Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä torjuu ja on haluton

Vierailija
06.07.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta vuoden verran. Tyttöystäväni on monella tapaa ihannenaiseni ja haluan elää hänen kanssaan, suhde on hyvä. On vain yksi ongelma. Hän ei halua kovin usein seksiä. Hän torjuu useimmat aloitteeni ja sanoo ettei tee kovin usein mieli. Meillä on seksiä suunnilleen kolmen viikon välein. Kuitenkin tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta eli kyse ei ole mistään sellaisesta että hän ei enää haluaisi olla kanssani. Laitan tytölle ruokaa ja muutenkin huomioin ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Sängyssä panostan hänen nautintoonsa. En tiedä missä vika, tyttö ei ole kertonut syytä sille että torjuu useimmat aloitteeni siis muuta syytä kuin että hänen ei tee nyt mieli. Olen kyllä yrittänyt jutella asiasta. En haluaisi elää näin vähällä seksillä enkä haluaisi jättääkään häntä koska kaikki on muuten hyvin ja hän on sellainen jonka haluan. Joten mielipiteitä mitä voisin tehdä? Miten saada tyttöystävä innostumaan seksistä?

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä miksi pitäisi koko ajan harrastaa seksiä.

Itse ainakin alan olkemaan 2 päivän jälkeen jatkuvasti ärtynyt ja äkäinen jos ei ole seksiä tarjolla. Ja kun asutaan saman katon alla niin jatkuva runkkailukin on vähän eriskummallista. 

Meillä onneksi vaimolla tekee aika usein mieli ja jos ei tee mieli niin tarjoutuu kyllä tarjoamaan suu hoidot pahimpaan paineen tunteeseen.

Vierailija
122/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene naimisiin. Seurustellessa voi olla tuollainen kauhun tasapaino, mutta jos avioidutte, alkaa nainen pitää suhdettanne niin turvallisena, ettei seksiä ole tuonkaan vertaa.

Itse jättäisin varmaan naisen kasvamaan ja etsimään seksuaalisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee tyly kysymys, mutta mitäs jos ap olet huono sängyssä? Minun poikaystäväni on valitettavasti aika surkea. Ei opi mistä pidän, vaikka olen opastanut ystävällisesti jo vuosia. Teeskentelen että on hyvä sängyssä, ettei itsetuntonsa kärsi. Eniten ärsyttää se, että tuijottaa seksin aikana minua ja reaktioitani sellaisella "epävarmalla" ilmeellä (suu auki). Mä pidän aina silmiä kiinni ja mielessäni kuvittelen kiihottavia juttuja että saan edes jotain siitä jyystöstä. Ei osaa niin ei osaa ;(. Yhdessä oltu kuitenkin 10v. Onneksi seksi ei ole minulle tärkeää ja voin elää ilmankin. Muuten ihana ihminen.

Vierailija
124/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee tyly kysymys, mutta mitäs jos ap olet huono sängyssä? Minun poikaystäväni on valitettavasti aika surkea. Ei opi mistä pidän, vaikka olen opastanut ystävällisesti jo vuosia. Teeskentelen että on hyvä sängyssä, ettei itsetuntonsa kärsi. Eniten ärsyttää se, että tuijottaa seksin aikana minua ja reaktioitani sellaisella "epävarmalla" ilmeellä (suu auki). Mä pidän aina silmiä kiinni ja mielessäni kuvittelen kiihottavia juttuja että saan edes jotain siitä jyystöstä. Ei osaa niin ei osaa ;(. Yhdessä oltu kuitenkin 10v. Onneksi seksi ei ole minulle tärkeää ja voin elää ilmankin. Muuten ihana ihminen.

Olen tätäkin miettinyt. Mutta olen tehnyt kaikki mitä tyttöystävä on ehdottanut ja pyytänyt ja usein kehuu miten tuntuu hyvältä. Ja jos hän opastaa jotain niin ei ole joutunut samaa asiaa uudelleen opastamaan. Ja edelliset naiseni ovat myös kehuneet. En varmaan ole paras mutta en huonoinkaan. Ja saan hänelle orgasmin nopeasti, kai sekin jostain kertoo. Olen miettinyt sitäkin että jos hän haluaa jotain erityistä mitä ei kehtaa sanoa eikä pyytää niin sen suhteen olen sitten kyllä huono koska en tiedä hänen haluavan niin en voi toteuttaakaan. Voi tietysti olla että olen huono ja kaikki ovat valehdelleet minun olevan hyvä. Epävarma en kuitenkaan ole vaan pikemminkin ihan itsevarma sängyssä.

Vierailija
125/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Jos lähdet suhteeseen tai avoliittoon niin totuttaudu tuohon ap. Se on realismia.

Se on kovaa elämää kun nainen ei halua niin usein kuin mies haluaa.

Tästä syystä tapahtuu eroja. Pettämiset ja huorareissut ovat tämän takana ja kaikki riidat sekä katkeruus.

Ap:n pitää muistaa nuoruus ja runkkailun uutuus ja viehätys. Vain runkkaamalla saavutat avoliiton tai avioliiton lähtöruudusta lähtöruutuun.

Joudut tekemään niin kipeitä kompromissejä ja oma luonteesi kovettuu ja kasvaa aikuiseksi. Lopussa olet mies joka ei pillua tai tissiä kaipaa saati ruikuta sitä kyyneleet silmissä.

Olet mies ja kovakourainen jätkien jäsen. Ole vitun tyytyväinen jos seksiä saa naiselta edes kerran viikossa tai kahdesti kuussa. Siinä kannattaa pistäytyä ja runkkaa lopun aikaa jos on tarvetta. Älä jää kiinni muuten olet lopun elämääsi runkkari.

Vierailija
126/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jyystäisin sinua poikaystävänäsi perseeseen joka ainoa kerta hyvin ilmeettömästi ja konemaisesti tak tak tak tak tak. Mielestäni olet ansainnut sellaisen miehen.

Vierailija
127/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivää avioliitossa. Ap:n kannattaa hommat myöhemmin rakastaja tai käydä ostoreijällä.

Vierailija
128/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Seksihän on kivaa ja siitä tulee hyvä olo. Miksi sitä ei voisi harrastaa usein ja paljon?

Vierailija
129/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut oikeastaan täsmälleen sama tilanne sillä erolla, että minä olen meistä halukkaampi ja mies haluttomampi. Koskaan en ole saanut mitään muuta syytä kuin väsymyksen, eikä ole kuulunut myöskään mitään toiveita seksin suhteen, vaikka olen yrittänyt puhua. Meillä seksiä on ollut yleensä kaksi-kolme kertaa kuussa, eli hieman useammin kuin teillä. Olen kuitenkin päättänyt jäädä tähän suhteeseen, sillä kaikki on muuten niin täydellisesti, vaikka välillä ottakon päähän olla ainoa aloitteentekijä ja tulla aina torjutuksi.

Vierailija
130/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä vaikuttaa olevan tuollainen kaverillinen suhde jo alkuunsa. Muutatte yhteen, menette naimisiin ja perustatte perheen kun arki oikeastaan toimii ihan hyvin ja yhdessä on ihan mukavaa. Jos hyväksytte sen, ettei seksuaalinen himo oikeastaan kuulu parisuhteeseenne, teillä voi olla ihan mukava loppuelämä yhdessä. Vaarana on, että jossain vaiheessa sinä tai naisesi kohtaa henkilön, joka saa sukat pyörimään jaloissa ja tällöin parisuhteenne on vaarassa. Odotatteko sitä hetkeä (jota ei ehkä kuitenkaan koskaan tule), vai lähdettekö heti etsimään tahoillanne sitä seksuaalisesti oikeaa (jota ette välttämättä ikinä tapaa, tai jonka kanssa elämä on muuten mahdotonta). Pahoittelen suorasukaisuuttani, mutta jos nainen ei tuossa vaiheessa suhdetta halua sinua ilman mitään sairautta tai muuta syytä, niin ei se tilanne tule muuttumaan ainakaan paremmaksi. Nainenkin varmasti haluaisi haluta, mutta ei ymmärrä miksei halua, vaikka kaiken pitäisi olla ok. Yhteen voi haluta muuttaa, koska ihmiset kaipaavat toista ja tuon ikäisinä monesti saattaa haluta tai kokee velvollisuudeksi sitoutua. Pelko siitä, että jää loppuelämäksi yksin ja ilman lapsia jne. Mutta jos ei myöhemmin pitkän suhteen karikoissa ole edes sitä alkuhuumaa mitä muistella, niin hankalaksi saattaa mennä. Mutta ei mitenkään poikkeuksellinen liitto.

Vierailija
131/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut oikeastaan täsmälleen sama tilanne sillä erolla, että minä olen meistä halukkaampi ja mies haluttomampi. Koskaan en ole saanut mitään muuta syytä kuin väsymyksen, eikä ole kuulunut myöskään mitään toiveita seksin suhteen, vaikka olen yrittänyt puhua. Meillä seksiä on ollut yleensä kaksi-kolme kertaa kuussa, eli hieman useammin kuin teillä. Olen kuitenkin päättänyt jäädä tähän suhteeseen, sillä kaikki on muuten niin täydellisesti, vaikka välillä ottakon päähän olla ainoa aloitteentekijä ja tulla aina torjutuksi.

Miten jaksat ja kestät aina vaan tehdä aloitteita ja aina vaan tulla torjutuksi? Itselläni ainakin on jo aika paha mieli tilanteesta. Tekisi mieli lopettaa aloitteiden tekeminen ja alkaa torjumaan itse, tietäisipähän toinen sitten miltä tuntuu.

Vierailija
132/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tyttöystävä ei tosiaan itsekään ihan tarkkaan tiedä missä vika ja siksi häntä ahdistaa kun kyselen että miksi ei halua.

Sillä on toinen mies alfa jota panee.

Vierailija
133/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on keskiverto normaali suhde. Olet seksin suhteen tyyliin alkoholisti. Miehesi on normaali.

Kannattaisi hankkia apua seksiaddiktioon sillä olet potentiaalinen pettäjä.

Vierailija
134/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tyttöystävä ei tosiaan itsekään ihan tarkkaan tiedä missä vika ja siksi häntä ahdistaa kun kyselen että miksi ei halua.

Tai ap on niin alfa että panee kerralla kuukauden pankin tukkoon. Tätäkin on tavattu.

Todella moni ei halua edes vastata viesteihini koska olen niin kova panomies ja saavat tarpeeksi minusta kerran kuussa tai kerran vuodessakin.

Panomies jonka nyrkki miehille on rautaa. Potkuista puhumattakaan potkut tuntuvat titaanilta leuassa mustanaamion sormuksen välissä.

T: _KaratePortsari

Vierailija
135/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nyt uskoa että noin tuoreessa suhteessa olisi pettämistä tytön taholta ja samalla tyttö puuhaisi yhteenmuuttoa..

Vierailija
136/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku harvoin haluava nainen kertoa. Täällä ehdotetaan että keskustelu auttaisi. Oletko oikeasti alkanut harrastamaan useammin seksiä kun miehesi on ottanut puheeksi että harvoin ei riitä?

Se nyt vain ei mene niin, usko jo. Sinulle on useat jo sanoneet että joko sopeudut tai eroa. Olette olleet vasta vuoden yhdessä ja tilanne oli jo alkuvaiheessa tämän kaltainen. Hän ei vain halua luontaisesti niin usein kuin sinä, hän ei voi sitä muuttaa. Valitettava fakta. Ei kannata kärvistellä, eikä kannata jäädä painostamaan naista. Pitkässä juoksussa vain satutat häntä ja seksittömyys satuttaa sinua.

Ota asia vielä kerran asiallisesti puheeksi. Kerro miten merkittävä asia on sinulle, mutta osoita samalla ymmärtäväsi häntäkin. Jos hän haluaa itse panostaa asiaan enemmän, hyvä, mutta jos hän ei halua ei teille jää vaihtoehtoja.

Muista myös että vaikka tilanne paransikin hetkeksi, se voi olla väliaikaista koska naisen halut eivät vain ole samalla tasolla kuin sinun. Tulet kohtaamaan tuon ongelman suhteenne jatkuessa vielä monen monituista kertaa. On todellakin harmi että muuten toimivassa suhteessa seksi on se mihin homma tökkää. Et kuitenkaan voi millään omilla teoillasi noin luontaista asiaa muuttaa.

Vierailija
137/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normaaliahan tuo on.

138/170 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan seurusteltu kohta vuoden verran. Tyttöystäväni on monella tapaa ihannenaiseni ja haluan elää hänen kanssaan, suhde on hyvä. On vain yksi ongelma. Hän ei halua kovin usein seksiä. Hän torjuu useimmat aloitteeni ja sanoo ettei tee kovin usein mieli. Meillä on seksiä suunnilleen kolmen viikon välein. Kuitenkin tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta eli kyse ei ole mistään sellaisesta että hän ei enää haluaisi olla kanssani. Laitan tytölle ruokaa ja muutenkin huomioin ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Sängyssä panostan hänen nautintoonsa. En tiedä missä vika, tyttö ei ole kertonut syytä sille että torjuu useimmat aloitteeni siis muuta syytä kuin että hänen ei tee nyt mieli. Olen kyllä yrittänyt jutella asiasta. En haluaisi elää näin vähällä seksillä enkä haluaisi jättääkään häntä koska kaikki on muuten hyvin ja hän on sellainen jonka haluan. Joten mielipiteitä mitä voisin tehdä? Miten saada tyttöystävä innostumaan seksistä?

Uutta matoa koukkuun, ei ne halut tuosta ainakaan lisäänny.

Voivat ne lisääntyäkin, minulle kävi niin.

Vierailija
139/170 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu aina tätä samaa paskaa :DDDD nyt vaimo on vain muuttunut tyttöystäväksi. Miten edes jaksat AINA tätä samaa? Jeesus sentään...

Vierailija
140/170 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että kyseessä on vielä niin nuori nainen, ettei ole vielä ns. löytänyt seksin miellyttävyyttä. Ja se ei johdu sinusta.

Toinen voi olla hormonaalinen ehkäisy, joka toimii ehkäisynä 100 % koska vie myös halut.

Asia ei siis johdu sinusta.