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittelin keväällä siitä, että mies inhoaa ruskeaa limaakin niin paljon, ettei suostu minkäänlaiseen seksiin 2 vkoa kuukautisten alkamisesta.

Vierailija
52/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuu ja juoksee pois.

Vierailija
53/53 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noteeraa muten kuin että harmittaa kun ei saa seksiä silloin.

Sama täällä. Epäilee, että huijaan ja on "varma" että edellisistä menkoista ei voi olla kuukautta. Käsken yleensä työntää sormen reikään ja katsoa minkä värinen sormi on jos ei usko. Valittaa kun joutuu joka kuukausi olemaan viikon ilman seksiä. Pyytää toki hoitamaan hänet käsin menkkojen aikaan, koska ei voi sietää verta. Oli kuulemma töissäkin valittanut että mun menkat on "koko ajan" vaikka kierto on aina 28 päivää ja menkat kestää 6 päivää.

Onko tää normaalia? Ikää meillä 41 v että ei menkat nyt ihan uusi juttu ole, mutta sama valitus on kestänyt sen 20 vuotta mitä on oltu yhdessä.

Ei ole normaalia. 41v ja töissäkin valittaa. Kamala ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi