Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks suominaiset käyttää niin vähän huulipunaa?

Vierailija
06.07.2016 |

?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmat ovat niin kalpeakasvoisia, että runsashuulipunan käyttö näyttää hölmöltä. Neutraalimpia punia taas ei tottumaton silmä edes havaitse.

Vierailija
2/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska useimmat ovat niin kalpeakasvoisia, että runsashuulipunan käyttö näyttää hölmöltä. Neutraalimpia punia taas ei tottumaton silmä edes havaitse.

Iho ei voi olla liian vaalea. Huulipunan sävy kun on oikea niin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit on opettaneet että kunnollinen nainen ei laita mitään.

Vierailija
4/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista käyttää. En osaa myöskään punata niin, että puna pysyisi huulissa kauemmin kuin 10 minuuttia. Minusta oikealla sävyllä hyvin punatut huulet on kyllä kauniit.

Vierailija
5/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Suomessa on muotia näyttää hoitamattomalta lipeäkalanaamalta, jotta saa leuhkia että mitä kaikkia allergioita on.

Vierailija
6/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho ei voi olla liian vaalea. Huulipunan sävy kun on oikea niin sopii.

Eli millainen tulipunainen käy oikein vaalealle?

Vierailija
7/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä huulipunan tunteesta huulilla.

Vierailija
8/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän ei ole mitään syytä maaleilla nostaa itsetuntoamme. Olemme yhtä päteviä kuin miehet  meidän ei tarvitse  päteä ulkonäöllä kuten monissa muissa maissa täytyy.

Vierailija
9/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset naiset eivät nähtävästi lähde ulos ilman huulipunaa, kuten minun Pariisin toimiston kolleganaiset. Hoitavat kasvojensa ihoa hyvin, laittavat aamulla sävytetyn päivävoiteen, ripsiväriä ja punaista huulipunaa. Vaatteet ovat yleensä mustat, jalassa mustat ballerinatossut, laukku on musta joka ei huuda logoa, ja ainoat väripilkut ovat värillinen laadukas silkkihuivi kaulassa (yksivärinen tai kuvioitu) ja se punainen huulipuna. Niin bruneteilla kuin blondeilla. Simppeliä ja tyylikästä :)

Vierailija
10/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut viime aikoina! Ajattelin aina ettei mulle sovi mutta sopiihan kun on oikea värisävy.

Vierailija
11/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulikiillot on kivempia.

Vierailija
12/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luirut huulet, että menee vähän .

Vierailija
13/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vanhanaikaista. huulikiilto tai "stain" on modernimpi tapa..

Vierailija
14/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meidän ei ole mitään syytä maaleilla nostaa itsetuntoamme. Olemme yhtä päteviä kuin miehet  meidän ei tarvitse  päteä ulkonäöllä kuten monissa muissa maissa täytyy.

Ja ette kyllä pädekään.

Vierailija
15/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidit on opettaneet että kunnollinen nainen ei laita mitään.

Paitsi juhliin sitten vedetään räiskyvän kirkkasta punaa ja kulmat laitetaan ruskealla kuin olisi kahvikupin jäljet jääneet.

Vierailija
16/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän vinkkiä oikeanvärisen punan löytämiseen

http://blog.skinowl.com/wp-content/uploads/2013/09/perfect-shade-of-red…

Vierailija
17/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin? Epäiletkö että olis kulttuurinen juttu?

No, ainakin mun työpaikalla suurin osa käyttää (ikäskaala 22-65), ystäväpiiristä suurinpiirtein kaikki ja laajemmastakin tuttavapiiristä suurin osa käyttää jotain väriä huulissa. Värit ja vahvuudet vaihtelee, esim. nyt kesällä taitaa sävytettty huuliöljy olla nuoremmilla suosituin.

Ei kaikki meikkaakaan niin että sen pitää näkyä kauas, vaan niin että näyttää hyvältä ja vähän parannellulta versiolta itsestään.

Vierailija
18/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei ole oikein toimiva juttu....Vapaalla käytänkin tai ainakin huulikiiltoa.

Vierailija
19/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi kalpea ja käytän joka päivä huulipunaa. Minulta loppui luottopunani viikko sitten ja olen joutunut nyt olemaan punatta odotellessani tilaukseni tulemista. Olen huomannut, että näytän jotenkin tavallista värittömämmältä ilman huulipunaa.

Vaaleillekin käy näyttävät huulipunat. Itse käytän oranssia huulipunaa ja se näyttää tosi hyvälle. Täytyy vaan tietää oma pohjasävynsä, että osaa ostaa oikean väristä.

Ostin punani jo aikoja sitten, mutta alussa ajattelin, että se oli liian oranssia enkä käyttänyt sitä. Jossain vaiheessa vain päätin, että nyt käytän sen ja nyt en osaa olla ilman. Ja se on hyvää punaa. Ei tarvitse levittää siveltimellä, kosteuttaa ja kestää.

Vierailija
20/141 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna tuntuu, maistuu ja tahmaa sekä tahraa ja pakottaa korjaaviin toimiin liian usein.. Mieluummin oon hetkessä kii miettimättä onko puna hampaissa vai kahvikupin reunassa. Luomu -huulirasvoja käytän kyllä satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän