Jos asun vanhempani omistamassa asunnossa niin miten ilmaisen asian ystävilleni?
Jos ne kysyy että "onkse yksityiseltä vuokrattu (koska oletus on että menen vuokralle)" niin voinko vastata että on omistuskämppä? vai tuleeko tuosta mielikuva että minä omistaisin sen, vaikka se on vanhempani nimissä? ja millä äänensävyllä sanoisin tuon etten vaikuta ylimieliseltä :O
Kommentit (69)
Sanot niinkuin asia on. Mitä väliä sillä asumismuodolla on ystävyyteen?
Etkö halua kertoa totuutta? Kyllä kaikki tajuavat muutenkin, ettet omista asuntoa itse.
Se on yksityisiltä markkinoilta.
Tai tuo, että asun vanhempieni kämpässä.
No on sulla ongelmat. Sanopa, että vanhempani omistaa asunnon jossa asun. Sano se ihan tavallisella äänellä.
Vastaa, että asun vanhempieni omistamassa asunnossa. Mikä tuossa on vaikeaa???
Sanot niin kuin asia on:
PAPPA BETALAR
Kyllä jotkut on sitten estyneitä! Tuskin sun maine kauheasti kärsii,jos sanot asuvasi vanhempiesi omistamassa asunnossa.😂
Vierailija kirjoitti:
Maksatko vuokraa?
En. Se tässä häiritseekin, jos vaikutan kermaperseeltä
ap
Mun lapsi sanoo kavereille, että "isä osti tän mun käyttöön". Kukaan kavereista ei ole tuosta syystä hylännyt tyttöäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut on sitten estyneitä! Tuskin sun maine kauheasti kärsii,jos sanot asuvasi vanhempiesi omistamassa asunnossa.😂
Tietynlaiset ystävät vetävät tästä herneen otsalumpioonsa asti :D
Sen jälkeen yhteisöllisyys on poissa ja ikuinen kultalusikka perseessä leima otsassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ketään kiinnosta.
No kyllä kiinnostaa! Aivan 100% varmasti kaverini kysyvät tuota asiaa. Ja nyt pähkäilen miten muotoilen asian ja millä äänensävyllä sanon.
ap
En halua vaikuttaa lellityltä kermaperseeltä. Miten tuon mielikuvan voisi välttää? Ja kun alan liikaa miettimään miten sanon tuon niin pelkään että kuulostan kermaperseeltä tahtomattani... Yritän opetella sanomaan tuon repliikin mahdollisimman nöyrällä äänellä
"On mun porukoiden kämppä." Mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko vuokraa?
En. Se tässä häiritseekin, jos vaikutan kermaperseeltä
ap
Ei yksi asunto tee sinusta kermapersettä. Ajattele, millainen kärpäsenkakka yksi pikkuasunto on tässä maailmassa. Se helpottaa kyllä sinun elämääsi, mutta et sinä voi sille elämääsi rakentaa.
Järjestät tiedotustilaisuuden, jossa ilmaiset asian. Kannattaa esim facebookissa laittaa kutsua ja sitten ip-lehtiin varmaan pitää itse soittaa, ellei kukaan ystävistäsi ilmoita sinne.
No mun piti sanoa, että ei kun omassa (lahjaksi saamassani) asunnossa. Ei stä mielellään sano, koska ihmisistä se on heti jotenkin kateutta aiheuttavaa. Velaton oma kämppä, kukapa ei haluaisi sellaista.
Vanhempien omistamassa kämpässä asuminen on ihan normaalia.
"Asun vanhempieni omistamassa asunnossa" simple as that