Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kotiutunut kotikaupunkiini saatika Suomeen

Vierailija
06.07.2016 |

Ahdistaa. En koe oloani mukavaksi kaupungissani tai edes Suomessa. Olen vielä lukiossa vuoden. Ulkomailla on aina ihana, kotoisampi olo. Tunnen oloni vapaaksi. Kukaan ei tunne minua enkä minä tunne ketään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko koko Suomen ja tunteeko koko Suomi sinut?  Jos lähdet ulkomaille johonkin asumaan, niin eivätkö ne ihmiset opi tuntemaan sinua ja sinä et opi tuntemaan heitä? Miten se eroaa Suomesta?

Onhan se aina kiva käydä ulkomailla, mutta jos jäät asumaan, niin samanlaiset rutiinit ne on loppuunsa siellä kun täällä. Ja kaiken järjen mukaan niitäkin jostain ilmestyy, joita tunnet ja jotka tuntevat sinut. 

Mutta ainahan se ruoho on vihreämpää muualla.

Vierailija
2/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että ulkomailla asuneet taas valittavat nimenomaan sitä, että Suomessa ihmiset eivät tunne edes naapureitaan kuten ulkomailla tunnetaan. Sen perusteellahan voisi päätellä, että Suomi jos mikä on maa, jossa voi asua ilman, että kukaan tuntee sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko koko Suomen ja tunteeko koko Suomi sinut?  Jos lähdet ulkomaille johonkin asumaan, niin eivätkö ne ihmiset opi tuntemaan sinua ja sinä et opi tuntemaan heitä? Miten se eroaa Suomesta?

Onhan se aina kiva käydä ulkomailla, mutta jos jäät asumaan, niin samanlaiset rutiinit ne on loppuunsa siellä kun täällä. Ja kaiken järjen mukaan niitäkin jostain ilmestyy, joita tunnet ja jotka tuntevat sinut. 

Jos itse saisin päättää ja olisi mahdollista, en koskaan asettuisi yhteen paikkaan lopullisesti. Haluan matkustaa ja kokea maailman.

Vierailija
4/4 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse saisin päättää ja olisi mahdollista, en koskaan asettuisi yhteen paikkaan lopullisesti. Haluan matkustaa ja kokea maailman.

Varmaan itse tekisin noin, jos voittaisin lotossa. Se on vaan vähän riski lähtee rinkka selässä pyörimään, jos ei ole koulutuksia, rahaa yms. Sitten kun huomaa, että kaikki on "nähty" tai ei muuten vaan kiinnosta elää kiertolaiselämää, niin siinä voi kotiin palatessaan olla ikävästi tyhjän päällä. 

Mutta eipä tuokaan mahdotonta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi