Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikääpä jos mies kysyy naisen kengänkokoa ja nainen vastaa 41

Vierailija
08.07.2016 |

Niin kuinka tyytyväinen mies on vastaukseen?

Vähän sama kuin jos nainen kertoisi että hänellä on selluliittinen perse, kynsisieni, kananpersehiukset, akne ja painaa 110 kg.

Että mua risoo. Miksi juuri mulla pitää olla miehen jalkaterät?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalka 41 ja miehellä 39, eipä ole koskaan haitannut minua eikä miestäkään. On toisilla ongelmat :D

Vierailija
62/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos toi on suurin ongelma niin....onneksi olkoon! Mulla on kokoa 40 (kengistä riippuen joskus 41) mutta en oo koskaan ajatellut että mun jalka olisi jotenkin iso. Jos joku mies alkaisi arvostelemaan mun jalan kokoa, niin nauraisin kyllä mehevästi ja sanoisin että lähdepä laputtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengänkoko 41 kertoisi minulle, että todennäköisesti nainen on keskivertoa pidempi. Olisi siis plussaa

T.194cm mies

Vierailija
64/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö niin mitä sitten vaikka olisi koko 41? Minulla useimmiten 39.

Vierailija
65/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän sen kengänkoon kysymättäkin, kyllä kanootit huomaa jo kauas. Itsellä 37 ja en voisi olla tyytyväisempi!

Vierailija
66/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo häpee. Pikkutassut on kateellisia, kun meiän ei tartte ostaa talvella suksia. ;)

T: nainen, kengänkoko 42

Vierailija
67/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua enemmän hämmästyttää, jos miehellä on kengänkoko 38. Niitäkin nimittäin on. Eräs pienijalkainen mies naureskeli aina, että vaimolla on suurempi jalka kuin hänellä. Ihmisen pituus ja kengänkoko eivät muuten korreloi keskenään. Tosin tuo tuttavamies ei ollut mikään hujoppi, olisko ollut edes täyteen 170 cm, vaimo muutaman sentin lyhyempi.

Minulla on koko 40, joskus ulkomaisissa kengissä pykälää suurempi. Jalka on kasvanut koko aikuisiän hitaasti tai eihän se sinänsä ole mihinkään kasvanut, vaan kun poikittais- ja pitkittäisholvit ovat vähitellen alentuneet, niin jalkaterä on pidentynyt ja leventynytkin. Kaiholla muistelen aikoja nuoruuden ja aikuisuuden välimaastossa, kun vielä kipsuttelin 37:n ja 38:n numeroisilla kengillä. Mutta toisaalta: pääasia kai lienee, että niillä omilla jaloillaan pysyy pystyssä ja kävelemään. Monelle meistä tulee vielä sekin aika, että jalat eivät kanna, eivät edes rollaattorin avulla. 

Vierailija
68/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka nälvii naista jalankoon takia kärsii itse koon puutteesta. :D

Vierailija
69/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jalan koko on isoin ongelma oikeassa parisuhteessa. Ainakin kun se on normaalin mitoissa.

Vierailija
70/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengänkokokysymykseen voi myös vastata "Sama kuin Greta Garbolla". Samalla tulee testattua tietääkö mies kuka oli Greta Garbo ja vaikuttiko kengänkoko miehen mielestä Garbon elämään tai uraan mitenkään. 

Mullakin on kengänkoko 40-41. Ei mun mielestä mitenkään tavaton koko tällaiselle 175 cm naiselle. 

Miksi ihmeessä tuhlata energiaa kärsimällä asiasta, johon ei voi vaikuttaa? Ylipainoa voi pudottaa, kuntoaan voi kohottaa, itseään voi sivistää, mutta jalan koko on mikä on. 

Vierailija
71/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kultaisten liljojen" aika on ohi. Ollaan nyt vain tyytyväisiä omiin terveisiin jalkoihimme, kenellä sellaiset on :)

Vierailija
73/73 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toisaalta vähän ikävänkin näköistä, jos miehellä on kovin isot jalat. Tekee sellaisen kömpelön vaikutelman. Ei kellään hyvällä tanssijalla ole ylisuuria jalkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi