Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen autokaupoilla, millaisia kokemuksia?

Vierailija
09.07.2016 |

Mun soittopyyntööni vastasi mies (sanoi soittavansa tunnin päästä, soitti kolmen tunnin päästä), joka alkoi ensimmäiseksi väittelemään vaihtoautoni moottorin tilavuuudesta. Olin sanonut että autoni on 1,4 litrainen, mutta vänkäsi että kyllä sse on pienempi, 1,36 litrainen. Meni maku koko äijään ja sanoinkin että taidan jatkaa vanhalla autolla ajelemista mielummin kuin vaihtaisin hänen myymäänsä autoon.

Onko muita naisia kohdeltu asiakkaina vai tyhminä naisina autokaupoilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää palvelua olen saanut. Olin käteisostaja enkä ollut antamassa vaihtoautoa kaupassa. Asioin useammassa liikkeessä ja kokeilin erilaisia vaihtoehtoja. Paras oli liike jossa myyjä suostui itse lähtemään mukaan ja näytti miten kaikki laitteet toimivat ja sain jo siinä ajaessa kysellä heti mitä mieleen tuli. Sieltä auton ostinkin kun oli hyvä hinta ja todella hyvä palvelu.

Vierailija
2/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Ja ihan samanlaisia vänkääjiä ne vänkääjät on miehillekin. Tosiasia on että autosta yritetään maksaa olematon hinta, tai erissä niin että pyytämäsi hinnan saaminen vie 15 vuotta, tai vaihtaa auto paskempaan kuin omasi ja tietysti sinä maksat välirahaa.

Sitten kun idiootit jättää omaan arvoonsa, autokauppa sujuu kyllä.

Ihan samalla lailla mulle esitetään auton kone ja varustelu jos myyjä on asiansa osaava. Toki vaikuttaa sekin että osaa itsekin kysyä eikä heittäydy avuttomaksi naiseksi joka kyselee mistä löytyy käsijarru ja onkos tämä nyt siitä vihreästä letkusta tankattava.

Tosiasia on että jos myyjä jättää asiakkaat hoitamatta, se on äkkiä entinen myyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että noissa isommissa liikkeissä nainenkin koetaan asiakkaina, tää aloituksessa mainittu tyyppi oli jonkun pienemmän firman toimija. Parempi onni mulla varmaan ketjuliikkeissä

-ap

Vierailija
4/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyviä kokemuksia ja huonoja kokemuksia. Oli vieläpä mies ja poika mukana, mutta kun selvisi, että auto tulee mulle, myyjä kohdisti huomionsa kokonaan minuun ja esitti kaikki kysymykset minulle. Kahdessakin autokaupassa oli tällainen, toinen sitten saattoi soittaa mulle jos sopiva auto tuli. Mutta sitten on niitäkin, missä olen pelkkää ilmaa. Sekä sitten on tuttuja myyjiä, nämä on jo tottuneet meidän perheen tapoihin, että sille myydään, joka autoa ostaa. On niinkin käynyt, että kun odottelen autoa huollosta ja käyn kaupan puolella katselemassa, vaikka olen ihan yksin, tullaan mulle kaupittelemaan autoja. Jostain syystä autokaupassa en koe sitä tyrkyttämisenä, vaan tykkään, että huomioidaan. Noin pääsääntöisesti kyllä tuntuu, että viime vuosina, ihan lähivuosina siis, on palvelu parantunut myös yksinään naista ostavaa autoa kohtaan. 

Vierailija
5/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen lisää, että idiootein myyjä, mikä autoa etsiessä tuli vastaan, oli idiootti miehellekin. Ei Suomen ilmastossa mitään ilmastointia tartte, väitti ihan sekä mulle että miehelle. Kun ajan pääsääntöisesti pitkää matkaa maantieajoa, ilmastointi on aika kiva säällä kuin säällä. Vakkaria tää myyjä piti humpuukina. Vakkari helpottaa kummasti jalkoja pitkällä matkalla. 

Vierailija
6/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni ovat olleet jokseenkin tylsiä. Olen kierrellyt kauppoja, kysellyt asioita ja niitä on minulle kerrottu, autokauppiaat/myyjät on kohdelleet asiakkaana ihan ok ts. yrittäneet myydän mahdollisimman kovaan hintaan ja kaunistelleet asioita. Sellaista se on. Ehkä sinua lohduttaa tutustua klassisiin vitseihin autokauppiaista, niin et ota itseesi ja pääset samaan tylsistymisen tilaan autokaupoilla kuin minäkin. Ja etukäteen kun päättää mitä haluaa ja suunnilleen millä hinnalla, niin kyllä se siitä.

(Autoni on kyllä kiva ja piristävä ajopeli, vaikkei sen ostelu niin kivaa ollutkaan :D )

Vierailija
7/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton alapeukuttelija täällä rellestää? Joku autokauppias vai? Lisää vaan naisten kokemuksia :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme