Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääpä jos mies kysyy naisen kengänkokoa ja nainen vastaa 41

Vierailija
08.07.2016 |

Niin kuinka tyytyväinen mies on vastaukseen?

Vähän sama kuin jos nainen kertoisi että hänellä on selluliittinen perse, kynsisieni, kananpersehiukset, akne ja painaa 110 kg.

Että mua risoo. Miksi juuri mulla pitää olla miehen jalkaterät?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienihän tuo on.

Vierailija
2/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Onneks mulle on aivan yks ja hailee mitä miehet ajattelee esim. mun kengänkoosta.

Mulla on 41 kans ja sehän on miehen jalaksi aika pieni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on 43 eikä sen jalat oo mitkää hervottomt ku on sirot nilkat ja kapea jalkaterä......

Vierailija
4/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienihän tuo on.

t. Mies jonka kengänkoko on...54?

Ap

Vierailija
5/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAHHHAHAHHAHHHAAA. Oliski 41. Mutku on 43. Ja sitä ylipainoa kaikenlisäks.

Vierailija
6/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies kysyy naisen kengänkokoa? :D

Mulla on selässä akne, josta kerroin oma-aloitteisesti etukäteen ennen ensimmäistä seksikertaa (naaman iho on hyvässä kunnossa). Miehen vastaus oli, että ihmettelikin kun musta ei oo löytynyt vielä yhtään mitään vikaa ;) Seksielämän alkamisen jälkeen sanonut, ettei sitä edes huomaa koska olen niin itsevarma ja kuuma.

Ehkei se iso jalka ole niiiiin paha?

Vierailija
7/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienihän tuo on.

t. Mies jonka kengänkoko on...54?

Ap

Nainen jonka kengänkoko on 41. Mun villasukat näyttää ihan vauvan töppösiltä.

Vierailija
8/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies kysyy naisen kengänkokoa? :D

Mulla on selässä akne, josta kerroin oma-aloitteisesti etukäteen ennen ensimmäistä seksikertaa (naaman iho on hyvässä kunnossa). Miehen vastaus oli, että ihmettelikin kun musta ei oo löytynyt vielä yhtään mitään vikaa ;) Seksielämän alkamisen jälkeen sanonut, ettei sitä edes huomaa koska olen niin itsevarma ja kuuma.

Ehkei se iso jalka ole niiiiin paha?

Minun miesystäväni kysyi, kun halusi hankkia minulle moottoripyöräilyyn saappaat. Oma jalkani on 37-38 mutta en usko, että häntä olisi hetkeäkään hetkauttanut vaikka olisin vastannut, että 41.

Vierailija
9/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännumero ei todellakaan ole niitä kysymyksiä joita naiselle esittäisin.

M54

Vierailija
10/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kengänkoko on 42 eikä ole haitannut.

Vierailija
11/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siro 43-44 kengänkoko. Kapea jalkaterä ja pitkä varpaat. Tykkään jaloistani, ainut kurjapuoli on että naisten kengissä on Suomessa olemattomat valikoimat. Käytän enimmäkseen unisex- kenkiä.

170 senttinen nainen

Vierailija
12/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lenkkarit on kokoa 47.

Ei naisen jalan koolla ole mitään merkitystä..

Vierailija
13/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 41 on mikään harvinainen koko naisella, niin miksi stressaat. Eri asia, jos se olis päälle 45 tai 50. Sit olis jo miesten kokoluokkaa.

Vierailija
14/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Onneks mulle on aivan yks ja hailee mitä miehet ajattelee esim. mun kengänkoosta.

Mulla on 41 kans ja sehän on miehen jalaksi aika pieni...

Minäkin luulin vielä jokin aika sitten että miehillä olisi yleensä tosi iso jalka. Mutta se oli vähän samanlainen harhaluulo kuin sw että miehet luulee naisilla olevan 36-37 jalka.

Olen nimittäin alkanut tarkkailla miesten kenkiä ulkona liikkuesani ja verrannut tietenkin omaan kokooni - yllättävän monella on pienempi jalka kuin minulla. Harvalla miehellä on se 44-45 vaikka me niin ajatellaan.

Alkakaahan katsella ympärillenne niin huomaatte saman. Monilla miehillä on yllättävän pieni jalka!

Ap

Vierailija
15/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41? ihan sama, ainakin pienempi kuin minun jalkani. Vaikka olisi isompikin niin silti ihan sama.

Olen ison jalkani kanssa aina välillä kärsinyt kengistä jotka ei istu tai sovi kunnolla ja toivoisin että naisetkin suosiolla käyttäisivät jalkaansa sopivia mukavia kenkiä sen sijaan että koittavat survoa jalkansa johonkin "standardi" kokoiseen kenkään joka on hirveä jalassa ja jossa ei voi kävellä.

Sopivat kengät on pidemmän päälle paljon mukavammat.

Vierailija
16/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kengänkokoni on 47. Suoraan sanottuna en ollenkaan pidä tilanteista, joissa nainen ihmettelee, että herranen aika, kuinka suuri sun kengännumero on.

Vierailija
17/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 numerokin on nykyään naisten koko. Äidilläni on sen numeroinen jalka. Exällä oli vielä isompi jalka ja kenkien etsiminen oli hänellä työlästä.

Pituutta hän väitti omavaavansa 185 senttiä mutta sukkasillaantaisi saattoi olla jopa minua pidempi ja olen 189 pitkä.

Koska äidilläni oli kengännumero 42, niin pitäisin 41jalkaa sirona. Oma kengännumero on 46 ja puolisolla 42.

Suhteellistahan tuo on. Mutta mies jonka kengännumero on 41 on kyllä poikanen, minulla oli jo tokaluokkalaisena 42 jalannumero.

Vierailija
18/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öömh. Olen pitkä nainen (melkein 180cm) ja kengänkoko on 42. Ei mitään ihmeellistä minusta.

19/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri (11) käyttää kenkiä kokoa 40-41 :D ite 38

Vierailija
20/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 42, muttei se kovin suurena yllätyksenä voinut tulla kun pituuttakin on reilut 180 senttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä