Aikuiset: miksi ystävä jäänyt pois elämästäsi?
Surullinen olo, kun 40v hyvänä ystävänäni pitämä henkilö ei enää ilmeisesti halua kaveerata. Ei vastaa viesteihin eikä ole enää aktiivinen. En tiedä syytä. Ilmeisesti hänellä uudet ihmiset täyttäneet tarpeen. Miksi te olette aikuisiällä jättäneet jonkun ystävän?
Kommentit (45)
Ystävyyssuhteita on katkeillut, olen muuttanut suomen toiselle puolelle ja soitellut "ystävälle" mutta lopetin sen koska ei venettä voi yksin soutaa. Ja nyt mietin yhden ihmisen lemppaamista välinpitämättömän käytöksen takia, on aikaa hengailla muiden kanssa mutta minun seurani ei kelpaa, eli en tyrkytä itseäni. Ja on ollut rankkoja elämänvaiheita joiden aikana jyviä on akanoista karsiutunut.
Lunttuili mun silloisen aviomieheni kanssa.
Kummastakin tuli eksä, niin ystävästä kuin miehestä. Yhteen eivät päätyneet; olivat kovin katuvaisia, kännierhe kuulemma. Aivan sama; joitain erheitä kun vaan ei pidä tapahtua.
Monta ystävää jäi kun alkoivat seurustella. Yhtäkkiä kaikki keskustelunaiheet käsittelivät sitä miestä ja kun olemme yhdessä, he lähettävät jatkuvasti miehelle viestejä ja kuvia. Keskustelusta ei ole mitään. Ilmeisesti he eivät voi irtaantua parisuhteesta edes illallisen ajaksi. En pidemmän päälle jaksa sellaista, koska ei sen Arin tai Mikan asiat nyt ole itselleni kovin tärkeitä... Mitähän tapahtuisi jos miesporukka puhuisi keskenään vain ja ainoastaan parisuhteistaan? Sitten yksi miespuolinen ystävä jäi liiallisen mustasukkaisen tyttöystävän vuoksi. Edes ensitapaamisellamme tämä nainen ei tervehtinyt eikä edes katsonut minuun päin. Sai raivareita ja huusi. En jaksanut pidemmän päälle olla se pahis. Ja olen siis parisuhteessa itsekin. En ole kuitenkaan mikään pettävä syöjätär vaikka minulla on muutakin elämää ja puhuttavaa kuin tuo mieheni.
Kaveri muutti toiselle paikkakunnalle ja kumpikin perusti perheen, sai lapsia, ja yhteydenpito vaan jäi. Ei siis mitään draamaattista tapahtunut. Uusia ystäviä tuli tilalle.