Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada pitkät hiukset

Vierailija
06.07.2016 |

Hiustenkasvatusvinkkejä kaivataan eli miten saisin pitkät (hyväkuntoiset) hiukset.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Älä leikkaa

-pesun yhteydessä hoitoaine

-päivittäin öljyä latvoihin, ainakin jos hiukset ovat kiharat

-älä föönaa, kiharra, suorista tms

- jatka tätä pari vuotta, ja sinulla on pitkät hiukset.

mitä öljyä? kaupas pullollaan erilaisia hiusöljyjä. Mikä olisi paras?

Molekyylibiologian hikiseen imeytyvät parhaiten oliivi- ja kookosöljy

Ärh...hiukseen

Vierailija
62/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödä hyvin ja rasvaista proteiinipitoista ruokaa. Ei föönata eikä käsitellä hiuksia.

Merilevä on parasta ruokaa hiuksille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan helppo olla pitkähiuksinen, jos hiuslaatu on vahva tai paksu ja tukassa on näin vähän ytyä. Ei tarvitse käyttää muotoilutuotteita eikä erityisesti muotoilla. Se ei kuitenkaan ole mikään resepti hyvään pitkään tukkaan, vaan ominaisuus ja etu.

Minulla on tosi hento ja täysin suora vetelä hiuslaatu. Monilla lapsillakin on jäntevämpi hius. Tarvitsen aineita ja muotoilua jotta tukka ei vain roiku erillisinä ohuina lirtteinä. Ja koska kokemukseni mukaan jo kainalomittaiseen tukkaan alkaa olla ikävä levittää vaikkapa muotovaahtoa, pidän suosiolla vähän lyhyempää mittaa.

Ja olen ollut toistakymmentä vuotta värjäämättä, en käytä kuumia muotoilulaitteita, nukun hiukset kiinni, käytän öljyä, shampoo on hellävarainen sulfaatiton ja mitäs vielä, harja on Tangle Teezer. Eipä se hiuslaatu hyvällä hoidolla sen kummemmaksi muutu, eli ei kannata antaa kasvaa.

Vierailija
64/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hento pitkä tukka on kaunis mun mielestä <3

Vierailija
65/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hento pitkä tukka on kaunis mun mielestä <3

Samaa mieltä. Liian paksu tukka taas näyttää pitkänä mattomaiselta.

Vierailija
66/69 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on pitkät ohuet hennot keijuhiukset, toisella kaverilla taas tummat paksut vahvat ja pitkät. Oikeasti en osaa päättää kummatko on kauniimmat.

Itsellä kasvatus menossa keskiselässä, ehkä mun hiukset on noiden väliltä, vähän kihartuvat pidempänä. Olen myös välttänyt käyttämästä juurikaan kemikaaleja ja lämpöä. LV-shampoolla olen pessyt päänahan herkkyyden takia.

Vierailija
67/69 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijuhiukset toimii, jos se itse ihminen on myös jollain tapaa keijumainen. Minä esimerkiksi näytän vaan lirttitukkaiselta perunalta.

Vierailija
68/69 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kasvattamisen siilistä ja nyt on polkkatukka. Kesäsäiden tullessa paksu tukkani oli todella tukala polkkanakin. Ajoin takasiilin korvien korkeudelle. Ei näy ulospäin, mutta olo on helpompi. Taitaa jäädä tukan kasvattaminen tähän. Että ei se paksu tukka ole aina kiva.

Vierailija
69/69 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän hiustenkasvun haittapuoli: kaikki muutkin ihokarvat kasvaa rehottavat niin että kintut on kesällä sheivattava kaksi kertaa päivässä. t. Pitkätukkainen King Kong

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä