Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvapatti rinnan pinnalla?

Vierailija
09.07.2016 |

Kellään ollut? Minulla ollut pari vuotta ja nyt muuttunut sellaiseksi punaiseksi laataksi, joka kirvelee varsinkin rintojen turvotessa ennen menkkoja. Onkohan ihan vaaraton, vai voisiko muuttua syöväksi? Mitä lääkäri sille voi tehdä, vai menenkö sairaanhoitajalle? Nyt noin sentin muotoinen tummanpunainen rosoreunainen läiskä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että oikein sairaanhoitajalle? mitähän diagnoosia se sh sinulle antaa? mikset ennemminkin lähihoitajalle, tai jalkahoitajalle, tai laitoshuoltajalle, jospa saisit korkeamman asteen diagnoosin heidän röntgenkatseellaan?

kyllä täällä on ihme sakkia. 

Sulla on ollu kaksi vuotta oireileva muutos rinnassa. Ja sä kysyt täältä mennäkkö jonnekkin.

Lähde siitä että sulla on mahdollinen rintasyöpä. Jos osottautuu ihottumaksi tms. se on helpotus sitten kun se on diagnosoitu. Sitä ennen otata biopsi siitä, mammografia ja muut kokeet.

Vierailija
2/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi rasvapatilta kuulosta. Käys lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se oli ihan selkeä rasvapatti ja kun puristin niin muuttui tuollaiseksi. Vieläkin keskellä on selvästi valkoinen alue, jonka sisällä rasvaa, mutta kun sitä ei saa itse tyhjäksi ja hoidettua. Mulla suuret rinnat.

Vierailija
4/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siis rinnan sivussa, eikä nännissä tai nännnipihassa. ap.

Vierailija
5/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihottuma. Siinä oli selkeä paise ensin, mutta puristin sen ja tuli tuollainen, mutta ei tunnu paranevan ja keskelle jäänyt sitä rasvaa. Huomaa kun sormilla puristaa, niin jää valkoinen alue sormien väliin. On niin syvällä, ettei pysty puristamaan kuin finniä kuitenkaan eli koteloitunut jotenkin. Kai mä nyt rasvapatin tunnistan kuitenkin. Mietin vaan, että voiko siitä seurata jotain, jos antaa olla vaan tai jos ostan ruiskun ja neulan ja imen itse sen rasvan pois sieltä? ap.

Vierailija
6/7 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet läkäriin! Turha jäädä kotiin arvuuttelemaan. Moni ramppaa lääkärissä ihan turhan takia esim. yksinäisyyttään. Sinulla on oikea syy, joten varaa heti aika! :)

- sh

Vierailija
7/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin lääkäriin.