Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo nainen ja flirtti

Vierailija
06.07.2016 |

Meillä työpaikalla ujon oloinen nainen, joka jotenkin käsittämättömästi flirttaa ujoudestaan huolimatta ja saa miehet auttamaan itseään. Miehenä jotenkin vaikea suhtautua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vaikeudella siis sitä, kun ei naisesta oikein ota selvää. Aloittaja

Vierailija
2/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että joskus (monestikin) ujous jo sinänsä tulkitaan flirtiksi. Sellainen pää "painuksissa" yläviistoon katsominen, punastuminen tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tällaiseen sitten olisi paras suhtautua? Kun tuo piirre kiinnostaa, mutta ei varmuutta mitä sillä tarkooittaa.

Vierailija
4/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormi hänen emättimeensä, niin voit selvittää hänen yhdyntähalukkuuden

Vierailija
5/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvetti mikä vastaus. Ja vastaan tähän: en. Käykö teillä kateeksi ujo nainen vai mikä on?

Vierailija
6/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo nainen, ja mielestäni en flirttaa mitenkään. Silti tuntuu, että ihmiset luulevat niin, jos nauran ja pälpätän tuttavallisesti. Siis sekä miehet ja naiset.

Vierailija
7/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo nainen, ja mielestäni en flirttaa mitenkään. Silti tuntuu, että ihmiset luulevat niin, jos nauran ja pälpätän tuttavallisesti. Siis sekä miehet ja naiset.

Miten he ilmaisevat luulonsa ja miten sinä niihin reagoit?

Vierailija
8/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että joskus (monestikin) ujous jo sinänsä tulkitaan flirtiksi. Sellainen pää "painuksissa" yläviistoon katsominen, punastuminen tms. 

Voi ei onko asia oikeasti näin!! En ole edes tajunnut tätä. Olen luullut, että en ole flirtti, vaikka olenkin ihastunut erääseen työkaveriin. Olen päinvastoin yrittänyt salata ihastumista käyttäytymällä juuri noin (yleensä tahattomasti tosin)! Ilmankos mies käyttäytyy oudosti seurassani...

Vierailija
9/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei onko asia oikeasti näin!! En ole edes tajunnut tätä. Olen luullut, että en ole flirtti, vaikka olenkin ihastunut erääseen työkaveriin. Olen päinvastoin yrittänyt salata ihastumista käyttäytymällä juuri noin (yleensä tahattomasti tosin)! Ilmankos mies käyttäytyy oudosti seurassani...

Millä tavoin oudosti?

Vierailija
10/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei tämän viestin kirjoittanut Mohamed ole oikein sopeutunut suomalaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
11/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin itse tykkään enemmän tällaisesta kuin sellaisesta päällekäyvästä flirtistä.

Vierailija
12/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin oudosti?

No aivan kuin olisi huomannut ihastukseni. Tai ehkä vaan kuvittelen... Toivon todella, että en ole niin läpinäkyvä.. Hävettää!

T.8

Vierailija
13/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten he ilmaisevat luulonsa ja miten sinä niihin reagoit?

Ihan kuin olisin havaitsevani jotain kiinnostusta. Välillä miten milloinkin, tulevat ihan lähelle, hiplaamista, silmien pyörittelyä yms. Ehkä kolme naispuolista tyttökaveria on ihan suoraan ehdottanut jotain. Annan tahtomattani signaaleja ympäriinsä, välillä vaivaannuttaa.

Koitan olla, kuin en huomaisi mitään ja lipeän tilanteesta.

Vierailija
14/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat on käsittämättömiä paikkoja.

Meille tuli uusi nainen töihin ja jostain syystä kaikki muijat ei siitä tykänneet.

Miehet oli ystävällisiä. Ykskin tarjosi sille pullaa, niin heti oli muija vieresssä kyselemässä että kuinkas se vaimo kotona, että vie sille nää loput pullat. Muitakin samanlaisia tilanteita olin todistamassa.

Tää nainen ei flirtannut yhtään näille jätkille ja silti oli nää muut muijat valppaana vieressä. Ei ne miehetkään flirtanneet, kunhan olivat vaan ystävällisiä toisin kuin osa näistä muijista...

Vierailija
15/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat on käsittämättömiä paikkoja.

Meille tuli uusi nainen töihin ja jostain syystä kaikki muijat ei siitä tykänneet.

Miehet oli ystävällisiä. Ykskin tarjosi sille pullaa, niin heti oli muija vieresssä kyselemässä että kuinkas se vaimo kotona, että vie sille nää loput pullat. Muitakin samanlaisia tilanteita olin todistamassa.

Tää nainen ei flirtannut yhtään näille jätkille ja silti oli nää muut muijat valppaana vieressä. Ei ne miehetkään flirtanneet, kunhan olivat vaan ystävällisiä toisin kuin osa näistä muijista...

Tää naisten kateus on juurikin se iso ongelma tossa. Ujoa naista leimataan ties mistä flirttailusta ja huhut leviää (perättömät). Miehenä haluan olla kiva ja auttaa naista, joka osaa jopa kiittää avusta ja hymyillä.

Vierailija
16/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot naiset <3

Vierailija
17/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ärsyttäviä tuollaiset naiset, ketkä antavat ymmärtää mutta eivät sitten ymmärrä antaa. Tuollainen nainen tulee painaa takaraivosta toimiston pöytään ja ottaa hameen alta voimalla. Pillu märkänä vielä seuraavanakin päivänä eikä enää leiki miesten tunteilla, ainakaan niiden alffojen.

alffamies28

Vierailija
18/23 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tosiaan oli uutta että ujoutta pidetään osoituksena siitä,että on kiinnostunut/viehättynyt jostakin.

Vierailija
19/23 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tosiaan oli uutta että ujoutta pidetään osoituksena siitä,että on kiinnostunut/viehättynyt jostakin.

Ei kai ujoutta sinänsä, mutta siihen yhdistettynä katseet ja hymy jne.

Vierailija
20/23 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ujoutta sinänsä, mutta siihen yhdistettynä katseet ja hymy jne.

Ujona en kyllä uskalla edes juuri katsoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi