Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo on päästään vialla eikä veli tajua!

Vierailija
09.07.2016 |

Olimme vanhempiemme mökillä hiljattain koko poppoo. Siis siskoni, veljeni vaimoineen ja minä lapsineni. Käly astui rappusissa nilkkansa lyttyyn ja ulisi ja vaikeroi. Mitään ei mennyt poikki ja pystyi astumaan jalalla, vaikka nilkuttikin. Tämä prinsessa vaati päästä saaresta päivystykseen nyrjähtäneen nilkkansa vuoksi, joten isäni täytyi lähteä 70 kilometrin päähän odottamaan tuntitolkulla että lääkäri toteaa: nyrjähtänyt., laita side.
Ihanaa olla huomion keskipisteenä ilmeisesti. Nyt hälle vaan naurettiin, paitsi veli joka leikki ritaria.

Kommentit (47)

21/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa ihania ihmisiä! Että kaikki oikein naureskelitte niille ainoille järkeville ihmisille koko porukassa?

Minä nyrjäytin nilkkani aikanaan, sillä pystyi kävelemään, enkä mennyt lääkäriin. No, tästä on aikaa nyt 16 vuotta ja edelleen juostessa nilkka saattaa antaa periksi - olisi kuulemma pitänyt leikata heti.  

Näyttäisi olevan niin, että veljesi sai koko suvun älyn ja sai vielä fiksun puolison. Sääli, että viettävät aikaa teidän kanssanne.

Vierailija
22/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Olettepa ihania ihmisiä! Että kaikki oikein naureskelitte niille ainoille järkeville ihmisille koko porukassa?

Minä nyrjäytin nilkkani aikanaan, sillä pystyi kävelemään, enkä mennyt lääkäriin. No, tästä on aikaa nyt 16 vuotta ja edelleen juostessa nilkka saattaa antaa periksi - olisi kuulemma pitänyt leikata heti.  

Näyttäisi olevan niin, että veljesi sai koko suvun älyn ja sai vielä fiksun puolison. Sääli, että viettävät aikaa teidän kanssanne.

Juuri näin, luotto-ortopedin mukaan nilkkaan voi jäädä väljyyttä, jos nilkkaa ei heti tutkita ja selvitetä vamman laatua. Tuota väljyyttä ei myöhemminkään saada korjatuksi, pieni vamma mutta loppuiän vaiva. Ap,olet inhottava ihminen, aiheutat puistatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen inhottava ihminen mutta tunnistan kyllä huomionkipeät prinsessat. Veli on aivan naikkosen pauloissa! Piteli kylmäpussia varmaan muijansa nilkassa vielä lääkärissäkin, niinkuin ei itse olisi saanut nilkalleen kättä!

24/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen inhottava ihminen mutta tunnistan kyllä huomionkipeät prinsessat. Veli on aivan naikkosen pauloissa! Piteli kylmäpussia varmaan muijansa nilkassa vielä lääkärissäkin, niinkuin ei itse olisi saanut nilkalleen kättä!

Olen pahoillani, ettet sinä saanut rakastavaa ja huolehtivaa puolisoa.

Vierailija
25/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä nyrjähti nilkka portaissa muutama vuosi sitten. Ei halunnut silti jättää bileitä väliin vaan hyppeli mukana yhdellä jalalla. Tuttu sairaanhoitaja laittoi siteen nilkkaan ja hyvin pääsi veli bilettään. Tanssilattiallakin kävi horjumasssa.

Aamuyöllä kuitenkin lähti päivystykseen kun kivut yltyivät.

Nilkka olikin pahasti hajalla. Siinä oli useita murtumia ja se piti leikata. Aika monta viikkoa meni toipumiseen. Kiva että ap pystyy röntgenkatseella arvioimaan vaurion tason 😉

Vierailija
26/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tipu nyt sulle pöljälle tukea. Ota oppia veljestäsi, jos vaikka vähän kasvaisit.

Vierailija
27/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen veli. Nilkan vammat vaativat aina asiantuntijan arvion. 

Vierailija
28/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi huomioi ja kohtelee sinua?

Vierailija
29/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen sisko on päästään vialla eikä veli tajua!

Vierailija
30/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ilmeisesti ollut mökillä eikä autoissa ensiapuvälineitä? Kylmägeeli ja idealside olisivat olleet riittävä ensiapu. Jos kerran jalalla saattoi astua, niin ei siitä ainakaan luita ollut poikki. Jos nilkka olisi ollut vielä arkenakin kipeä, niin sitten näyttämään terkkariin.

Minulla on ikäni ollut väljät nilkka- ja olkanivelet. Ne ovat menneet sijoiltaan lukemattomia kertoja, nilkat tietysti huomattavasti useammin. Olen kuitenkin jo nuorena oppinut sitomaan nilkkani itse, ei siihen ole lääkäreitä eikä röntgeneitä tarvittu. Kerran näki lääkäri sidotun nilkkani ja kysäisi, missä olin käynyt sidotuttamassa sen. Kun kerroin sen olevan omaa tekoa, sain kiitosta taidostani. Se kiitos pitäisi kyllä lähettää eteenpäin kouluaikaiselle terveysopin opettajalle, joka sen taidon opetti muutama vuosikymmen sitten.

Vierailija
31/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä nyt kateellinen kun oma puolisosi ei piittaa sinun hyvinvoinnista.

Vierailija
32/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä nyt kateellinen kun oma puolisosi ei piittaa sinun hyvinvoinnista.

Vierailija
33/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut soittaa sinne päivystykseen ennen sinne lähtöä. Olisivat varmaan sanoneet kkk säännön ja arkena sitten tulla näyttämään jos vielä on kipeä.

Kyllä veljeni soittikin ja sai asian kuulostamaan todella akuutilta. Tottakai vastaus oli, että tulkaa näyttämään!

Mitään vikaa ei kuitenkaan löytynyt. Kunhan pääsi näin pompottamasn muita ja sai veljeni hääräämään ympärillään. Tiskitkin hoiti joku muu. Kätevää.

Vierailija
34/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsipä eroon hetkeksi sun rumasta lapsesta

Vierailija
35/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut soittaa sinne päivystykseen ennen sinne lähtöä. Olisivat varmaan sanoneet kkk säännön ja arkena sitten tulla näyttämään jos vielä on kipeä.

Kyllä veljeni soittikin ja sai asian kuulostamaan todella akuutilta. Tottakai vastaus oli, että tulkaa näyttämään!

Mitään vikaa ei kuitenkaan löytynyt. Kunhan pääsi näin pompottamasn muita ja sai veljeni hääräämään ympärillään. Tiskitkin hoiti joku muu. Kätevää.

Älä jaksa, nilkan vammaa ei kukaan täysipäinen jätä tutkimatta. Oma nilkka kuvattiin, vaikka vain venähti, pääsiin kuviin saman tien. Mies lähti viemään, ihana mies onkin. 

Vierailija
36/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ilmeisesti ollut mökillä eikä autoissa ensiapuvälineitä? Kylmägeeli ja idealside olisivat olleet riittävä ensiapu. Jos kerran jalalla saattoi astua, niin ei siitä ainakaan luita ollut poikki.

Oli tietysti muttei se rinnessalle riittänyt. Piti ihan lääkäriä päästä naurattamaan.

Vierailija
37/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi murtuma/murtumia, jalalla voi astua ja liikkua JONKUN AIKAA. Onko tuo ap, feikki, kuulostaa uskomattoman yksinkertaiselta. Itse menin saman tien erikoislääkärille, samalla reissulla kuvattiin ja sain kipulääkettä ja saikkuilin viikkoja.

Vierailija
38/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei kinosta teidän juttunne.

Vierailija
39/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju tänään. Kateus teettää kaikenlaista, kuten mustamaalausta tänne. Ap:lla ei siis ole miestä mukana, onko lainkaan kuvioissa? Ei taida olla. Ilmankos hän on niin kateeellinen.

Vierailija
40/47 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot. Minäkin  pystyin astumaan jalalla, joka vaatii lepoa, kipupiikin ja antibioottikuurin. Helkutin kipeä se oli, mutta kävelemään silti pystyi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän