Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Make up storen meikkiopastus, kokemuksia?

Vierailija
06.07.2016 |

Haluaisin ostaa lahjaksi kaksikymppiselle sukulaistytölleni tällaisen. Muistan, että on tarjottu opastusta johonkin hintaan ja on saanut valita sillä hinnalla myös meikkejä. Onkohan tällaista olemassa vielä, löysin sivuilta vain tällaisen: https://www.sokos.fi/fi/sokos/palvelut/make-up-store--meikkauspalvelu
Tai olisiko ehdottaa muuta?
Rahaa olisi ehkä ~50 e.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis Helsingissä ollaan, jos helpottaa ehdottamista.:)

Vierailija
2/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mutta itse ainakin pitäisin tuollaisesta lahjasta

T. Kaksikymppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut joskus ajat sitten, ei mitään käryä onko palvelu edelleen olemassa. Siellä meikkitaiteilija teki toiveiden mukaisen meikin, ja tosiaan palvelun hinnalla sai valita vapaasti Make up Storen meikkejä. Kiva lahjaidea mielestäni, ja ne meikit on ihan hyviä, suht asiallinen hinta-laatusuhde.

Vierailija
4/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut joskus ajat sitten, ei mitään käryä onko palvelu edelleen olemassa. Siellä meikkitaiteilija teki toiveiden mukaisen meikin, ja tosiaan palvelun hinnalla sai valita vapaasti Make up Storen meikkejä. Kiva lahjaidea mielestäni, ja ne meikit on ihan hyviä, suht asiallinen hinta-laatusuhde.

Ok, kiva kuulla. Pitää käydä jossain Sokoksessa kysymässä, kun tuolla sivulla ei lukenut. ap

Vierailija
5/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e ei taida vielä saada mitään.. Paitsi ehkä 2 meikkituotetta tuolta. Mutta lahjaidea!

Vierailija
6/6 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu lahjaidea. Kävin itse pari vuotta sitten, olisiko ollut kuitenkin lähemmäs 60e..? En ole ihan varma. Tekivät meikin ja opettivat samalla miten sellainen meikki syntyy. Lopuksi sain valita opastuksen hinnalla tuotteita. Tuotteet ovat hyviä, ammattilaatuisia. Riippuu tietysti mitä valitsee, mutta kyllä tuolla saa sen 2-4 meikkiä hyvinkin. On myös siveltimiä, ihonhoitoa, meikkipusseja ym. Opastus auttoi minua tosi paljon silmien meikkaamisessa, en aiemmin osannut meikata silmieni muodon mukaan. Pelkkä opastuskin oli jo hyödyllinen, kiva kun sai vielä samaan hintaan muutaman uuden tuotteen. Minkä lisäksi kotiin saa lähteä ammattilaisen tekemässä meikissä, joka maksaisi yksistään jo helposti opastuksen verran. Itse taktikoin ja kävin ennen pikkujouluja, eli sain samalla ammattilaisen tekemän juhlameikin illaksi ja osasinpa tehdä melko samantapaisen seuraavalla kerralla itsekin :) joten ainakin tämä 22-vuotias pomppisi innosta tuollaisen lahjan saadessaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi