Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovasti näkee nuoria naisia ison ja hienon auton ratissa.

Vierailija
09.07.2016 |

Millähän selittyy se että nuoria kolmekymppisiä naisia näkee niin paljon ison ja hienon auton ratissa? Onko auto mieheltä lainassa vai mistä on kyse? Ei jotenkin sovi kuvaan että siro nainen ajaa kallista autoa. Naisethan eivät perinteisesti ole autohommista niin perustaneetkaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla saaneet

Tiedän yhden 26vee yh äiteen jolle ostaa 55v äijä auton,laukkuja jotka maksaa 600e

Eikä oo naamaltaan kuin enemmän noita-akka mutta antaa pimpsaa jos saa vastinetta

Vierailija
22/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalliimpi ja isompi auto kuin miehelläni. Maksoi lähes 60 000 euroa. Eikä sitä maksanut mieheni eikä isäni vaan minä itse. Tykkään ajaa suurella autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Virossa, kun näkee tavallista hienomman ja kalliimman auton ratissa ei ole useinkaa vanha pappa, kuten Länärillä ajettaessa 110% tapauksista, tai näin kyllä jos Selänteen ratissa Länärillä, kun hän ei ollut vielä pappa ikäinen.

Eli täällä on yleistä että tosi nuoret tytöt ajaa autoilla, joita Suomessa pidetään jo varsin kalliina ja kortin täällä saa jo 16 vuotias.

Tuollaisen kun bongaa, niin aika varmasti on isän tai äidin rahat tai auto kyseessä.

Mikä on Länäri?

Vierailija
24/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen hyötysuhteessa vanhemman varakkaan miehen kanssa, joka on ostanut minulle auton. Kaikesta materiasta annan vastineeksi nuoren vartaloni. Lisäksi pidän turpani kiinni ja palvelen miestäni, sillä eihän ME naiset mitään tiedetä muutenkaan. Antaa miesten pyörittää maailmaa ja pidetään haarat vaan levällään tarpeen tullen. There, oliko siinä kaikki mitä haluat kuulla ja uskoa?

Vierailija
25/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutiolla tienaa hyvin.

Vierailija
26/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen koulutettu tai muuten pärjännyt nainen helposti tienaa oman autonsa siinä missä mieskin. Olen iloinen siitä, että tällä toisinaan ikädiskriminoivalla palstalla ap pitää kolmekymppistä nuorena (sehän ON nuori). Toisekseen, kolmekymppiset ovat juuri se ikäryhmä jolla on ylellisyyksiin varaa: koulut käyty, lapsien hankinta ja ruuhkavuodet kulman takana, aikaa ja varaa itseensä. 

Vierailija
27/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin ja isin autoilla ajelen, kuten myös moni ystävistäni (ja veljeni, eli ei ole mikään nuorten naisten juttu ainoastaan).

N24

Vierailija
28/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ja Virossa autojen verotuskin on hieman eri luokkaa eli kokonaisuudessaan ostovoima on siinä suhteessa korkeampi ja autokanta parempi samassa sosiaaliluokassa.

Vierailija
29/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo raamalla tienaa nopeasti auto- ja asuntorahat. Pääsee sitten perheeisien luo tapaamisiin kunnon menopelillä ;)

Terkuin huo ra 24v pks

Harmi kun en tajunnut tuota silloin nuorempana. Pienipalkkasissa töissä koko ikä ja ei mitään omaisuutta. Ikääkin jo 45v.

Vierailija
30/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla maailmassa ei ole niin paljon ikärasismia kuin suomessa :D

Kolmekymppinen on nuori ihminen

Pitääkö suomesta lopettaa +30 ihmiset?

Elämää on onneksi myös nuoruuden jälkeen

Nuoruus ei edes tarkoita,että olisi komea tai kaunis

Olin parikymppisenä melko plösö,naamasta ja vartaloltani

Vierailija
31/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on auto ja muu omaisuus yhteistä, koko perhe nauttii samanlaisesta elintasosta. En siis ymmärrä ap:n ajatusta lainassa olevasta autosta, se iso auto on yksi meidän koko perheen autoista ja sillä tilanteeseen sopivalla autolla ajaa sitä sillä hetkellä tarvitseva. Auto on käyttötarvike eikä mikään statussymboli.

Vierailija
32/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v tyttö ja mulla on Jaguar xf, jonka äitini antoi mulle lahjaksi. Joten se niistä miehistä. Ap taitaa olla joku uliuli lassukka joka ajaa pikkukotteroa ja tuntee miehuutensa kutistuvan jos naisella onkin kunnon menopeli?

Vierailija
33/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olen hyötysuhteessa vanhemman varakkaan miehen kanssa, joka on ostanut minulle auton. Kaikesta materiasta annan vastineeksi nuoren vartaloni.

Näinhän se menee, hyvä kuulla totuus nisen suusta. Ei kenelläkään kolmekymppisellä naisella ole varaa ostaa Audi Q7:aa, Volvo XC:tä tai BMW X5:sta omilla rahoillaan. Nainen parkkihallissa Q7:n kanssa on muuten katastrofi.

Vierailija
34/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti naiset ovat olleet yksi yhtenäinen joukko?

T. Autoja rakastava n25

Samaa pohdin. Sitä paitsi, meidän iso ja hieno auto on yhdessä valittu ja ostettu.

T. Autoja rakastava siro ja nuori nainen 23v.

Vierailija
35/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Virossa, kun näkee tavallista hienomman ja kalliimman auton ratissa ei ole useinkaa vanha pappa, kuten Länärillä ajettaessa 110% tapauksista, tai näin kyllä jos Selänteen ratissa Länärillä, kun hän ei ollut vielä pappa ikäinen.

Eli täällä on yleistä että tosi nuoret tytöt ajaa autoilla, joita Suomessa pidetään jo varsin kalliina ja kortin täällä saa jo 16 vuotias.

Tuollaisen kun bongaa, niin aika varmasti on isän tai äidin rahat tai auto kyseessä.

Mikä on Länäri?

Suomen vilkkain motari, jonne böndet harvemmin tunkee. Matkan varrella on Westend, Tapiola, Keilaniemi, Haukilahti, lyhyt motarinpätkä Kivenlahdesta Ruoholahteen. Sen varrella asuu suuri osa Suomen rikkaimmista.

Vierailija
36/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon koulutusta, paljon duunia, paljon liksaa, vähän aikaa. Huoletonta autoilua ja hemmottelua em. Asioiden seurauksena. Nuori nainen

Vierailija
37/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja Virossa autojen verotuskin on hieman eri luokkaa eli kokonaisuudessaan ostovoima on siinä suhteessa korkeampi ja autokanta parempi samassa sosiaaliluokassa.

Miten niin eriluokkaa. Virossa ei ole autoveroja ei ole jääkaapiveroakaan tai mitään käyttömaksuja saati käyttövoimaveroja.

Vuosittaisia maksuja on vakuutusmaksu ja katsastusmaksu.

Hirveän rötiskön pihalla saattaa olla uusi auto, jota Suomessa saatettaisiin pitää vähän ökynä.

Kun näen jonkun 90 luvun kotteron liikenteessä, niin lähes aina näen myös Suomen kilvet.

Kerran ihmettelin kun näin 90 luvun Volvon, jossa oli Viron kilvet, lauttajonossa. Paljastui että olikin tuttu mies; suomalainen, joka ei pelkästään asunut Virossa, vaan oli vaihtanut kansalaisuudenkin.

Suomi se erikoinen maa on, kun autosta menee kaikenlaisia veroja ja maksuja. Samanlainen kone se on kuin muutkin ja Suomen kokoisessa maassa monelle välttämätön. Vene on harvalle pakollinen, mutta niitä ei siellä veroteta.

Vierailija
38/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen hyötysuhteessa vanhemman varakkaan miehen kanssa, joka on ostanut minulle auton. Kaikesta materiasta annan vastineeksi nuoren vartaloni.

Näinhän se menee, hyvä kuulla totuus nisen suusta. Ei kenelläkään kolmekymppisellä naisella ole varaa ostaa Audi Q7:aa, Volvo XC:tä tai BMW X5:sta omilla rahoillaan. Nainen parkkihallissa Q7:n kanssa on muuten katastrofi.

Tää taitaa olla se yks ja sama no life-tyyppi, joka aloittelee näitä 20v. nainen-30v. mies- ja miks ootte nii läskejä täällä -ketjuja. Älkää vastatko.

Vierailija
39/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä auto?

Vierailija
40/40 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Länäri?

Länäri = Länsiväylä Suomen vilkkain moottoritie.

Itä-keskus on jo virallisestikin Itis. Minäkään ole kuullut kenenkään puhuvan jostain länsi vitun väylästä, vaikka koko ikäni oon asunut sen varrella, Niittykummussa, Olarissa, Laurinlahdessa ja nyt opiskelen Otaniemessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän