Mitä kaikkia tabuja on Suomen kulttuurissa?
Listataan tähän mitä kaikkia tabuja löydämme suomalaisesta kulttuurista ja yhteiskunnasta.
Itsellä nyt ensiksi tulee mieleen alkoholismi, mielenterveysongelmat, prostituutio, naisten kehoihin liittyen rinnat ja iso kokoiset häpyhuulet, etenkin sisemmät.
Kommentit (27)
Juha Sipilän ja Jani Toivosen välinen salasuhde/työpaikka romassi.
Alexander Stubbin irstaat (ja väkivaltaiset) seksifantasiat vasemmistonuoria (naisia) kohtaan..
Voisin kertoa, mutta sitten koko ketju häviäisi.
Miesten älytön lihavuus. Asia löydään läskiksi tyyliin alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa vaikka osuvampi lause olisi yli satakiloiset punnitaan ruumishuoneella.
Miesten lihavuus on valtava kansanterveydellinen ongelma. Yksi syy myös vaimojen tyytymättömyyteen avioliittoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Isokokoinen nainen ja pienikokoinen mies yhdessä.
Mä en kyllä käsitä miksi tämä olisi minkäänlainen tabu. Mieheni on laiha ja minua 5 cm lyhyempi, itse taas olen romuluinen ja lihava, entäs sitten? Ei se rakkaus kuulkaas katso mitään pituutta tai kokoa. Ihan typerä ajatuskin, että kaikkien parien pitäisi mahtua samaan muottiin.
Että jos vähän erilaisten parien rakkaus ja parisuhde on oikein kamalakin asia tai peräti tabu muille ns. normaaleille pariskunnille, niin antaapa vaan sitten olla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ainakin subutexia ja essoja.
Roflmao.
Ei saa kyllä muissakaan maissa.