vaimo mikset sä eroo?
Vaimo kokoajan pahalla tuulella ja haaveilee jostain muusta. Silti kiduttaa itseään ja koko perhettä eikä eroa.
Hän on myöntänyt että on katkera minulle kun olen pilannut hänen elämän.
Tuskin tuo myöskään rakastaa minua. Joten miksi ei eroa?
Elämä aika iloisesti menee hukkaan kun roikkuu mukana vaikka ei panosta yhtään.
Kommentit (26)
Kun se vaan tajuaisi että näin ei voi jatkua. Kaikille huonoa että näin eletään. Jos et voi olla onnellinen minun kanssa niin eroa. Saisin minäkin tuntea kun joku rakastaa oikeasti.
Alapa elää omaa elämääsi niin kuin hyvältä tuntuu ja teet lasten kanssa kaikkea kivaa ja anna vaimosi olla.
Jos valittaa niin panet kertomaan mistä kiikastaa.
Etkä anna periksi.
Ymmärrän ettet halua erota lasten takia mutta ei sinun silti tarvi eläämääsi hukata.
Nyt elät itsellesi ja lapsillesi ja jos tilanne ei muutu otat myöhemmin eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika tympääntynyt on meidän elämään. Ja en tiedä miten jatkaa. Pitäisi varmaan vetäytyä omiin oloihin, mutta hankalaa kun itse viihdyn kotona.
Ja kun yhdessä käydään jossain on hän sen oloinen että plääh sun kanssa joutuu. Ja sitten jos menenkin yksin niin sekään ei hyvä kun nyt hän joutuu kotona kykkimään.
Vaikeata on elämä. Tuntuu että vaimo toivoisi että katoan jotta hän pääsee eroon musta ilman eroa.Tiedätkö, todennäköisesti vaimosi ei olisi yhtään onnellisempi elämäänsä ilman sinuakaan eikä kenenkään muunkaan kanssa. Inhoaa varmaan eniten itseään. Osa naisista/miehistä on tuollaisia, paha olo tulee sisältä, ja kun ei muuta osata, siitä syytetään kumppania. Yhdessäkin tällaisessa tapauksessa pari lopulta erosi kuten nainen oli pitkään toivonut - ja uuden onnen sijaan nainen romahti täysin. Komenna vaimosi terapiaan.
Ei vaimo komentelua kuuntele. Tai ainakaan ei minun komentelua. Ehkä tässä on käynyt se perinteinen että vaimo on koulinut minut tylsäksi.
Näytä vaimollesi tämä ketju, voisi herättää miettimään tilannettanne myös sinun kannalta. Eipä sinulla ole paljoa hävittävää. Liian pitkään kuolleessa suhteessa eläminen vahingoittaa molempia, häviää kyky onnelliseen parisuhteeseen ja katkeroituu.
Ei halua olla ratkaisuntekijä vaan haluaa että sinä teet ratkaisun.
Haluaa sinun tekevän ratkaisun niin hän saa sitten ottaa sen marttyyrinroolin muiden silmissä.
Ei vaimo komentelua kuuntele. Tai ainakaan ei minun komentelua. Ehkä tässä on käynyt se perinteinen että vaimo on koulinut minut tylsäksi.