Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monen miehen kanssa maannutta naista pidetään huorana/lutkana etc

Vierailija
09.07.2016 |

Mutta sitten auta armias jos mies on pannut montaa naista, on se ihan fine ja ok? Sairasta sukupuolirasismia etten sanoisi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on sellainen.

Vierailija
2/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulunut kysymys. Kuka pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on sellainen.

Niin, mutta miksi se on naisilla automaattisesti huono juttu, kun miehillä taas ihan ok?

Vierailija
4/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se klassinen lukko-avainjuttu.

Vierailija
5/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaimella voi avata monta lukkoa, se on hyvä avain. Mutta jos yksi lukko avautuu monella avaimella, se on huono lukko. Tällaisen syyn olen joskus kuullut....

Vierailija
6/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota arvojärjestystä pitää yllä muutama kovaääninen mies jota kuuntelee 50% naisista jotka sitten lutkittelevat muita naisia.

Vierailija
7/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, vaikka kuinka monet. En nyt tässä ala ketään nimeltä mainitsemaan, mutta tuo ajattelutapa on kuitenkin aivan liian yleinen

Vierailija
8/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen joskus ihmetellyt. Johtuneeko siitä, että naiset arvostavat kokemusta enemmän kuin miehet.. Huomasin aikanaan seurustellessani, että naiset olivat minusta kiinnostuneempia silloin kuin nyt, kun olen -omasta tahdostani- sinkku. 

Vierailija
9/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten auta armias jos mies on pannut montaa naista, on se ihan fine ja ok? Sairasta sukupuolirasismia etten sanoisi.

Koska se on kyseenalaista ja itsetuhoista ihan samoin kuin jos kyseessä on mies tai muunsukupuolinen. Kyseinen toiminta kertoo vakavista ongelmista. Ikinä en ole kuullut kenenkään ihailevan tuollaista käytöstä paitsi joidenkin ääliöiden, esim. tositvtyrkkyjen.

Vierailija
10/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit sitten tällaisen uuden väittämän jota ei olekaan koskaan totena näillä foorumeilla jauhettu. Hieno olkiukko, Hermanni.

Vierailija
11/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avaimella voi avata monta lukkoa, se on hyvä avain. Mutta jos yksi lukko avautuu monella avaimella, se on huono lukko. Tällaisen syyn olen joskus kuullut....

Ei käynyt mielessä että se on huono syy? Ei tietenkään, koska haluat jotain helppoa ja lipevää joka tukee valmiita ajattelumallejasi sen sijaan että miettisit miksi ihmisten (eivät siis avaimien ja lukkojen. ihmisten) sukupuolikäyttäytyminen vaikuttaa siihen miten tähän suhtaudutaan elämän muillakin osa-alueilla. 

Vierailija
12/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia. Nainen kyllä löytää seksiseuraa halutessaan, ja monesti paljon helpommin kuin mies. Jos nainen sitten käyttää tätä hyväkseen ja jopa nauttii irtoseksistä, miehet tuntevat karmean kateuden pistoksen sydämissään. Tuloksena lutkittelua. Kaksinaismoraali rules.

Vierailija
13/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on niin huono itsetunto, pelkäävät että nainen on saanut parempaa ja isompaa. Tämä epävarmuus sitten verhotaan naisen viallisuudeksi.

Vierailija
14/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset arvostavat enemmän kokeneita miehiä? Miksi pienelle osalle miehiä kertyy paljon seksikumppaneita? Miksi miestä jolla on poikuus tallella saa haukkua ja pilkata?

Vierailija
15/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies voi tehdä monta naista raskaaksi lyhyessä ajassa, mutta nainen voi olla raskaana vain yhdelle miehelle 9 kuukaudessa. Siksi naiselle on parempi taktiikka valikoida huolella, kun taas miehen kannattaa panna monia. Tämä biologinen syy-seurausmekanismi on sitten siirtynyt myös kulttuurisiin arvostuksiimme.

Vierailija
16/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ensin heittävät tällaisen olkiukon ilmoille, sitten perustelevat sitä ljutkailuaan sillä että "no ku ne miehetkiiiii!!!!!!1" Kiva kiva. Itse en arvosta lainkaan monen miehen kanssa maanneita naisia enkä monen naisen kanssa maanneita miehiä. Naisten kuviot toki kiinnostavat minua enemmän koska olen mies.

17/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kyseenalaista ja itsetuhoista ihan samoin kuin jos kyseessä on mies tai muunsukupuolinen. Kyseinen toiminta kertoo vakavista ongelmista. Ikinä en ole kuullut kenenkään ihailevan tuollaista käytöstä paitsi joidenkin ääliöiden, esim. tositvtyrkkyjen.

Millä lailla se on kyseenalaista tai itsetuhoista? Mistä vakavista ongelmista se kielii? Entä jos on kova libido, tykkää seksistä, mutta on sinkku ja vakipartneria ei löydy? 

Ei sitä tarvitse ihailla, mutta ei myöskään laskea automaattisesti huonoksi ominaisuudeksi, saati kotipsykologisoida sitä joksikin ongelman kertojaksi...

Ja ei, itselläni on 2 kumppania. 

18/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ensin heittävät tällaisen olkiukon ilmoille, sitten perustelevat sitä ljutkailuaan sillä että "no ku ne miehetkiiiii!!!!!!1" Kiva kiva. Itse en arvosta lainkaan monen miehen kanssa maanneita naisia enkä monen naisen kanssa maanneita miehiä. Naisten kuviot toki kiinnostavat minua enemmän koska olen mies.

Mitä merkitystä sinulle on, kuka on maannut kenenkin kanssa? Mielestäni merkitystä on uskollisuudella (jota ei voi automaattisesti päätellä seksikumppanien määrästä), ja taudeilla. 

Ja ihan rehellisesti, minusta oli kiva kun mieheni osasi käsitellä minua jo ensimmäisellä kerrallamme - ja uskon sen olleen puhtaasti kokemuksen tuomaa osaamista ja varmuutta. Mieheni sinkkuna kokemat useat seksikumppanit takaavat minulle mahtavan seksielämän. En usko, että seksielämämme olisi kymmenen yhteisen vuoden jälkeen näin hyvää, jos miehelläni ei olisi kokemusta ja osaamista niin laajasti.  

Vierailija
19/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, vaikka kuinka monet. En nyt tässä ala ketään nimeltä mainitsemaan, mutta tuo ajattelutapa on kuitenkin aivan liian yleinen

Tämä oli oikeastaan retorinen kysymys.

Ei kenenkään tarvitse ajatella noin, eivätkä kaikki ajatelekaan. Kenenkään ei myöskään tarvitse piitata siitä, vaikka joku noin ajattelisikin.

Vähän samalla linjalla liikkuu se, mitä olen aina naisten neitsyyden menettämisessä ihmetellyt. En ole ikinä tajunnut sitä ekan kerran hypetystä, kuinka se pitää miettiä niin helvetin tarkkaan jne. Eihän siinä ole mitään kummallista, kivaa vain.

Olen siis nainen.

Vierailija
20/63 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies voi tehdä monta naista raskaaksi lyhyessä ajassa, mutta nainen voi olla raskaana vain yhdelle miehelle 9 kuukaudessa. Siksi naiselle on parempi taktiikka valikoida huolella, kun taas miehen kannattaa panna monia. Tämä biologinen syy-seurausmekanismi on sitten siirtynyt myös kulttuurisiin arvostuksiimme.

Niinpä. Todellisuuspohjaa tälle ei enää ole, mutta kulttuuriset odotukset muuttuvat hitaasti. Jos naisella on ehkäisy kunnossa, hän voi nauttia seksistä eri miehen kanssa vaikka joka viikonloppu ilman mitään sen kummempia seurauksia kuin mieskin. Miehiähän tämä ärsyttää, koska tunnetusti naisilla kokemus lisää vaatimustasoa ja kokeneet naiset pistävät ukon pihalle helpommin kuin neitseenä naineet.

http://thefederalist.com/2016/06/06/report-to-divorce-proof-yourself-do…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän