Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ärsyynnytte näyttävän näköistä naisista? (Tekoripset,silarit,pidennykset jne löytyy)

Vierailija
07.07.2016 |

Miten se teidän elämäänne vaikuttaa? Antaa kaikkien kukkien kukkia! Sitä paitsi se tekee teistä miehen silmissä todella epäviehättävän, jos haukutte muita naisia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on aika huonoitsetuntoinen henkisesti.

Vierailija
2/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noi mainitsemasi lisukkeet, niin ei todellakaan ole näyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niistä tekoripsistä ja muista häiriinny, se on vain tekosyy. Oikea syy on nuoruus ja kauneus.

Vierailija
4/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan silmässä. Omasta mielestäni jokainen laittakoon/olkoon laittamatta itseään miten lystää. Eli ei siis ärsytä kenenkään ulkonäkö. Usein vaan ihmettelen, miksi joku tosiaan laittaa kaikenmaailman lisukkeitä ja lisäkkeitä itseensä, se menee usein överiksi eikä näytä omasta mielestäni hyvältä. Mielestäni se kielii huonosta itsetunnosta jos niin paljon härpäkkeitä pitää laittaa? Meikkaaminen ja muuten laittautuminen on tosi jees, itse tykkään. Mutta irtoripset (ei överit karvamadot) jätän  juhlatilaisuuksiin ja muita lisäkkeitä en käytä.

Vierailija
5/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noi mainitsemasi lisukkeet, niin ei todellakaan ole näyttävä.

No kyllähän aina isompi on näyttävämpää :D jos on vierekkäin kaksi naista, toisella viiru huulet, olemattomat ripset/kulmakarvat, ei rintoja, ohut tukka ja tavis vaatteet ja vieressä taas nainen jolla isot huulet ja tissit, pitkät paksut ripset ja vahvat kulmakarvat, paksu tukka ja naiselliset vaatteet niin aivan 100 varmasti on tämä jälkimmäinen huomiota herättävämpi koska on näyttävämpi

Vierailija
6/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nainen ei voi olla näyttävän näköinen ilman noita härpäkkeitä? :D Mulle sit varmaan jokaikinen ihminen on valehdellu joka on sanonu mua näyttävän näköseks. Eikä ole tekoripsiä, pidennyksiä, silareita ja mitä vielä.. ainoa feikki asia mussa on kulmissa kestopigmetointi..

Vierailija
7/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan siis mieleen tosta Uino bloggaajasta kun toisessa ketjussa av-mammat niin koulukiusaa häntä. Upea nainenhan se on!

Vierailija
8/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut kulmakarvat on ne, mistä tehdään kahden vuoden kuluttua putousläppää.

Vierailija
9/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en käyttäisi sanaa näyttävä noiden omistajista. Ei mua kyllä häiritse muuten ollenkaan mitä joku muu tekee.

Ja itsellänikin on tekoripset etten täällä kateelliena huutele. Omat ripset niin lyhyet ja vaaleat, tekoripsien kanssa ei "tarvitse" meikata ollenkaan.

Vierailija
10/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että nainen ei voi olla näyttävän näköinen ilman noita härpäkkeitä? :D Mulle sit varmaan jokaikinen ihminen on valehdellu joka on sanonu mua näyttävän näköseks. Eikä ole tekoripsiä, pidennyksiä, silareita ja mitä vielä.. ainoa feikki asia mussa on kulmissa kestopigmetointi..

Olet varmasti näyttävä, mutta et yhtä näyttävä kuin nämä naiset joita tarkoitan.

Ap

Vierailija
11/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ärsyyntynyt, kukin laittakoon itsensä miten haluaa, mutta hen.koht. en haluaisi moisia feikkiosioita itseeni. Rakennekynnet olis vaan tiellä, tekoripset näyttää naurettavilta (olen kokeillut), ja luonnostani olen jo isorintainen ja pitkätukkainen, joten niitä ei tarvitse edes pohtia. Itseasiassa ottaisin mieluummin pienemmät tissit.

N34

Vierailija
12/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun et saa edes otsikkoa oikein.

Sinkkumies

Vierailija
13/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ärsyynny. Lähinnä huvitun. Esimerkkinä tänään kaupassa _hyvin_ vahvasti meikattu nainen tiukat ja paljastavat vaatteet päällä meni  ohitseni katsomatta ollenkaan eteensä  kun piti sen sijaan keskittyä ottamaan selfieitä huulet törröllä. Näky oli kuin jostain komediasta.

Vierailija
14/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen näyttävyyden hieman eri tavoin. Nuo mainitsemasi lisäosat eivät tee naisesta mitenkään näyttävän, vaan naurettavan. Kyllä hän sen itsekin huomaa muutaman vuoden päästä, mutta jokainenhan hakkaa omaa päätään ihan itse seinään.

Vierailija
15/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä, kuin miesten törkeä ääneen vertailu. Mulle tultiin juuri sanomaan, että olet lihava vaikka näytät nuorelta... öö jaahas enpä ole huomannut.

Vierailija
16/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun et saa edes otsikkoa oikein.

Sinkkumies

No miten sinä olisit otsikon muotoillut? Ei ihmekkään että olet sinkku, ei kukaan nainen tommosta pilkun nussijaa kattelis!

Vierailija
17/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ap. suihkurusketuksen kaiken kruunaukseksi:D.

Se on nyt vaan niin, että liika feikki on niin naurettavan näköistä. Eri asia, jos on luonnollisella tavalla laitettu, eikä sellanen överi vielä hirveillä meikeillä.

Vierailija
18/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaha vai niin :D itseasiassa tiedän aika monta ihmistä joilla on nämä mainitsemasi härpäkkeet eikä heitä ole kehuttu yhtään millään tavalla "näyttävän näkösiksi" naisiksi. Siihen vaaditaan vähän muuta kun jotkut tekoripset ja pidennykset, esim kropan pitää olla kunnossa, kasvot hyvät.. mitkään silikoonitkaan ei pelasta perus suomalaista pötkyläkroppaa. Mut sä ap voit kuvitella just sitä mitä sä haluut :)

Vierailija
19/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan ärsytä. Hyvä muistutus siitä, kuinka ihmiset ovat erilaisia ja että joku voi nähdä tällaisetkin asiat saavuttamisen arvoisena. Ja ilmeisesti kai sitten tyylikkäinäkin? Mulle kun tulee tyylikkäästä lähinnä mieleen joku Audrey Hepburn tai Grace Kelly. Ja pakko myöntää, että ajattelen näillä lisuketytteleillä olevan aika huonon itsetunnon.

Toisaalta, jostain kai se on leipä revittävä. Jos ei älyllä pärjää niin sitten eikun pidennystä päähän ja silikonia sinnesuntänne. Jos elämän laatu sillä kohenee, niin go for it!

Vierailija
20/37 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta naisesta tulee erittäin pinnallinen ja persoonaton kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä