Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti tämä palsta keski-ikäiselle!

Vierailija
10.07.2016 |

En ole näin ala-arvoisiin teksteihin törmännyt. Haukutaan bloggareiden silmät, kasvonpiirteet, vauvojen ulkonäkö sekä jokainen julkkis on ruma.

Mutta tämä palsta onkin 20-30v epävarmojen ja huonoilla itsetunnoilla varustettujen tyttöjen leikkikenttä.

Ei täällä nelikymppiselle tasapainoiselle elämää nähneelle ole mitään!! :D

Näkemiin ja koittakaa kestää haukkumisianne!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun piti tulla kertomaan tämä meille? Mitä jos jokainen palstailija ilmoittaisi täällä tulemisensa ja lähtemisensä, kesälomansa, tuuraajansa ja 'sit tuun 30. pvä takas, vaikka oon kyllä siinä välissä sen yhden viikon...'

Oot tai et, mutta kuule ei kiinnosta!

Vierailija
22/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa likimain samaa mieltä. Suurin osa kirjoittajista on out elämän faktoista, ei näytä olevan muuta tekemistä kuin irvailla muille, perin negatiivista ja kateellista porukkaa kaikkiaan. Sanoisin kuten tyttäreni eräälle besservisserille, että hankkikaa elämä ja parempia harrastuksia.

-seniorimies

Mitä sä sitten täällä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki parikymppiset käyttäjätkään lukeuduta noihin ääliöihin. Täällä kai käy myös nippa nappa täysi-ikäisia tai sen alle ja senkin huomaa.

Vierailija
24/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun piti tulla kertomaan tämä meille? Mitä jos jokainen palstailija ilmoittaisi täällä tulemisensa ja lähtemisensä, kesälomansa, tuuraajansa ja 'sit tuun 30. pvä takas, vaikka oon kyllä siinä välissä sen yhden viikon...'

Oot tai et, mutta kuule ei kiinnosta!

Tais osua ja upota :D

Vierailija
25/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tää taas on ihan parasta viihdettä! Terv. vanhus

Kyllähän tää joskus oli viihdettä, nykyään kun käy niin kyllå on suurin osa jutuista pelkkää skeidaa.

Hävettää suomalaisten keskustelun taso, oli provoa tai ei. Pelkästään haukutaan...

Vierailija
26/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä palsta kouluiän ohittaneille entisille koulukiusaajille. Missäs muuallakaan ne olis !?

Mua kiusattiin 4v. peruskoulussa....

Vierailija
27/27 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vain ovat noin pinnallisia ja siksi miesten alapuolella. M31

Onneksi sentään miehet ovat syvällisiä autoralleineen, jalkapalloineen ja naisten ulkonäön ruotimisineen.

Ja kekseliäitä, vaikka kuinka monta nimitystä naisen sukupuolielimelle.

Moni mies vaatimatonkin , asunnoksi kelpaa sillanalus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän