Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääpä jos mies kysyy naisen kengänkokoa ja nainen vastaa 41

Vierailija
08.07.2016 |

Niin kuinka tyytyväinen mies on vastaukseen?

Vähän sama kuin jos nainen kertoisi että hänellä on selluliittinen perse, kynsisieni, kananpersehiukset, akne ja painaa 110 kg.

Että mua risoo. Miksi juuri mulla pitää olla miehen jalkaterät?

Kommentit (73)

21/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *31 :D

Vierailija
22/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on kuulemma kenkäkauppa, jossa myydään isokokoisia naisten kenkiä. Nykyään sitä paitsi koko 41 on jo hyvin yleinen. Pohjoismaisilla naisilla on luonnostaan isompi luusto kuin esim.aasialaisilla tai etelä-eurooppalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 numerokin on nykyään naisten koko. Äidilläni on sen numeroinen jalka. Exällä oli vielä isompi jalka ja kenkien etsiminen oli hänellä työlästä.

Pituutta hän väitti omavaavansa 185 senttiä mutta sukkasillaantaisi saattoi olla jopa minua pidempi ja olen 189 pitkä.

Koska äidilläni oli kengännumero 42, niin pitäisin 41jalkaa sirona. Oma kengännumero on 46 ja puolisolla 42.

Suhteellistahan tuo on. Mutta mies jonka kengännumero on 41 on kyllä poikanen, minulla oli jo tokaluokkalaisena 42 jalannumero.

Eli siis näinhän se menee. Pieni jalka miehellä on jotenkin outo tai "poikamainen"...

Vierailija
24/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengännumero ei todellakaan ole niitä kysymyksiä joita naiselle esittäisin.

M54

No minultapa on kysytty. Olin parikymppinen ja netissä kysyivät kun juteltiin. Oli pakko vastata 38 vaikka oikea koko oli silloin 39.

Nämä jätkäthän tietysti odottivat ihanaa siroa ja naisellista lukemaa kuten juurikin 36-38 jotta olisivat päässeet ihastelemaan kuinka ihanan pienet jalat naisilla on

Ap

Vierailija
25/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun ystävä käyttää kokoa 40-41 ja hän on vasta 11 :) ite 37-38

Vierailija
26/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä kengän koolla on. Ei mitään ainakaan minulle. Kaikkea te naiset mietittekin.

Vierailija
27/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies kysyy naisen kengänkokoa? :D

Mulla on selässä akne, josta kerroin oma-aloitteisesti etukäteen ennen ensimmäistä seksikertaa (naaman iho on hyvässä kunnossa). Miehen vastaus oli, että ihmettelikin kun musta ei oo löytynyt vielä yhtään mitään vikaa ;) Seksielämän alkamisen jälkeen sanonut, ettei sitä edes huomaa koska olen niin itsevarma ja kuuma.

Ehkei se iso jalka ole niiiiin paha?

Minun miesystäväni kysyi, kun halusi hankkia minulle moottoripyöräilyyn saappaat. Oma jalkani on 37-38 mutta en usko, että häntä olisi hetkeäkään hetkauttanut vaikka olisin vastannut, että 41.

Salaa myhäili tyytyväisenä kun kerroit kokosi. Ei miehet halua naista jonka kengänkoko alkaa samalla numerolla kuin niiden oma.

Ap

Vierailija
28/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 25v naimisissa, mies oli työnsä puolesta suomalaisessa kenkäfirmassa käymässä.

Sai valita sieltä kengät, kultaisena miehenä valitsi minulle, ihanat nahkakorkkarit, punaiset, koko 36.

Välillä ihmettelee kun en käytä, kerron säilyttäväni erikoistapauksiin, kengän numeroni on 39 ja 100kg paino niillä korkkareilla jättää kuopat laattalattiaankin.

Eli ei ainakaan meillä ole koskaan tullut minun kengänkokoni puheeksi.636

Vierailija
29/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuinka tyytyväinen mies on vastaukseen?

Sitten voidaan lainata toistemme jalkineita. Noin teoriassa, tuskin käytännössä. Mikä ihmeen ongelma tuo nyt on?

Vierailija
30/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen on vähän krouvimman kokoinen.

Vierailija
31/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 25v naimisissa, mies oli työnsä puolesta suomalaisessa kenkäfirmassa käymässä.

Sai valita sieltä kengät, kultaisena miehenä valitsi minulle, ihanat nahkakorkkarit, punaiset, koko 36.

Välillä ihmettelee kun en käytä, kerron säilyttäväni erikoistapauksiin, kengän numeroni on 39 ja 100kg paino niillä korkkareilla jättää kuopat laattalattiaankin.

Eli ei ainakaan meillä ole koskaan tullut minun kengänkokoni puheeksi.636

Tässä kiteytyy hyvin se mitä tällä aloituksella haen. Miehet luulee että naisilla on pienempi jalka kuin se todellisuudessa on ja naiset luulevat miehillä olevan isompi jalka kuin oikeasti onkaan.

Verratkaapa joskus jalkojanne miehenne kanssa. Voitte yllättyä. Minäkin luulin vielä viime parisuhteessani että miehellä on paljonkin isompi jalka kuin minulla. Hän käytti kokoa 45. Vertasimme jalkjoamme ja hänellä oli noin sentin pidempi jalkaterä kuin minulla. Se siitä merkittävästä kokoerosta...

Ap

Vierailija
32/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Scarlett Johanssonilla on 41-koon jalka, ei se muuta seksikkyyttä miksikään ellei sitten satu juuri se jalka/kenkäfetissimies.

Vierailija
33/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten se on naisilla, mutta tuo miesten mitä isompi jalka sen parempi ja miehekkäämpi viittaa siihen käsitykseen, että k****n koko on jossakin suhteessa jalkaterään. Ehkä ajatus siitä naistn jalan pienuudesta sitten menee samaan suuntaan, mutta toisin päin.

Vierailija
34/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Scarlett Johanssonilla on 41-koon jalka, ei se muuta seksikkyyttä miksikään ellei sitten satu juuri se jalka/kenkäfetissimies.

Koon 41 jalka ei tee minusta Scarlett Johanssonia.

Ap

Vierailija
35/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kengän koolla? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään.

T.M/43 kenkä.

Vierailija
36/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Kukaan mies ei ole koskaan kysynyt mun kengänkokoa paitsi ehkä keilahallissa. Miehillä ei myöskään ole oikein käsitystä naisten vaatteiden tai kenkien koosta, joten turha hätäillä. Harva mies myöskään ajattelee mitään sen kummempaa, vaikka käsitys olisikin. Jos oot kiva ja ihana, niin oot kiva ja ihana, ihan sama onko sulla räpylä kokoa 36 vai 46.

Vierailija
37/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kengännumero on 41, mulla on karkeesti 40, vähän reilut. On kuitenkin niin eri mallinen jalka, että miehen jalka näyttää paljon isommalta, ainakin 2 kokoa jos ei tarkasti vertaa jalkaterän pituutta. Teoriassa meillä voisi olla samankokoisia kenkiä, käytännössä ei. Edes mun terveyssandaalit ei mahdu miehelle mitenkään ja kaikki sen kengät hölskyy jalassa.

Jos mies ei tietäisi mun kengännumeroa, todennäköisesti ostaisi mulle 2-3 kokoa pienemmät kengät kuin itselleen.

Eri asia on sitten se, onko sillä mitään väliä. Mun mies ei koskaan osta mulle kenkiä, eikä vaatteita. Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä arvioi toisen kengänkoon ihan väärin joka tapauksessa, miehet tai naiset. Samoin painon ja jopa pituuden.

Vierailija
38/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 43,eli sulla pieni ap. N18

Vierailija
39/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan verrattu miehen kanssa jalkoja. Sen kengillä kävellessä minä lennän nurin, kun ne on oikeasti pitkät ja leveet. Olen miestä paljon lyhyempikin joten ei varmaan yllätä, että jalatkin on eri kokoiset.

Tiedän 41 numeroisiakin jalkoja ja ei ne isoilta näytä, vaikka koko kuulostaa omaan korvaan isolta.

Vierailija
40/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisella ja miehellä pitäisi olla merkittävä kokoero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän