Tuntemani meedio sanoi minulle, että helvettiä ei ole olemassa
Yksikään sielu ei joudu kadotukseen, vaan me jälleensynnymme ja karman laki pitää huolen siitä, että maksamme velkamme tulevissa elämissä niitä kohtaan, joille olemme tehneet väärin.
Kommentit (462)
Minulle tuntematon meedio taas sanoi, että kyllä helvetti on olemassa.
Mitäs nyt tehdään? Kaksi vastakkaista näkemystä, kumpikin yhtä uskottavalta taholta. Mikä dilemma!
Helvettiä ei ole, mutta helvetin tyhmiä ja hyväuskoisia hölmöjä kyllä on.
Onhan, helvetti on toiset ihmiset. Se riittää.
Mitään elämän jälkeistä helvettiä ole.Samalla tavalla kuollaan jokainen joku päivä.
Vierailija wrote:
Tämä palsta ja koko länsimainen maailma ei olisi näin pahassa pulassa, jos Raamattu, aito usko ja kirkko olisivat kiinnostaneet ihmisiä. valitettavasti kaikki käännetään päälaelleen eli hylätään usko. No se kyllä näkyy kaikessa tänä päivänä.
Koko maailma on pahassa pulassa, kun uskovaiset käyttävät uskontojaan levittääkseen omaa elämäntapaansa. Uskovaiset ovat väkivaltaisilla sodilla, uskon varjolla, tuhonneet miljoonia ihmisiä. Kristinusko on myös miekalla levitettyä. Omiin paratiiseihinsa uskovien vihreille niityille ei kaikissa lahkoissa edes samaan lahkoon kuuluvat mahdu.
Vierailija wrote:
Minulle tuntematon meedio taas sanoi, että kyllä helvetti on olemassa.
Mitäs nyt tehdään? Kaksi vastakkaista näkemystä, kumpikin yhtä uskottavalta taholta. Mikä dilemma!
Tee sinä minkä parhaaksi katsot, itse uskon mielummin rakkauteen. Muista myös että älä nyt usko sokeana kaikkea mitä sinulle selitetään, kannattaa käyttää omiakin aivojasi.
Eksytystä. Valitettavasti kadotus/helvetti on, vaikka ajatus olisi kuinka vastenmielinen. Meedio ei ole oikean Jumalan palvelija vaan saa riivaajahengiltä tietonsa
Tottakai se sanoi koska se kuuntelee valehtelevia demoneita. Saa niiltä kykynsä.
Tottahan tuo on. Kaikki me mennään samaan paikkaan. Siellä käydään läpi, mitä tuli tehtyä. Mitä opin ja mitä en oppinut. Ainoa tuomitsija olet sinä itse. Jos mokasit jotain oppiläksysssäsi, seuraavalla kierroksella täytyy yrittää parempaa.
OssiMoro wrote:
Eihän Taivastakaan ole eikä muslimien parasiisia, jossa on muka 72 neitsyttä odottamassa itsemurhapommittajaa. Sitä paitsi, sellainen on hyvin sovinistista, vai mitä, feministit?
Toki taivas on. Paratiisia ei, ja on sovinistinen käsitys neitsyistä.
T. Uskis ja feministi
Hän on siinä väärässä ja joutuu itse sinne.
Vierailija wrote:
Hän on siinä väärässä ja joutuu itse sinne.
Sinäkö nämä paikat jaat?
Astrologinen kartta on ainoa mihin kannattaa rahojaan laittaa. Kannattaa valita tekijä tarkkaan. Ilmaiseksikin saa tietoa, jos itse opiskelee asiaa.....
Meediot on diagnoosia vailla olevia traumatisoituneita hörhöjä. + valotyöntekijät jne. Jos oma happi heikolla, näihin on helppo kompastua eli tukeutua. Kaikki 'väärä' väritetään ruusunpunaan. Rai.kaa.jatkin ovat taivaassa hyviä. Kaikki anteeksi annettu ave maria
Minulle taas tuntemani meedio sanoi että helvetti on olemassa, ketä tässä enää voi uskoa?
Vierailija wrote:
Eksytystä. Valitettavasti kadotus/helvetti on, vaikka ajatus olisi kuinka vastenmielinen. Meedio ei ole oikean Jumalan palvelija vaan saa riivaajahengiltä tietonsa
Mikä valhe. Meedio on ihminen joka välittää kuolleiden viestejä. Miksi siinä on muka jotakin pahaa? Jumala auttaa tälläkin tavalla ihmisiä. En usko että Jumala hylkäisi lapsiaan, ristiriitaisia asioita.
Vierailija wrote:
Tottakai se sanoi koska se kuuntelee valehtelevia demoneita. Saa niiltä kykynsä.
Jotkut ovat puhtaita kanavia eikä heidän sisäinen maailmansa väritä totuudellista viestiä.
Vierailija wrote:
Tottahan tuo on. Kaikki me mennään samaan paikkaan. Siellä käydään läpi, mitä tuli tehtyä. Mitä opin ja mitä en oppinut. Ainoa tuomitsija olet sinä itse. Jos mokasit jotain oppiläksysssäsi, seuraavalla kierroksella täytyy yrittää parempaa.
Ei meillä ole kuin yksi elämä. Tässä elämässä opimme sekä opetamme. Ei kannata tuudittautua ajatukseen että no olenpa seuraavassa ihmiselämässä hyvempi ihminen. Sovitamme jokainen omaa karmaamme tässä ainoassa elämässämme ja jatkamme elämää tuolla toisella puolen.
Vierailija wrote:
Astrologinen kartta on ainoa mihin kannattaa rahojaan laittaa. Kannattaa valita tekijä tarkkaan. Ilmaiseksikin saa tietoa, jos itse opiskelee asiaa.....
Meediot on diagnoosia vailla olevia traumatisoituneita hörhöjä. + valotyöntekijät jne. Jos oma happi heikolla, näihin on helppo kompastua eli tukeutua. Kaikki 'väärä' väritetään ruusunpunaan. Rai.kaa.jatkin ovat taivaassa hyviä. Kaikki anteeksi annettu ave maria
Höpö höpö. Astrologinen kartta on eri asia kuin ennustus tai meedio työnkuva.
J e e s u s sanoi, ”Olkaa ohikulkijoita.”
Minä olen käynyt Pieksämäellä ja voin kertoa, että kyllä Helvetti on olemassa.
Katukaa syntejänne tai tekin voitte joutua Pieksämäelle!