23-27v nainen: kuinka nuoren miehen kanssa voisit seurustella?
Tai ihan vain harrastaa yhden illan juttuja? Kerro toki oma ikäsi.
Kommentit (7)
Alle 20v valitsin, mutta varmaan raja menee vähän ylempänä. 95-syntynyt on ok. Itse olen 24v/92-syntynyt.
Alle 20-vuotiaan kanssa en seurustelisi. Enkä yli 27-vuotiaan.
N25
Olen 25v, mieheni 24v. Tässä iässä voisin ehkä seurustella max. pari vuotta nuoremman kanssa. Yhdenillanjutuista en osaa sanoa, sillä ennen nykyistä miestäni olen ollut vain vanhempien miesten kanssa.
Yleisestilinjaten; en ryhtyisi suhteeseen alle 23 vuotiaan kanssa, olen 25. Miehet on aikuisinakin niin lapsellisia että ei 20 vuotiasta jaksaisi. Tietysti riippuu ihan ihmisestä, jos on oikeasti fiksu ja järkevä niin toki nuorempikin menisi.
Vastasin, vaikka olenkin jo 28. Olen seurustellut 4 vuotta nuoremman kanssa, ja suhteemme kaatui muihin seikkoihin, kuin ikäeroomme (olin tuolloin 25, hän 21). Muuten poikaystäväni ovat olleet kanssani suurinpiirtein samanikäisiä.
Nykyään seurustelen itseäni vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta jos nyt yllättäen olisinkin sinkku,niin sanotaanko että kyllä tuo 4-5 vuotta nuorempi olisi aika lailla maksimi-ikäero uutta kumppania "etsiessä". Uskon myös, että tilanne olisi sama toisinpäin, enkä varmaan ole enää kovin kuumaa kamaa parikymppisten poikien mielestä :D
Kaikki käy, kunhan ei ole sakkolihaa
Ja siis hetero/bi-naisille osoitettu kysely, ei tarvi pahastua vaikken aloituksessa sitä maininnut... T. ap