Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella 180cm naisen kanssa?

Vierailija
10.07.2016 |

No siis oloni ei kovin feminiinen näin 180cm pitkänä. On huono itsetunto. Mulla on matala ääni ja se kansa vähän hävettää joskus. En ole koskaan seurustellut. tuntuu etten ole tarpeeksi naisellinen suhteeseen miehen kanssa... ? Onko muilla pitkillä tälläisiä ajatuksia?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea rakastella pitkiä naisia, jalat koko ajan tiellä. On jalkaterää, nilkkaa, pohkeita, polvi, reisi jne.

Vierailija
22/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti suoraksi ja ulos vaan!

Itsekin olen juuri tuon 180 cm pitkä ja on ollut vientiä. Tykkään nykyään pituudestani todella paljon, enkä antaisi senttiäkään pois. Teininä pituuteni aiheutti jonkinsortin epävarmuutta, mutta ei nyt mitenkään hirveästi kuitenkaan. Koskaan en ole kuullut yhtään ainutta negatiivistä kommenttia kuitenkaan.

Kuten joku muukin aikaisemmin kommentoi, pyrin pitämään itseni normaalipainossa, jotten ihan amatsoni olisi. Toisaalta... Hyvä ystäväni on harteikas, mahakas ja rintava 182 ja kylläpä vaan hänelläkin riittää koko ajan vientiä! Tärkeintä on asenne.

T: nainen 40 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti

M187cm

Vierailija
24/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin jos en olisi jo naimisissa. Kyllä pitkät naiset kiinnittää huomion ja jään salaa katselemaan heitä hyllyjen takaa esim. ruokakaupassa. Siis ei mitään kuolaamista vaan aitoa ihailua. Silloin vähän harmittaa kun itse olen 174 cm.

T. Mies

Vierailija
25/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis.

Mies 174cm.

Vierailija
26/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Kirahvimaisia, isot jalat ja kädet.

Ei pitkällä ihmisellä ole välttämättä isot jalat ja kädet.

Vierailija
27/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Kirahvimaisia, isot jalat ja kädet.

Mä luulin, että 39 jalka on normaali ja teinitytöillä taitaa olla vielä isompi jalka. :D

T. 15

Vierailija
28/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan mies koskaan liian pitkäksi sanonut. Kiinnostuneita miehiä 170-190 cm haarukassa löytynyt aina. Enkä ole mikään kaunotar tai heikkoluinen.

Vierailija
29/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Pituus ei sytytä. Turn off.

Vierailija
30/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Oon itse vähän lyhempi, mutta eipä se minua paljon haittais.

Vierailija
31/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Miksi haluat olla kimittävä pätkä?

Vierailija
32/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä ulkoista olemustasi, niin ehkä seurustelemattomuutesi ei johdu pituudestasi vaan mainitsemastasi huonosta itsetunnosta.

Oikeastaan nyt kun on puhetta pituudesta, niin kävin viihteellä ja näin pitkästä aikaa yhden naisen (ei tunneta) jolla on ulkoinen olemus huomattavan paljon samanlainen kuin yhdellä naispuolisella kaverillani. Hiukset, hiusten väri, kroppa ja molemmat ihan nättejä kasvoiltaan. Suurin ero on pituus, kaverini on ehkä korkeintaan pari senttiä yli 160 ja tämä toinen nainen ehkä 170 tai vähän yli. Onnettomat 10cm eroa mutta silti tämän pidemmän naisen kroppa vain näyttää paremmalta. Toinen melkein yhtä silmiinpistävä ero on se, että tämä kaverini on epävarma itsestään ja vartalostaan. Tästä pidemmästä en ole ikini saanut sellaista vaikutelmaa, eikä hän edes vaikuta ylimieliseltä vaan siltä, että on sinut itsensä kanssa. Iät on 35v molemmin puolin.

Tunnen vielä kolmannenkin samaan ulkoista habitusta kantavan naisen, heistä vanhimman ja pisimmän, ja perhana että on ylivoimaisesti eniten mun mieleen.

Vierailija
33/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea rakastella pitkiä naisia, jalat koko ajan tiellä. On jalkaterää, nilkkaa, pohkeita, polvi, reisi jne.

Tämä ei varmaankaan ollut miehen kirjottama?

Vierailija
34/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Ei haittaisi pituus, jos muuten kemiat sopisi yhteen.

167 cm mies

Vierailija
35/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten ylhäällä sun perse on mun moloon verrattuna. Ongelman paikka jos en 188cm yllä takaapäin kuin laatikon päältä :D

Vierailija
36/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 178cm ja ylpeä siitä! teininä ja lapsena en pitänyt pituudestani, nolotti olla niin "iso" vaikka olin laiha kuin mikä. itellenikin kehittyi huono itsetunto ulkonäkööni liittyen. kauan on kestänyt että olen pystynyt alkaa ottamaan vastaan kehuja ulkonäöstäni. aina livistin tilanteista joissa ulkonäöstäni sanottiin jotain (siis positiivista, eikä edes pituuteen liittyen). nyt 33v osaan jo kantaa itseni ja tosiaan en senttiäkään antaisi itsekään pois. sinkku olen minäkin, mutta pituuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. joskun baarissa tulee näitä kännisiä kyselijöitä "kuinka pitkä oot?" vastaan ja kysyn myös kysyjän pituutta.

Ollaan me ylpeitä varrestamme <3

Vierailija
37/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 senttinen nainen on upea ilmestys "gurrr"

Vierailija
38/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa.  Olen heille ystävällinen ja kohtelias (kuten miehillekin), mutta en kiinnostu heistä, flirttaile, halaile, pyydä tanssiin ja ehdottele heille mitään. He ovat kuin miehiä minulle. 

Vierailija
39/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis oloni ei kovin feminiinen näin 180cm pitkänä. On huono itsetunto. Mulla on matala ääni ja se kansa vähän hävettää joskus. En ole koskaan seurustellut. tuntuu etten ole tarpeeksi naisellinen suhteeseen miehen kanssa... ? Onko muilla pitkillä tälläisiä ajatuksia?

No ei todellakaan!Mulle on aina kehuttu et oon ihan mallinmitoisa ja saanut huomiota liiankin kanssa. Mutta on tietenkin miehiä joiden kantti ei kestä tai sellaisia jotka haluavat ns taskuvenuksen, mutta kyllä miehiä riittää! Jokaisella on oikeasti oma maku. sun täytyy tehdä töitä ittesi kanssa että alat arvostaa itseäsi enemmän->se näkyy ja susta tulee helpommin lähestyttävä. Pidä huolta ulkoisesta olemuksestasi ja varsinkin hyvästä ryhdistä!

Vierailija
40/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu noin suunnilleen lähes kaikilla yli 175 cm naisilla olevan tuollaisia ajatuksia.

oliskohan muutamien örvelöiden takia? usein kun kasvaa pitkäksi on pelkkää luuta ja nahkaa nuorena ja saa kuulla ties mitä tyhmää!! itseänikin laudaksi sanottiin..hah hha g80 tisseillä painetaan nyt menemään. Nuoria naisia ei saisi solvata ikinä!! esim koripallojutut sun muut pöljät