Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä torjuu ja on haluton

Vierailija
06.07.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta vuoden verran. Tyttöystäväni on monella tapaa ihannenaiseni ja haluan elää hänen kanssaan, suhde on hyvä. On vain yksi ongelma. Hän ei halua kovin usein seksiä. Hän torjuu useimmat aloitteeni ja sanoo ettei tee kovin usein mieli. Meillä on seksiä suunnilleen kolmen viikon välein. Kuitenkin tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta eli kyse ei ole mistään sellaisesta että hän ei enää haluaisi olla kanssani. Laitan tytölle ruokaa ja muutenkin huomioin ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Sängyssä panostan hänen nautintoonsa. En tiedä missä vika, tyttö ei ole kertonut syytä sille että torjuu useimmat aloitteeni siis muuta syytä kuin että hänen ei tee nyt mieli. Olen kyllä yrittänyt jutella asiasta. En haluaisi elää näin vähällä seksillä enkä haluaisi jättääkään häntä koska kaikki on muuten hyvin ja hän on sellainen jonka haluan. Joten mielipiteitä mitä voisin tehdä? Miten saada tyttöystävä innostumaan seksistä?

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ei ole masentunut eikä käytä masennuslääkkeitä. Traumoista hän ei ole ainakaan puhunut mitään. Hellyyttä on muutenkin kuin seksimielessä. Luulen että yksi ongelma voi olla se että hän tietää että haluan monta kertaa viikossa ja kokee että asetan paineita siihen että meillä olisi seksiä ja tilanne menee jotenkin lukkoon. Olin tosin kerran kuukauden ehdottamatta mitään mutta ei se muuttanut mitään. Hän ei ole suhteen alussakaan mitenkään suuresti heittäytynyt seksiin kun minä taas kaipaan sellaista aivot narikkaan toimintaa.

Ahaa, tuo viimeinen lause mahdollisesti kertookin kaiken olennaisen. Teillä on ihan erilaiset seksihalut, siis luonnostaan. Alussa seksihimot pitäisi olla katossa. Hänellä on vain alhainen seksivietti. Ehkä tähän ei tosiaan ole tämän suurempaa syytä. Tyttöystäväsi ei siis käytä hormonaalista ehkäisyä joka voisi vaikuttaa? 

Tuo on muuten tosi, että hän voi kokea suurta henkistä painetta siitä, että sinä haluat seksiä useita kertoja viikossa ja hänelle riittää kerta kuukauteen. Aivan erilaiset halut! Toista ei voi pakottaa seksiin, mutta voisiko hän tyydyttää sinua jotenkin muuten, kädellä tai suulla? Tähänkään häntä ei voi pakottaa, mutta jos hän omasta halustaan haluaa sinua "tuskissasi" auttaa. Voit myös tietysti käyttää omaakin kättäsi.

Kuulostatte nuorilta. Nuorena oma seksuaalisuus voi olla hakusessa muutenkin. Ujosteleeko tyttöystävä sängyssä, häpeileekö omaa kehoaan?

Pitäkää keskustelut, jos on vaikea keskustella, niin voi vaikka laittaa ajatukset paperille tai laittaa sähköpostiin jos niin on helpompaa.

Meidän ulkopuolisten ja jopa sinun on mahdotonta päästä tytön pään sisälle. Kyllä hän varmasti itse tietää syyn miksi ei halua mutta ehkä ei vaan uskalla sitä kertoa. Tai hänellä on luonnostaan alhainen seksivietti jolloin tähän ei ole kummempaa syytä, näin vain on. Se on sitten vain hyväksyttävä. 

Toivotan teille kuitenkin kaikkea hyvää ja toivottavasti saatte asian ratkaistua jotenkin!

Vierailija
22/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on monilla nuorilla naisilla. Odota muutama vuosi ja ensimmäinen lapsi, niin naisen seksuaalisuus kypsyy aikuisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ei ole seksihaluja ja siihen ei mikään auta. Sen kanssa pitää oppia elämään tai vaihtaa naista

Näin. Ja todellakin suosittelen jälkimmäistä vaihtoehtoa! Jos toisen haluttomuus stressaa jo vuoden jälkeen, niin ei se siitä paremmaksi muutu.

Uutta matoa koukkuun vain.

Vierailija
24/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on monilla nuorilla naisilla. Odota muutama vuosi ja ensimmäinen lapsi, niin naisen seksuaalisuus kypsyy aikuisuuteen.

Ja nelikymppisenä naisen halut menee sitten sinun haluista ohi.

Vierailija
25/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ei ole masentunut eikä käytä masennuslääkkeitä. Traumoista hän ei ole ainakaan puhunut mitään. Hellyyttä on muutenkin kuin seksimielessä. Luulen että yksi ongelma voi olla se että hän tietää että haluan monta kertaa viikossa ja kokee että asetan paineita siihen että meillä olisi seksiä ja tilanne menee jotenkin lukkoon. Olin tosin kerran kuukauden ehdottamatta mitään mutta ei se muuttanut mitään. Hän ei ole suhteen alussakaan mitenkään suuresti heittäytynyt seksiin kun minä taas kaipaan sellaista aivot narikkaan toimintaa.

Ahaa, tuo viimeinen lause mahdollisesti kertookin kaiken olennaisen. Teillä on ihan erilaiset seksihalut, siis luonnostaan. Alussa seksihimot pitäisi olla katossa. Hänellä on vain alhainen seksivietti. Ehkä tähän ei tosiaan ole tämän suurempaa syytä. Tyttöystäväsi ei siis käytä hormonaalista ehkäisyä joka voisi vaikuttaa? 

Tuo on muuten tosi, että hän voi kokea suurta henkistä painetta siitä, että sinä haluat seksiä useita kertoja viikossa ja hänelle riittää kerta kuukauteen. Aivan erilaiset halut! Toista ei voi pakottaa seksiin, mutta voisiko hän tyydyttää sinua jotenkin muuten, kädellä tai suulla? Tähänkään häntä ei voi pakottaa, mutta jos hän omasta halustaan haluaa sinua "tuskissasi" auttaa. Voit myös tietysti käyttää omaakin kättäsi.

Kuulostatte nuorilta. Nuorena oma seksuaalisuus voi olla hakusessa muutenkin. Ujosteleeko tyttöystävä sängyssä, häpeileekö omaa kehoaan?

Pitäkää keskustelut, jos on vaikea keskustella, niin voi vaikka laittaa ajatukset paperille tai laittaa sähköpostiin jos niin on helpompaa.

Meidän ulkopuolisten ja jopa sinun on mahdotonta päästä tytön pään sisälle. Kyllä hän varmasti itse tietää syyn miksi ei halua mutta ehkä ei vaan uskalla sitä kertoa. Tai hänellä on luonnostaan alhainen seksivietti jolloin tähän ei ole kummempaa syytä, näin vain on. Se on sitten vain hyväksyttävä. 

Toivotan teille kuitenkin kaikkea hyvää ja toivottavasti saatte asian ratkaistua jotenkin!

Tyttöystävä on 31 ja minä 35. Kyllä hän ujostelee sängyssä minun mielestä, ei kylläkään vartaloaan vaan pikemminkin ehkä ujostelee pyytää ja kertoa mitä haluaa, tai seksi hänen puoleltaan ei ole sellaista rentoa ja estotonta.

Vierailija
26/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haluaisi niin kovin olla kanssani jos minun seksihaluni on hänelle jotenkin liikaa?

Hän pitää sinusta muuten aivan valtavasti, mutta seksiasiat ei vaan mene yks yhteen. Ehkä ajattelee, että muuten olet sopiva mies hänelle ja ajattelee, että suhteessa nyt vain on jotain ongelmia luonnostaan. Tottahan tuo onkin, suhteissa monesti on jotain ongelmia, jos ei seksissä niin sitten jossain muussa. Aina ne ongelmat eivät ole vakavia tietenkään vaan pikkuasioita mitkä ärsyttävät.

Vierailija
27/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.

Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.

Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?

Joillekin naisille kumppanuus ja koti riittää, eikä ole kovin paljon seksiviettiä. Tyttöystäväsi mielestä kolme kertaa viikossa on ihan hyvä seksielämä parisuhteessa, siksi haluaa muuttaa yhteen ja varmaan tehdä lapsiakin vielä. Ihan hyvin voi olla, että hänelle tuo on ihan normaali hyvä parisuhde.

Sinulle se ei selvästi sitä ole. Seksi ei todellakaan lisäänny vuosien myötä, se vähenee. Jos tuokaan ei riitä sinulle, en minäkään antaisi kovin hyvää ennustetta teidän parisuhteelle, tai siis minun mielestäni sinun ei pitäisi jäädä siihen noilla annetuilla tiedoilla.

Vierailija
28/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian mielyttämisenhaluinen? Itselleni on turn off, jos mies on ns. liian täydellinen. Pitää olla vähän rosoisuutta. Suhteesta häviää kipinä, jos koko ajan ollaan samaa mieltä asioista. Seksuaalinen jännite syntyy ristiriidoista. 

On meillä välillä ristiriitoja. Pääasiassa menee kivasti. Turhaudun kuitenkin välillä kun en saa seksiä ja silloin tulee riideltyä mikä ei kyllä ole hyvä asia. Eikö arki ole useimmilla kuitenkin aika tasaista sellaista perusolemista vaan? Itsellä tekee mieli seksiä joka päivä enkä ole miettinyt mitään kipinöitä. Ei tyttö kuitenkaan koskaan ole mistään sovintoseksistä innostunut.

Suosittelen ihan tosissani harkitsemaan eroa. Meillä vaimo oli aikanaan hyvinkin innokas, mutta se kliseinen oma talo, lapset ja papin aamen veivät seksihalut. Pariterapiassakin käyty, mutta kun ei vain kuulemma ole haluja seksiin. Voi kumpa olisin tämän aikanaan tiennyt. Nyt sitten kärvistelen kunnes lapset ovat hieman isompia. Lähden heti, kun tilanne on sopiva.

Vierailija
29/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä on 31 ja minä 35. Kyllä hän ujostelee sängyssä minun mielestä, ei kylläkään vartaloaan vaan pikemminkin ehkä ujostelee pyytää ja kertoa mitä haluaa, tai seksi hänen puoleltaan ei ole sellaista rentoa ja estotonta.

Ei siis ole kyse nuoruudesta, ei vaihdevuosi-iästä, ei myöskään siitä että pitkässä suhteessa seksi hiipuu. Hän nyt vaan ei tarvitse seksiä kovin paljon.

Minun mielestäni pitäisi olla edes jonkun verran samanlainen seksivietti, että parisuhde onnistuisi hyvin. Miehelläni ja minulla sitä onkin päivittäin, ja olen 51. Hän haluaisi oikeastaan 2 x päivässä ja minä joka toinen päivä, mutta tämä on ihan toimiva kompromissi meille.

Vierailija
30/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa, ei tuosta pitemmän päälle tule hyvää parisuhdetta. Yleensä suhteen alussa on eniten seksiä ja se vähenee pitkässä juoksussa. Jos tuosta vähenee niin pian sitä ei ole lainkaan.

En näe suhteella tulevaisuutta. Enemmän tytön puolelta kaverisuhde kuin parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu himo toista kohtaan ja se häneltä puuttuu. Nämä on suoria sanoja toivottavasti et loukkaannu.

En ymmärrä miksi hän sitten koko ajan puhuisi että haluaa muuttaa kanssani yhteen jos tämä olisi hänelle vain kaverisuhde.

Hän siis välittää sinusta, mutta hänellä vain ei ole haluja seksin suhteen. Ikävä homma, mutta kuten täällä on jo monesti todettu, niin joko sinä totut vähäiseen seksiin tai sitten eroat.

Vierailija
31/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tytöllä olla joku pahapoika-fetissi. Tietää että sinä olet parisuhdemateriaalia mutta himoitsee seksiin tatuoituja vankilakundeja?

Vierailija
32/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole kyse nuoruudesta, ei vaihdevuosi-iästä, ei myöskään siitä että pitkässä suhteessa seksi hiipuu. Hän nyt vaan ei tarvitse seksiä kovin paljon.

Minun mielestäni pitäisi olla edes jonkun verran samanlainen seksivietti, että parisuhde onnistuisi hyvin. Miehelläni ja minulla sitä onkin päivittäin, ja olen 51. Hän haluaisi oikeastaan 2 x päivässä ja minä joka toinen päivä, mutta tämä on ihan toimiva kompromissi meille.

Tämä on muuten niin hyvä suhde ja tyttö sellainen jonka haluan niin ajattelin jos hänet saisi jotenkin haluamaan enemmän. Vapautumaan estoistaan tms. Keksimään että seksi on kivaa ja mitä enemmän sitä harrastaa sen kivempaa se on.

Vierailija
33/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minun pitää sanoa tytölle suoraan että harkitsen eroamista jos seksiä ei ole enemmän. Ehkä se saisi hänet heräämään.

Vierailija
34/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten niin hyvä suhde ja tyttö sellainen jonka haluan niin ajattelin jos hänet saisi jotenkin haluamaan enemmän. Vapautumaan estoistaan tms. Keksimään että seksi on kivaa ja mitä enemmän sitä harrastaa sen kivempaa se on.

Minä olin tuollaisessa suhteessa. Minulle olisi riittänyt kerran viikossa, mies olisi halunnut paljon useammin. Hän oli yhä vaan kiukkuisempi ja minua jännitti seksi yhä enemmän, että se alkuaikojenkin vähän innostus katosi. Kyllähän se vuosien päästä eroon johti.

Ei kaikki halua niin paljon ja usein. Ei se kaikille ole niin tärkeää. Eikä sitä voi pakottaa eikä opettaa. Sinä yrität nyt muuttaa sitä tyttöystävääsi joksikin mitä hän ei ole eikä ikinä tule.

Vierailija
35/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.

Nainen ei joka päivä halua olla alla jyystettävänä. Jos seksi on ollut sitä jo pidemmän aikaa, niin kyllä se alkaa maistua puulta aika pian.

Kokeile vaikka kaksi viikkoa sitä, että vain pidät häntä hyvänä, vaatimatta mitään itse. Hän saa vaikka nukahtaa siihen, ilman että häneltä odotetaan mitään. Anna ymmärtää, että jaksat silitellä ja nuolla vaikka tunnin. Lupaa että kahteen viikkoon et edes vilauta veitikkaa. Jos hyvin käy, saat hänet hyrräämään ja rentoutumaan, kun pakko ja odotukset on pois ja teidän seksielämä lähtee kierroksille. Sano että hän saa pyytää sitten jos haluaa jotain muuta.

Jos hän ei pyydä sinulta mitään edes tuolla lämmittelyllä, niin ei tule pyytämäänkään.

Vierailija
36/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, ei tuosta pitemmän päälle tule hyvää parisuhdetta. Yleensä suhteen alussa on eniten seksiä ja se vähenee pitkässä juoksussa. Jos tuosta vähenee niin pian sitä ei ole lainkaan.

En näe suhteella tulevaisuutta. Enemmän tytön puolelta kaverisuhde kuin parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu himo toista kohtaan ja se häneltä puuttuu. Nämä on suoria sanoja toivottavasti et loukkaannu.

Kyllä mä ainakin haluan miestäni kovasti. Kiihotun hänen kosketuksestaan ja suudelmistaan paljon ihan fyysisestikin, alkaa "sykkiä" aina. Mutta seksi tuntuu epämiellyttävältä, koska tunnen itseni epähaluttavaksi ja väljäksi. Ei tee mieli enää.

Vierailija
37/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan ihanalta tuo "aivot narikkaan" toiminta ;) Harmi etten minä ole tyttöystäväsi, panettaa nytkin :D Olisi todella ihanaa heittäytyä juuri nyt rakastelemaan aivan estoitta! Itse haluan myös usein, vähintään kolmesti viikossa :) Usein mieheni kanssa rakastelemmekin monta kertaa viikossa. Orgasmeja tulee välillä rakastelun aikana useita, joskus ei ollenkaan ja sekin on ok :) En ota paineita siitä, kunhan tuntuu ihanalta ja miehen otteet ovat lujat mutta hellät.

Kuvailit, että tyttöystäväsi on ihannenaisesi. Minusta kuulostaa siltä, että hän ei suinkaan ole sitä. Ihannenaisesi haluaisi sinua useita kertoja viikossa :) poikkeuksena HUOM!! mahdolliset raskaudet, imetykset ja synntyksestä palautuminen, näitä ei lasketa :) Ehkä etsit vielä ja toivottavasti löydät naisen, joka estoittaa haluaa sinua.

Minkä ikäinen muuten olet? Entä naisesi?

Vierailija
38/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.

Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.

Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?

Joillekin naisille kumppanuus ja koti riittää, eikä ole kovin paljon seksiviettiä. Tyttöystäväsi mielestä kolme kertaa viikossa on ihan hyvä seksielämä parisuhteessa, siksi haluaa muuttaa yhteen ja varmaan tehdä lapsiakin vielä. Ihan hyvin voi olla, että hänelle tuo on ihan normaali hyvä parisuhde.

Sinulle se ei selvästi sitä ole. Seksi ei todellakaan lisäänny vuosien myötä, se vähenee. Jos tuokaan ei riitä sinulle, en minäkään antaisi kovin hyvää ennustetta teidän parisuhteelle, tai siis minun mielestäni sinun ei pitäisi jäädä siihen noilla annetuilla tiedoilla.

Minua ihmetyttää, että monesti ihmiset toteavat muka totuutena, että seksin määrä vähenee vuosien myötä. Itse olen jo 40+ nainen, ja ainakin minun tuttavapiirissäni seksin määrä on kasvanut monilla vuosien myötä.  Kun lapset ovat jo isoja ja jommallekummalle on tehty sterilointi, seksiä voi ja uskaltaa harrastaa ihan eri tavalla kuin ennen lasten hankkimista. 

Ja todellakin naisten halut lisääntyvät iän myötä samalla kun ulkonäköpaineet ja muu suorittaminen vähenevät parisuhteessa. Synnyttämisen on lisäksi aivan todistetusti osoitettu lisäävän naisten kykyä seksuaaliseen nautintoon.

Vierailija
39/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluan miestäni kovasti. Kiihotun hänen kosketuksestaan ja suudelmistaan paljon ihan fyysisestikin, alkaa "sykkiä" aina. Mutta seksi tuntuu epämiellyttävältä, koska tunnen itseni epähaluttavaksi ja väljäksi. Ei tee mieli enää.

Minulla oli tämä sama. Synnytyksen jälkeen olin todella väljä, eikä tuntunut miltään. Onneksi pääsin leikkaukseen , jossa korjattiin ja kiristettiin. En voi sanoin kuvailla, mitä se teki meidän seksielämälle!

Vierailija
40/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla liian pieni peenis, ei halua nysää nylpyttään. Sitä käy joku mustajuna huudattamassa. Sorit siitä.