Jatkuva kiihottuneisuus vai mitä???
Nolottaa mutta alushousut ovat märkänä jatkuvasti. Luulin että kyseessä olisi virtsankarkailu mutta kyseessä onkin kirkas, vähän limainen neste jota erittyi ennen vain seksin aikana. Nyt saatan yhtäkkiä havahtua siihen kuinka luulen pissaavani housuun mutta vessaan mennessä housuissa roikkuukin tätä. Mitä tämä on?? Hävettää:(
Kommentit (13)
Kroppasi yrittää viestittää sulle että tarvitset miehen elämääsi.
Normaaliin kuukautiskiertoon liittyvä hormonaalinen muutos?
T. 16v.
Hormonaalisen kuukautiskierron vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Kiima-aika
Jota kutsutaan ovulaatioksi.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa mutta alushousut ovat märkänä jatkuvasti. Luulin että kyseessä olisi virtsankarkailu mutta kyseessä onkin kirkas, vähän limainen neste jota erittyi ennen vain seksin aikana. Nyt saatan yhtäkkiä havahtua siihen kuinka luulen pissaavani housuun mutta vessaan mennessä housuissa roikkuukin tätä. Mitä tämä on?? Hävettää:(
Slurps. Kuinkakauan tuota on jatkunut? onko sulla miestä? autaako vibra tai pimsaan laitettava muu esine kuten anustappi? loppuuko orgasmin jälkeen vai valutko kokoajan. Mielestäni tuossa ei ole mitään hävettävää, oletko pitänyt pikkuhousunsuojia auttaisko ne. Jos olisit minun niin tuollaisen limavitun haluaisin ja tämä oli kohteliaisuus. M
Ei liity kiertoon sillä on 24/7. Välillä vainenemmän ja välillä vähemmän. Mies on muttemme harrasta seksiö
Siinä selitys, etkö voisi tehdä jotain sellaista mitä NO 9 ehdotti.
Kyseessä voi olla bakreerivaginoosi. Apteekista löytyy emättimeen laitettavaa geeliä, joka minulla ainakin auttoi epämääräiseen vuotoon.
sama juttu mutta tappi pystyssä, sekoan kohta
M
Ylöd