Kovasti näkee nuoria naisia ison ja hienon auton ratissa.
Millähän selittyy se että nuoria kolmekymppisiä naisia näkee niin paljon ison ja hienon auton ratissa? Onko auto mieheltä lainassa vai mistä on kyse? Ei jotenkin sovi kuvaan että siro nainen ajaa kallista autoa. Naisethan eivät perinteisesti ole autohommista niin perustaneetkaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mistä asti naiset ovat olleet yksi yhtenäinen joukko?
T. Autoja rakastava n25
No omasta lapsuudestani asti ovat olleet yksi iso yhtenäinen joukko. Voi olla että minulla on joku perspektiiviharha kun en vaan osaa nähdä naisia ja automaailmaa kovin luontevana asiana.
Miehen auto varmasti. Ei naisilla ole rahaa ostaa sellaisia ja jos nainen saa jostain rahaa niin se ostaa mieluummin laukkuja ja kenkiä. Kivahan se tietysti on toisten maksamalla isolla ja kalliilla autolla ajaa mutta ei ne itse sellaisia halua maksaa eikä niillä yleensä ole rahaakaan.
Pah. Minä olen 23v, itse ollaan miehen kanssa tienattu meidän auto. Iso ja hieno se on siksi koska reissaamme paljon kotimaassa vaunu perässä, takakonttiin mahtuu helposti tuplat ja voin mennä takapenkille lasten luokse kesken matkan jos tarve vaatii. Vastaa siis meidän tarpeita. Mies tuota autoa kyllä puunaa ja laittaa, mutta meidän yhteinen se on. Miksi minä en sillä saisi ajaa?
Pa. Kaikki naiset eivät ole siroja.
Meillä täällä vauvapalstalla ei ole tapana pitää kolmekymppisiä naisia nuorina vaan keski ikäisenä!
Vierailija kirjoitti:
Miehen auto varmasti. Ei naisilla ole rahaa ostaa sellaisia ja jos nainen saa jostain rahaa niin se ostaa mieluummin laukkuja ja kenkiä. Kivahan se tietysti on toisten maksamalla isolla ja kalliilla autolla ajaa mutta ei ne itse sellaisia halua maksaa eikä niillä yleensä ole rahaakaan.
Hartvemmin main ostettu totuushan on, että nuoret naiset tienaavat enemmän kuin miehet samoista töistä. Vasta äitiys pudottaa naisten palkat ja ansiot miesten alapuolelle, kun miehet painavat duunia, ja naiset laulavat kotona muumilauluja lasten kanssa.
Sovinistista heti olettaa, että auto on aviomiehen kun nuori nainen ajaa hienoa autoa - voihan auto olla naisen isänkin.
Aika usein näkee myös nuoria miehiä hienojen autojen ratissa, vaikka näkee heti naamastakin että mistään yritysmenestyjistä ei ole kyse. Onkohan niilläkin vaimon auto lainassa?
Eiköhän todellisempi syy ole se että vanhemmat lainaa tai rahoittaa?
Niinpä kirjoitti:
Sovinistista heti olettaa, että auto on aviomiehen kun nuori nainen ajaa hienoa autoa - voihan auto olla naisen isänkin.
... paraskin :D ... Voihan se olla äidinkin auto.
t. mies
Työsuhdeauto menestyvillä kolmikymppisillä naisilla
Ootko kade?? Lainalla ostin melko uuden Audin itselleni. N24
Vierailija kirjoitti:
Aika usein näkee myös nuoria miehiä hienojen autojen ratissa, vaikka näkee heti naamastakin että mistään yritysmenestyjistä ei ole kyse. Onkohan niilläkin vaimon auto lainassa?
Eiköhän todellisempi syy ole se että vanhemmat lainaa tai rahoittaa?
Oman näkemykseni mukaan nuoret miehet ajelevat yleensä maltillisilla vanhoilla amiskotteroilla tyyliin yaris, kun taas nuoret naiset useasti istuvat jonkun bmw:n tai ison tila-auton ratissa.
Täällä Virossa, kun näkee tavallista hienomman ja kalliimman auton ratissa ei ole useinkaa vanha pappa, kuten Länärillä ajettaessa 110% tapauksista, tai näin kyllä jos Selänteen ratissa Länärillä, kun hän ei ollut vielä pappa ikäinen.
Eli täällä on yleistä että tosi nuoret tytöt ajaa autoilla, joita Suomessa pidetään jo varsin kalliina ja kortin täällä saa jo 16 vuotias.
Tuollaisen kun bongaa, niin aika varmasti on isän tai äidin rahat tai auto kyseessä.
Joillakin on voinut pappa betalar nuoresta asti. Siitä on sitten ollut helppo päivittää uudempaan autoon ihan omilla tuloilla. Jotkut taas ovat ihan alusta asti raataneet ja säästäneet, että saa ostettua mieleisensä auton. Osamaksuissakin on nykyään hyviä tarjouksia...
Vierailija kirjoitti:
Pah. Minä olen 23v, itse ollaan miehen kanssa tienattu meidän auto. Iso ja hieno se on siksi koska reissaamme paljon kotimaassa vaunu perässä, takakonttiin mahtuu helposti tuplat ja voin mennä takapenkille lasten luokse kesken matkan jos tarve vaatii. Vastaa siis meidän tarpeita. Mies tuota autoa kyllä puunaa ja laittaa, mutta meidän yhteinen se on. Miksi minä en sillä saisi ajaa?
Pa. Kaikki naiset eivät ole siroja.
Kaikkien kaverit on liikenteen tukkeena.
Huo raamalla tienaa nopeasti auto- ja asuntorahat. Pääsee sitten perheeisien luo tapaamisiin kunnon menopelillä ;)
Terkuin huo ra 24v pks
Mistä asti naiset ovat olleet yksi yhtenäinen joukko?
T. Autoja rakastava n25