Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko koskaan pettänyt? Miltä tuntui?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Jep se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. Lopputuloksena tosin kaikki osapuolet satuttivat toisensa, tosin en ole miehelleni kertonut tästä enkä kuuna päivänä kerro, hänen sydämensä särkyisi. Itse en tätä kadu koska mukana oli aitoja tunteita, mutta suhde oli mahdoton. Myös mieheni kanssa meillä on rakkautta ja hyvä liitto, mutta joskus kun tapaa sen "sielunkumppanin".. se on menoa. Olen sitä mieltä, että tapauskohtaisia nämä ja aina ei kannata kertoa. Haukkukaa lyttyyn toki.
En haluaisi tuollaista naista, jonka rakkaus on noin joustavaa. Miehesikin olisi parempi olla oikeasti rakastavan naisen kanssa tai yksin.
Sinkkumies
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. Lopputuloksena tosin kaikki osapuolet satuttivat toisensa, tosin en ole miehelleni kertonut tästä enkä kuuna päivänä kerro, hänen sydämensä särkyisi. Itse en tätä kadu koska mukana oli aitoja tunteita, mutta suhde oli mahdoton. Myös mieheni kanssa meillä on rakkautta ja hyvä liitto, mutta joskus kun tapaa sen "sielunkumppanin".. se on menoa. Olen sitä mieltä, että tapauskohtaisia nämä ja aina ei kannata kertoa. Haukkukaa lyttyyn toki.