Miksi ärsyynnytte näyttävän näköistä naisista? (Tekoripset,silarit,pidennykset jne löytyy)
Miten se teidän elämäänne vaikuttaa? Antaa kaikkien kukkien kukkia! Sitä paitsi se tekee teistä miehen silmissä todella epäviehättävän, jos haukutte muita naisia.
Kommentit (37)
Kyllä voi av-mammoja ottaa pattiin kun on olemassa naisia jotka haluavat korostaa kauneuttaan eikä vain piilotella sitä
Olen ikäloppu akankuvatus, 43. Työpaikallani kaikilla nuorilla tytöillä on ripsienpidennykset, ne mielestäni sopivat heille. Ovat kauniita nuoria naisia. He ovat jopa minullekin yrittäneet tyrkyttää, mutta en ole vielä valmis. Ei tulisi mieleenikään arvostella toisten valintoja, maailmassa on tärkeämpiäkin asioita, kuin ulkonäön arvosteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on noi mainitsemasi lisukkeet, niin ei todellakaan ole näyttävä.
No kyllähän aina isompi on näyttävämpää :D jos on vierekkäin kaksi naista, toisella viiru huulet, olemattomat ripset/kulmakarvat, ei rintoja, ohut tukka ja tavis vaatteet ja vieressä taas nainen jolla isot huulet ja tissit, pitkät paksut ripset ja vahvat kulmakarvat, paksu tukka ja naiselliset vaatteet niin aivan 100 varmasti on tämä jälkimmäinen huomiota herättävämpi koska on näyttävämpi
No varmasti kiinnittää hutsulook enemmän huomiota, sehän on selvä! Mutta mä en ainakaan ole kateellinen, mun mielestä tuollainen "laittautuminen" on rumaa ja mautonta, lähinnä mua naurattaa ko. naiset, ei todellakaan ärsytä. Jotkut miehet tykkäävät tuonnäköisistä naisista ja ihan vapaasti mun puolesta.
Mutta aina otetaan esimerkiksi kaksi ääripäätä. Kyllä veikkaan, että suurin osa miehistä ottaisi mieluummin elämänkumppaniksi luonnollisesti nätin naisen, kun tuommoisen pumpatun tekotukkabarbin. Pidän itseäni ihan hyvännäköisenä ja naisellisena ja lisäksi tyylikkäänä, olen normaalipainoinen, mulla on pitkät hiukset ja ne on vielä ihan ikiomat, meikkaan kevyesti, rinnat on keskikokoa, huuletkaan ei ole viirut, normaalit ripset ja kulmakarvat on, näin kesällä pukeudun yleensä mekkoon ja kengissäkin on korkoa. Enkä tosiaan kaipaakaan mitään miesten jatkuvaa tuijottelua, minusta se olisi todella epämukavaa, enkä halua herättää erityistä huomiotakaan.
Pidän noita naisia myös tyhminä, koska pistävät rahaa ja aikaa tuollaiseen "kaunistautumiseen", eikä tuo kaikki terveelllistäkään ole.
En ärsyynny.Ärsyynnyn oikeasti kauneudesta ja kadehdin niitä nuoria julkkisnaisia,jotka on huippukunnossa.
Eli Suomeksi:Lotta Hintsan härpäkkeet ärsyttää,ei Johanna Tukiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän aina isompi on näyttävämpää :D jos on vierekkäin kaksi naista, toisella viiru huulet, olemattomat ripset/kulmakarvat, ei rintoja, ohut tukka ja tavis vaatteet ja vieressä taas nainen jolla isot huulet ja tissit, pitkät paksut ripset ja vahvat kulmakarvat, paksu tukka ja naiselliset vaatteet niin aivan 100 varmasti on tämä jälkimmäinen huomiota herättävämpi koska on näyttävämpi
Kuitenkin voisi vielä parannella, vaikkapa hankkia kolmannen tissin?
Ärsyttää kyllä. Itselläni melko pitkä ripset ja sitten joku tekoripsi tulee siihen räpyttelemään viereen. Kaikenlisäksi useimmat miehet eivät tätä huomaa. Lisäksi kaikenlainen muu huijaaminenm kun on joka paikka piukalla, mutta topattua!
En varsinaisesti ärsyynny tekoripsistä ym. mutta se mikä niitä käyttävissä ärsyttää on asenne että luomummin itseään ehostavat olisivat taas rumia hiirulaisia, harmaita siwan kassoja. Ja myös se, että ihminen voi olla kuinka vaatimaton tai jopa ruma ilman mitään lisukkeita, mutta silti yökötellään hillitysti meikkaavien todellisten kaunottarien kuville vaikkapa. Eli ehkäpä tässä on vain tullut nähtyä liikaa moukkamaisia täyden tällingin omaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti kiinnittää hutsulook enemmän huomiota, sehän on selvä! Mutta mä en ainakaan ole kateellinen, mun mielestä tuollainen "laittautuminen" on rumaa ja mautonta, lähinnä mua naurattaa ko. naiset, ei todellakaan ärsytä. Jotkut miehet tykkäävät tuonnäköisistä naisista ja ihan vapaasti mun puolesta.
Mutta aina otetaan esimerkiksi kaksi ääripäätä. Kyllä veikkaan, että suurin osa miehistä ottaisi mieluummin elämänkumppaniksi luonnollisesti nätin naisen, kun tuommoisen pumpatun tekotukkabarbin. Pidän itseäni ihan hyvännäköisenä ja naisellisena ja lisäksi tyylikkäänä, olen normaalipainoinen, mulla on pitkät hiukset ja ne on vielä ihan ikiomat, meikkaan kevyesti, rinnat on keskikokoa, huuletkaan ei ole viirut, normaalit ripset ja kulmakarvat on, näin kesällä pukeudun yleensä mekkoon ja kengissäkin on korkoa. Enkä tosiaan kaipaakaan mitään miesten jatkuvaa tuijottelua, minusta se olisi todella epämukavaa, enkä halua herättää erityistä huomiotakaan.
Pidän noita naisia myös tyhminä, koska pistävät rahaa ja aikaa tuollaiseen "kaunistautumiseen", eikä tuo kaikki terveelllistäkään ole.
Johan tuosta sinun teksistä kumpuaa joku paha olo, minkä nämä naiset saavat sinussa aikaan.
minusta on tosi surullista, että nuoret naiset kokevat, että heidän on itse tehtävä itsestään objekteja. Ja tuo kaikki näyttävyyshän on päälleliimattua- heh, osin ihan kirjaimellisesti.
Tietysti ärsyttää kun niin iso osa kauniista naisista pilaa ulkonäkönsä kaikilla lisäkkeillä. Kivempi olisi kulkea kaupungilla ja katsella luonnonkauniita kasvoja.
M27
En ärsyynny, mua säälittää ko. henkilön henkinen köyhyys. Ja miehen kanssa yhdessä naureskellaan sellaisille tyrkkybimboille t. Luonnonkaunis isorintainen nainen jota ei ole ikinä pynttäytyminen ja pakkelointi erityisemmin kiinnostanut
Ei ärsytä, laittakoon kukin itsensä miten tahtoo. Mutta minusta luonnollinen on paljon kauniimpi. Varsinkin kun monella kenellä olen nähnyt ripsienpidennykset niin sen huomaa aina etteivät ne edes ole omat ripset ja sitten kun niitä ei viitsitä/ei ole varaa huoltaa tarpeeksi usein niin sitten sieltä sun täältä puuttuu ripsi jos toinenkin ja se ei todellakaan näytä hyvältä.
Hiustenpidennyksistä sen verran että yleensä senkin huomaa kun jollain sellaiset on kun oma hiusraja näkyy ylempänä. Ja lisäksi pitääkö kaikilla naisilla on pitkät hiukset jotta voi olla näyttävä sekä kaunis. Minun mielestäni lyhyet hiukset naisilla kiinnittävät paljon enemmän huomiota ja vaativat enemmän rohkeutta ihmiseltä sekä ovat persoonalliset.
Tekokynnet/rakennekynnet ovat minusta ok ja itsekin joskus laittaisin mutta ovat liian kalliita tällä hetkellä minulle...:/
Silikonit ovat minusta myös ok jos henkilö ei ole tyytyväinen omiin rintoihinsa mutta eivät ne silti naisesta sen kauniimpaa tee.
Minusta tärkeintä on että tuntee itsensä itsevarmaksi ja pukeutuu/laittautuu kuten itse tahtoo eikä jonkun toisen hyväksynnän vuoksi.
Mutta muista ap että itsekin varmasti olet kaunis ja näyttävä ilman noita feikkikamoja. Enemmän näyttävyyttä minusta luo vaatteet ja että kantaa itsensä itsevarmasti!
Mut älä mieti mitä muut ajattelee!!!:)
Onhan ne yleensä ihan pellen näköisiä ilmestyksiä, näyttäviä joo, mutta ei sanan hyvässä mielessä...
Jos ihminen ei itsessään ole näyttävä tai edes nätti, ei siitä tule kaunista kun varustaa itsensä kaikella mahdollisella tekohäpäkkeellä, kun kilometrin päähän näkee että kaikki on feikkiä, tulee mieleen että mitä tuolla alla on, minkälainen ihminen on ollut ja mitä sen päässä on vikaa kun on vetänyt ne muoviosat päälleen ja sisälleen. Kyllä se on ällön näköistä kun tissien iho pingottaa ja ne silarin rajat näkyy ihon läpi, samoin näkyy tekohiusten juuret jotka on kiinnitetty omiin hiuksiin, sellaisia inhottavia tuppoja ja ne törröhuulet on pahimmat, ja niihin sortuu maailman julkkiksetkin, se on niin surullista, miksi pitää aina mennä niin liiallisuuksiin että se näyttää kauhealta onnettomuudelta?
Kuvitelkaapa Marilyn tekohiuksissa, tekohuulissa, tekoposkipäissä, teko-tisseissä ja perseessä ja tietysti tekokynsissä, hyi helvetti!
Tuossa toisessa ketjussa oli juuri linkkikuva tarkoittamastasi tyylistä: silarit, ripset sun muut. Henna Kalinainen, ja ei, en kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne yleensä ihan pellen näköisiä ilmestyksiä, näyttäviä joo, mutta ei sanan hyvässä mielessä...
Jos ihminen ei itsessään ole näyttävä tai edes nätti, ei siitä tule kaunista kun varustaa itsensä kaikella mahdollisella tekohäpäkkeellä, kun kilometrin päähän näkee että kaikki on feikkiä, tulee mieleen että mitä tuolla alla on, minkälainen ihminen on ollut ja mitä sen päässä on vikaa kun on vetänyt ne muoviosat päälleen ja sisälleen. Kyllä se on ällön näköistä kun tissien iho pingottaa ja ne silarin rajat näkyy ihon läpi, samoin näkyy tekohiusten juuret jotka on kiinnitetty omiin hiuksiin, sellaisia inhottavia tuppoja ja ne törröhuulet on pahimmat, ja niihin sortuu maailman julkkiksetkin, se on niin surullista, miksi pitää aina mennä niin liiallisuuksiin että se näyttää kauhealta onnettomuudelta?
Kuvitelkaapa Marilyn tekohiuksissa, tekohuulissa, tekoposkipäissä, teko-tisseissä ja perseessä ja tietysti tekokynsissä, hyi helvetti!
En tiedä keneen Marilyniin viittaat, mutta Monroella oli leikattu nenä, pieni leukaimplantti, ruiskeilla kasvatetut rinnat, hammaskuorikot, blondattu tukka, tymäkkä kasvoja muotoileva meikki (mm. viittä huulipunaa yhtä aikaa) ja keinotekoinen kauneuspilkku.
Eli jotenkin aika hupaisa vertailukohta, jos halutaan kritisoida nykynaisia tälläytymisestä.
Oletko vaihtanut kirjasinmerkkiä, näyttivät niin ohuilta nuo merkkisi.