Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo on päästään vialla eikä veli tajua!

Vierailija
09.07.2016 |

Olimme vanhempiemme mökillä hiljattain koko poppoo. Siis siskoni, veljeni vaimoineen ja minä lapsineni. Käly astui rappusissa nilkkansa lyttyyn ja ulisi ja vaikeroi. Mitään ei mennyt poikki ja pystyi astumaan jalalla, vaikka nilkuttikin. Tämä prinsessa vaati päästä saaresta päivystykseen nyrjähtäneen nilkkansa vuoksi, joten isäni täytyi lähteä 70 kilometrin päähän odottamaan tuntitolkulla että lääkäri toteaa: nyrjähtänyt., laita side.
Ihanaa olla huomion keskipisteenä ilmeisesti. Nyt hälle vaan naurettiin, paitsi veli joka leikki ritaria.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, että ap on tälle veljen vaimolle kateellinen. Mies varmaan kohtelee tätä vaimoa paremmin ja  taitaa olla kauniimpikin kuin ap itse.

Vierailija
42/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katkeruus huokuu sinusta. Varo, ettet satuta nilkkaasi. Karman laki yllättää sinutkin. Niin, ja magia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin/ nilkutin murtuneella jalalla 3 päivää, kun luulin ettei sillä voi kävellä jos se on murtunut... ei fiksua ollenkaan.

Vierailija
44/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä huomionkipeä tai ylidraamaattinen, mutta ei "päästään vialla". ja mitä jos se nilkka olisikin ollut murtunut?!

Vierailija
45/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vihainen siitä kun ryyppyjuhlien tunnelma meni "pilalle".

Vierailija
46/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen inhottava ihminen mutta tunnistan kyllä huomionkipeät prinsessat. Veli on aivan naikkosen pauloissa! Piteli kylmäpussia varmaan muijansa nilkassa vielä lääkärissäkin, niinkuin ei itse olisi saanut nilkalleen kättä!

Ja oikeassa olit! Nämä palstan huomionkipeät prinsessat samaistuivat kälyysi ja raivoavat sinulle.

Ämmä olisi aivan hyvin voinut odottaa muutaman päivän. Mutta kun tarvitsee kaiken huomion aina.

Samanlainen tapaus siirsi  mm. huomion juuri sydänleikkauksesta toipuvasta pikkulapsesta omaan kipeään ranteeseen, joko oli niiin kipeä.

Kukaan ei koskaan ole niiiin kipeä kuin hän, huomioprinsessa!

Vierailija
47/47 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi