Voisitko seurustella 180cm naisen kanssa?
No siis oloni ei kovin feminiinen näin 180cm pitkänä. On huono itsetunto. Mulla on matala ääni ja se kansa vähän hävettää joskus. En ole koskaan seurustellut. tuntuu etten ole tarpeeksi naisellinen suhteeseen miehen kanssa... ? Onko muilla pitkillä tälläisiä ajatuksia?
Kommentit (51)
Kyllä voin kunhan pituus ei ole mennyt naiselle päähän. Joillakin nettipalstoilla ja myös täällä AV:lla on saanut kuulla joidenkin naisten tuntevan ylemmyyttä pituudestaan, vaikka eivät edes olisi keskivertomiestä merkittävästi tai ollenkaan pitempiä. Muistan kun yhdessä AV-ketjussa nainen kertoi että alle 185cm mies on "waste of space" eli ei oikein ihminenkään.
Kunhan nainen ei tee omasta tai miehen pituudesta mitään asiaa sen enempää kuin hiusväristä, ei asia ole merkittävä. Koska osa pitkistä naisista kuitenkin tuntee ylemmyyttä pituudestaan (aivan kuten osa urheilijanaisista tuntee ylemmyyttä siitä, että on omassa lajissaan täyttä sohvaperunamiestä parempi) niin on kynnys lähestyä pitkää naista korkeampi kuin tavallisen pituista. Tämähän ei tietenkään ole AP:n kaltaisten naisten vika, joilla ei tällaisia asenteita ilmeisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Kirahvimaisia, isot jalat ja kädet.
Ei pidä paikkaansa. Pari ystävätärtäni on todella pitkiä, toinen 180cm, kenkä 40 ja toinen 183, kenkä 41. Sama kengänkoko on muutamalla muulla ystävättärelläni, jotka ovat korkeintaan keskipituisia. Itselläni, 173 cm pitkänä, kengännumero on 40.
Sama juttu käsien kanssa, molemmilla pitkillä sirot ja kauniit kädet. Käsien ja jalkojen koko on melkolailla verrannollinen luustoon, toiset ovat romuluisia, toiset siroja ja suurin osa siltä väliltä.
Mallit ja missit jää ilman miehiä kun ne on niin pitkiä?? Oho. Miettikääpä hieman.
Naisen isot kadet ovat masentavat. Pienmunainen mies on kovilla kun kalu haviaa mielitietyn kouraan!
Isot kourat kirjoitti:
Naisen isot kadet ovat masentavat. Pienmunainen mies on kovilla kun kalu haviaa mielitietyn kouraan!
Iso munaiselle tämä ei ole ongelma joten ei haittaa naisen pituus.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan pituus ei haittaa yhtään, mutta huono ryhti ja sellanen "älkää nyt vaan katsoko, mää nyt olisin vaan tässä tämmönen seinäruusu..." -asenne haittaa paljonkin. Selkä suoraksi ja opettelet rakastamaan pituuttasi niin kyllä se siitä :) minäkin 182cm nainen.
*TÄMÄ!* Näin se just on, ei saa hävetä omaa pituuttaan ja yrittää "piilottaa" itseään lysyssä kulkemalla. Mä olen 181/77 ja ottajia on ollut aina liiaksikin, olen hoikka, lihasta löytyy, mutta en silti rasvaton kropaltani. En ole ylpeä tai ylimielinen, kannan vaan kroppani hyvällä itsetunnolla. Mulla on ollut itselläni aina, etten tunne itseäni kovin naiselliseksi itseäni pienemmän miehen kanssa.
Mieheni on ehkä pari senttiä tai sentin mua lyhyempi kun minä, mutta omistaa varmaan reilu 30kg enemmän lihasta, eli en tunne olevani "itseäni pienemmän miehen kanssa" Eli, ei aina se pituus, vaan kokonaiskuva. 😊 Tsemppiä, olet varmasti kaunis nainen!!
Minä 181,5 ja mies 188, yhdessä jo 30 vuotta 😊
Kiva se on yhdyntää harrastaa kun silmät on samalla tasolla
Olen 177 cm eikä pituus ole koskaan ollut mikään ongelma. Miehiä on löytynyt ja suhteita on ollut.
Täällä yksi 179 ja 67. Liikuntaa harrastanut paljon. Miehet ovat enemmänkin minulle kehuneet että pitkät on upeita. On sanottu että olen näyttävä. Ajattele, lyhyelle ei voi noin sanoa. Sääriä ja jalkoja on paljon kehuttu kun ovat pitkät ja hoikat. Myös monia lyhyitä miehiä on ympärillä pyörinyt. Itse olen aina ajatellut että parhaat ominaisuuteni ovat nimenomaan sääret ja pitkänhuiskea tiimalasivartalo, joita myös tuon esiin mielelläni, kun ovat vähän valtavirrasta poikkeava sentään. Olen ajatellut että kiva erota vähän perusvenuksesta. Ne on kauniita kyllä myös. Luonteeltani olen kovin herkkä ja pehmeä, joskus toivoisin olevani miehekkäämpi :D
Heko heko. Huomaa, että kaikki negatiiviset kommentit on naisten kirjoittamia. Miehet ei kirjoita tuolla tavoin. Joku 155 cm siiderivalas äänessä ...