Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla puolisoa, joka osaa nimetä tunteista ainoastaan vitutuksen?

Vierailija
06.07.2016 |

Siis ei puhu koskaan muista tunnetiloista, ainoastaan vitutuksesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kummallista, kun ei tähän mennessä ole vielä kukaan muu vastannut.

Tarkemmin ajatellen löytyy myös viha, mutta ei mitään positiivista, jos ei lasketa vahingoniloa ja hyvin harvinaista toisille naureskelua. Ja ikääkin on yli 60 v.

Vierailija
2/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä ei olisi osannut nimetä yhtään tunnetta. Kyllähän siitä huomasi jos vituttaa, mutta jos kysyi niin koskaan ei ollut mikään vialla. Eikä kyllä mitään muutakaan tunteita. Piti aina yllä sellaista "kaikki ok" -kulissia. Tai sitten mykkäkoulua. Onneksi on exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä muita tunteita sitten on? Vituttaa tai ei vituta. Yleensä ei vituta...

Vierailija
4/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Keski-ikäinen insinööri kyseessä. Tosin en ihmettele, tunteille ei ole varmaan tilaa lapsuuden kodissa, jossa isä alkoholisti ja äiti narsisti.

Vierailija
5/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex ei ollut ihan noin suorasanainen, minua voi välilä vituttaakin.

Ex:n tunteet oli, ei-ole vihainen, silloin kun kilometrin päähän käytöksestä näki että vituttaa ja rankasti ja rakastaa.

Hänestä oli täysin käsittämätöntä kun sanoin että rakastan häntä, mutta en yhtään pidä hänestä ja haluan päästä eroon rakkaudesta, siinä vaiheessa siis oltiin eroamassa.

Vierailija
6/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Tai oli ehkä ennen kuin aloimme käymään keskustelemassa ulkopuolisen luona. Lopulta hän sai masennuslääkityksen ja nykyään on eri meininki. Häntä ei vituta enää ollenkaan ja tuntee (ja tunnistaa) jopa positiivisia tunteita.

Vierailija
7/11 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että mies ei osaa sanoa "onpa mukavaa", "kiva kun teit tuon jutun", "se ja se on kyllä mukava ihminen". Ei tietenkään osaa mainita, jos tuntee muunkaanlaista tunnetta (vaikkapa surua). Ainoastaan vitutus ja ärsytys ovat sellaisia, joista voi puhua.

Ap

Vierailija
8/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaapa aleksitymia

Vierailija
9/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en paljoa muuta tunne kuin vitutusta ja ns. normaalitilan. Vihan -ja pettymyksentunteet on vaikeita ihmissuhteissa. Yleensä pystyn vaan loogisella tasolla ymmärtämään, että mua on kohdeltu väärin ja sitten yritän joko muuttaa käytöstäni suhteessa ko. ihmiseen tai sitten katkaisen välit kokonaan.

Mutta vaikka katkaisisin välit, en koskaan oikein tunne negatiivisia tunteita ihmisiä kohtaan, vaan jos en olisi kylmän loogisesti opetellut rajojen asettamista, niin kuka tahansa mulkku voisi vaikka ryöstää minut ja sen jälkeen ehdottaa yhteistä lomamatkaa ja minä suostuisin.

Mitään erityisen positiivisiakaan tunteita en osaa tuntea. Joskus tuntuu että saan tyydytystä vain irtosuhteista, kaikki muu on kivunlievitystä.

T. Mies

Vierailija
10/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täysin mahdotonta seurustella tuollaisen naisen kanssa. Huonot vuorovaikutustaidot ja huono itsetuntemus ovat tosi isoja turn-offeja. Toisaalta mahdoton olisi myös nainen, joka ottaisi kaikki tunteensa aivan todesta ja ryöpsähtelisi sinne tänne milloin mikäkin impulssin mukaan ymmärtämättä, että tunteet ovat vain mielen tuotteita, eivät tosiasioita.

Vierailija
11/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te muuten olette yhessätällaisten ihmisten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan