Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa

Vierailija
08.07.2016 |

Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.

Kommentit (462)

Vierailija
61/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia että löydät hyvän osaavan ammattilaisen jolta voit ostaa palvelun. Varmista että hänellä on yritystunnus ja että hän maksaa veroa myymästänsä palvelusta.

Vierailija
62/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on totta että kaikki pääsevät taivaaseen kuoleman jälkeen, Jumala ei jätä ketään mihinkään vaan kaikki ovat turvassa. Karmalliset asiat sovitetaan tässä yhdessä ainoassa elämässä eikä synnytä uudestaan. Henkimaailmasta käsin voimme auttaa muita lisää kuolemammekin jälkeen.

Tämä viesti on kirjoitettu eksytykseksi ihmisille. Jos luette ajatuksella Raamatun vaikka Uuden Testamentin, teille selviää totuus eivätkä eksytystekstit vaikuta teihin. Älkää menkö meedioiden tai ennustajien luo, he vievät teidät väärälle tielle tietäen sen itsekin. Jos et ole uskossa Jeesukseen ja kuitenkin otat yhteyttä henkimaailmaan vaikka meedion välityksellä, et omin voimin pääse demoneista eroon vaan tarvitset siihen uskoa Jeesukseen. Mieti asiaa, haluatko demonit ja riivaajahenget riesaksesi vai puhtaan ja lujan uskon Jeesukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä palsta ja koko länsimainen maailma ei olisi näin pahassa pulassa, jos Raamattu, aito usko ja kirkko olisivat kiinnostaneet ihmisiä. valitettavasti kaikki käännetään päälaelleen eli hylätään usko. No se kyllä näkyy kaikessa tänä päivänä.

Koko maailma on pahassa pulassa, kun uskovaiset käyttävät uskontojaan levittääkseen omaa elämäntapaansa. Uskovaiset ovat väkivaltaisilla sodilla, uskon varjolla, tuhonneet miljoonia ihmisiä. Kristinusko on myös miekalla levitettyä. Omiin paratiiseihinsa uskovien vihreille niityille ei kaikissa lahkoissa edes samaan lahkoon kuuluvat mahdu.

Älä valehtele palstalla!

Vierailija
64/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on totta että kaikki pääsevät taivaaseen kuoleman jälkeen, Jumala ei jätä ketään mihinkään vaan kaikki ovat turvassa. Karmalliset asiat sovitetaan tässä yhdessä ainoassa elämässä eikä synnytä uudestaan. Henkimaailmasta käsin voimme auttaa muita lisää kuolemammekin jälkeen.

Tämä viesti on kirjoitettu eksytykseksi ihmisille. Jos luette ajatuksella Raamatun vaikka Uuden Testamentin, teille selviää totuus eivätkä eksytystekstit vaikuta teihin. Älkää menkö meedioiden tai ennustajien luo, he vievät teidät väärälle tielle tietäen sen itsekin. Jos et ole uskossa Jeesukseen ja kuitenkin otat yhteyttä henkimaailmaan vaikka meedion välityksellä, et omin voimin pääse demoneista eroon vaan tarvitset siihen uskoa Jeesukseen. Mieti asiaa, haluatko demonit ja riivaajahenget riesaksesi vai puhtaan ja lujan uskon Jeesukseen. 

Ei vaan yrität peloillasi kumota totuudellisen viestin. Olet johtanut itsesi harhaan ja saat elää siinä mutta älä riivaa niitä jotka uskovat Jumalaan sekä rakkauteen. 

Vierailija
65/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee selkä, eikä kipulääkkeet auta, siinä on yksi helvotti. Näitä esimerkkejä on. Ellei paikalle saavu vaikka lääkäri jolla on helpottava apu ja mobilatia. Tai tulehdusta helpottava valmiste. Että sellaista.

Vierailija
66/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meediothan ”tietää ” kaiken mitä paholainen niille sepustus. Yhtä luotettava lähde kuin Venäläinen tiedottaja.

Vierailija
67/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedion tehtävä on lahja jota on kadehdittu aina sillä vain valitut saavat tehdä näin arvostettua työtä aidosti yhteistyössä henkimaailman kanssa. Henkimaailmasta on tehty paha paikka vaikka kaikki tiedämme että siellä asuvat kaikki edesmenneet, meidän lähimmäisemmw myös joten miksi me väitämme sitä pahaksi paikaksi? 

Vierailija
68/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos menee selkä, eikä kipulääkkeet auta, siinä on yksi helvotti. Näitä esimerkkejä on. Ellei paikalle saavu vaikka lääkäri jolla on helpottava apu ja mobilatia. Tai tulehdusta helpottava valmiste. Että sellaista.

Mitä se lääkäri auttaa jos hänen määräämänsä lääkkeet eivät auta? Kärsimystä on elämässä monenlaista, kestä oma osasi.

Vierailija
69/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo meediothan ”tietää ” kaiken mitä paholainen niille sepustus. Yhtä luotettava lähde kuin Venäläinen tiedottaja.

Sinä levität valheellista tietoa. Meedio on viestien välittäjä. Voihan se olla että et hyväksy totuutta mutta älä puhu silti pahaa muista. Kärsit siitä itse.

Vierailija
70/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa henkimaailman asiat päässeet ihojenne alle. Ymmärrys on puutteellinen, mistä lähtien on kielletty sota liittyen elämään. Penskoille tiedoksi että aina on sodittu ja se kuuluu osana elämäänne. Pyytäkää omilta äideiltä sekä iseiltä totuutta elämästä, valheet pilaavat lasten elämän.

Vierailija
71/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko helvettiä olemassa, mutta olen lukenut mm tämän kirjan, jonka mukaan olisi:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/23_Minutes_in_Hell

Toisaalta on eri asia, että kuka sinne joutuu. Itse olen hahmottanut niin, että kristinuskossa se iso juttu on juuri siinä, että Jeesus Kristus voittaa pahan. Että hän kävi tuolla helvetissä kuolemansa jälkeen ja voitti paholaisen ja nousi sieltä taivaaseen. Ja että sen takia ihmisten ei tarvitse pelätä, kun riittää, että luottaa Jeesukseen, kun hän kykenee voittamaan pahan meidän puolestamme. Näin minä tuon hahmotan.

Jos lukee Lorna Byrneä Enkeleitä hiuksissani, niin hän kirjoittaa, että helvetti on olemassa, mutta se olisi pääosin paholaisen ja hänen demoniensa paikka ja että useimmat ihmiset pääsevät kyllä ihan taivaaseen. 

Vaikeahan näistä on tietenkään kenenkään tietää mitään etukäteen, ja eri kirjatkin puhuvat vähän ristiin.

Vierailija
72/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvittava ihmisparka. Toinen kuvittelee olevansa meedio ja tulkitsee yliluonnollisia ja toinen uskoo satuolentoihin

Vierailija
73/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä se lääkäri auttaa jos hänen määräämänsä lääkkeet eivät auta? Kärsimystä on elämässä monenlaista, kestä oma osasi.

Miksi tulet vattuilemaan tuntemattomille ihmisille palstalle. Anteeksi mitä? En tullut omia vaivoja valittamaan, vaan sanoin aiheesta yleisen mielipiteen. Kestä itse kuule. Eiköhän osa lääkäreistä tiedä miten helpottaa kärsimyksiä ja osa ei tiedä. Harva vain saapuu avuksi jonkun kotiin.

Vierailija
74/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla ei ole mitään pelättävää kulkiessani lujassa uskossa Jeesukseen, en pelkää kuolemaa, en mitään. Yritän vain saada ihmisiä eksymästä pois oikealta tieltä, joka vie Taivaaseen.

Nykyään jostain kumman syystä ei haluta lukea Raamattua, joka on Jumalan totuudellista sanaa. Siksipä on niin helppo keksiä, että Jumala ei rankaise pahoista teoista ja rakastaa vaan kaikkia ja kaikkea kukkaseppele päässään kuin vähäjärkinen hippi. 

Vierailija
75/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata uskoa kaikenmaailman meedioita, vaan kannattaa tutkia Raamatusta miten asiat oikeasti menee. Ja tuomiohan on tulinen järvi, ellei tule uskoon ja tee parannusta. 

Vierailija
76/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ovatpa henkimaailman asiat päässeet ihojenne alle. Ymmärrys on puutteellinen, mistä lähtien on kielletty sota liittyen elämään. Penskoille tiedoksi että aina on sodittu ja se kuuluu osana elämäänne. Pyytäkää omilta äideiltä sekä iseiltä totuutta elämästä, valheet pilaavat lasten elämän.

Hyvin sanottu! Lisään vielä, että vanhemmat, jotka eivät koskaan kiellä lapseltansa mitään, ettei tälle tule paha mieli, tekevät erittäin suuren karhunpalveluksen. Lapset kasvavat uskomaan, että kaikkea saa tehdä, mitä mieli tekee ja jos joku tulee kieltämään, on hän paha paha ihminen vaikka kielto saattoi pelastaa lapsen hengen.

Siksi he kasvavat kuvittelemaan Jumalan olevan ainoastaan rakastava Jumala ja mikäli hän kieltäisi tekemästä jotain (10 käskyä) se on valhetta, sillä heidän mielestä Jumala rakastaa vaan tekipä ihminen mitä tahansa. Jonkun asian tai tekemisen kieltäminen on rakkauden osoitus, ettei ihminen kulje vaaraan ja harhaan kapealta polulta, joka vie Taivaan Kotiin.

Vierailija
77/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä, onko helvettiä olemassa, mutta olen lukenut mm tämän kirjan, jonka mukaan olisi:

Toisaalta on eri asia, että kuka sinne joutuu. Itse olen hahmottanut niin, että kristinuskossa se iso juttu on juuri siinä, että Jeesus Kristus voittaa pahan. Että hän kävi tuolla helvetissä kuolemansa jälkeen ja voitti paholaisen ja nousi sieltä taivaaseen. Ja että sen takia ihmisten ei tarvitse pelätä, kun riittää, että luottaa Jeesukseen, kun hän kykenee voittamaan pahan meidän puolestamme. Näin minä tuon hahmotan.

Jos lukee Lorna Byrneä Enkeleitä hiuksissani, niin hän kirjoittaa, että helvetti on olemassa, mutta se olisi pääosin paholaisen ja hänen demoniensa paikka ja että useimmat ihmiset pääsevät kyllä ihan taivaaseen. 

Vaikeahan näistä on tietenkään kenenkään tietää mitään etukäteen, ja eri kirjatkin puhuvat vähän ristiin.

Jumala ei tietenkään ole kaikkia asioita meille paljastanut Raamatussa. Vain se verran, että tietäisimme oikean ja väärän ja Hänen käskyjään tottelemalla ja uskomalla Häneen pääsisimme Taivaaseen.

Vierailija
78/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totuus on totuus ja tarinat kuvastavat asioita mutta jokainen älykäs aikuinen ymmärtää että tarinat toinen toisensa jälkeen jokainen erilaisena versiona eivät poista tai sivuuta totuutta.

Vierailija
79/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvittava ihmisparka. Toinen kuvittelee olevansa meedio ja tulkitsee yliluonnollisia ja toinen uskoo satuolentoihin

Ja sinä olet kateellinen ihmispaska. Kestä osasi ja vaikene iäksi syömään omat jätöksesi.

Vierailija
80/462 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi tulet vattuilemaan tuntemattomille ihmisille palstalle. Anteeksi mitä? En tullut omia vaivoja valittamaan, vaan sanoin aiheesta yleisen mielipiteen. Kestä itse kuule. Eiköhän osa lääkäreistä tiedä miten helpottaa kärsimyksiä ja osa ei tiedä. Harva vain saapuu avuksi jonkun kotiin.

Älä ota itseesi, nykyaikana ei ole kotitohtoreita joten menkää lääkäriin. Totuus ei pala tulessakaan mutta ihminen palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän