Vertaistukea! Pelkään parkkihalleja!
Kuulostan varmasti naurettavalta, mutta pelkään ahtaisiin parkkihalleihin ajamista. Minä, kokenut kuski. Asuin ennen paikassa, jossa auton pystyi jättämään ulos, oli paljon helpompaa. Halleissa taas ruudut ovat niin pieniä että väkisinkin ovi avautuessaan osuu viereiseen autoon. Kaiken lisäksi pari kertaa on käynyt, että joku random mies tai miesporukat ovat jääneet nauramaan ja vahtaamaan, kun olen yrittänyt veivata laivan kokoista autoani ahtaaseen ruutuun. Karkasivat kun huomasin heidät.
Olen luuseri, kun olen jopa itkenyt tämän asian vuoksi! Tunnen olevani maailman huonoin kuski ja tiedän, että youtube on täynnä miesten kuvaamia pilkkavideoita ihan normaaleista ahtaista parkkeeraustilanteista. Anteeksi sekava sepukstukseni, mutta toivon että joku on yhtä huono kuin minä! :D
Kommentit (3)
Mun mies pelkää myös tai ei ainakaan tykkää niistä. Hön ajaa paljon ja joka päivä, jotn tudkin tämä on kiinni ajokokemuksesta tai -taidosta, vaan nimenomaan auton koosta. Hänellä on iso pakettiauto.
Minulla taas on pieni urheiluauto ja minä rakastan parkkihallien helppoutta - ei tarvitse miettiä, mihin parkkeeraan, ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa, ei tarvitse miettiä kuinka kauan parkkeeraan, eikä tarvitse taskuuperuutella tienreunaan liikenteen seassa, kunhan kurvaa ruutuun ja ruudusta pois - mikään ei voisi olla helpompaa, joten menen aina parkkihalliin, jos sellainen on tarjolla.
Kiitos vastauksista! Pieni auto olisi kyllä helpompi, mutta meidän parkkihalli on niin helvetin ahdas, että minunkin naapurikin oli telonut "kauppakassinsa" pylvääseen. -ap
Pelkään niin paljon, etten ole koskaan edes kokeillut ajaa parkkihalliin. Ajokortti mulla on ollut 38 vuotta ja ajan muuten paljon ja mielestäni kohtalaisen hyvinkin.