Taas joku melkein poltti talon grillaamalla parvekkeella.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01066eb1-ae5b-425b-8cbf-b8676034a590
Lopettakaa se parveke grillaaminen heti kännissä. Ei teillä ole edes vaahtosammutinta joten grillaaminen pitää kieltää joka talossa. Ja pitääkö sitä keskellä yötä alkaa makkaaa grilaamaan.
Kommentit (14)
Voi, kun tämä maailma ei ole täydellisiä ihmisiä täynnään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei vaan tajua ettei parveke ole grillaussta varten.
Missäs sitten kt asukki grillaan jos ei parvekkeella? Se on minun omaan aluetta vaikka asunkin vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sitten kt asukki grillaan jos ei parvekkeella? Se on minun omaan aluetta vaikka asunkin vuokralla.
Jos pihassa ei ole grillipaikkaa niin Osta mökki.
Maailma ei ole täydellisen moitteettomia ihmisiä täynnään, siksipä kaikenlaista tapahtuu.
Heippa, sinä melkein ja melkein mut ei ihan!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu ap.
Mikä oli valehtelua? Eri
Airfryer on hyvä ja terveellinen vaihtoehto grillille. Tai valurautainen parilapannu. Kerrostalo- ja rivitaloasukkailla on vain hallinta- ja käyttöoikeus kämppäänsä. Eivöt omista kiinteistöä..puhumattakaan noista vuokralaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu ap.
Mikä oli valehtelua? Eri
Se, ettei ollut melkein-tilanteesta kyse lainkaan!
Meillä on taloyhtiössä grillikatos, ja silti mun yläkerta grillaa kaasugrillillä parvekkeella. Näinköhän 60-luvun palokatkot toimii sit ku kärähtää... On vielä eteläparveke joten se kaasupullo on lämpimässä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu ap.
Mikä oli valehtelua? Eri
Grillauksesta ei ole varmuutta.
Oliko grillissä kassleria, vai vuohen kylkeä. 😯
3/13|
08.06.2026 | 07:23
Lopeta valehtelu ap.
MITÄ HORISET!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01066eb1-ae5b-425b-8cbf-b8676034a590
Vantaan palo saattoi alkaa parvekkeelta: Asukas huolestui grillaamisestaPalon epäillään syttyneen asunnon parvekkeella.
Iltalehden lukija kertoo olleensa jo useamman vuoden huolissaan parvekegrillaamisesta, sillä osa naapureista säilyttää parvekkeella tavaraa.