Tyttöystävä torjuu ja on haluton
Ollaan seurusteltu kohta vuoden verran. Tyttöystäväni on monella tapaa ihannenaiseni ja haluan elää hänen kanssaan, suhde on hyvä. On vain yksi ongelma. Hän ei halua kovin usein seksiä. Hän torjuu useimmat aloitteeni ja sanoo ettei tee kovin usein mieli. Meillä on seksiä suunnilleen kolmen viikon välein. Kuitenkin tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta eli kyse ei ole mistään sellaisesta että hän ei enää haluaisi olla kanssani. Laitan tytölle ruokaa ja muutenkin huomioin ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Sängyssä panostan hänen nautintoonsa. En tiedä missä vika, tyttö ei ole kertonut syytä sille että torjuu useimmat aloitteeni siis muuta syytä kuin että hänen ei tee nyt mieli. Olen kyllä yrittänyt jutella asiasta. En haluaisi elää näin vähällä seksillä enkä haluaisi jättääkään häntä koska kaikki on muuten hyvin ja hän on sellainen jonka haluan. Joten mielipiteitä mitä voisin tehdä? Miten saada tyttöystävä innostumaan seksistä?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko matkustelleet?
Ollaan matkusteltu. Miten se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.
Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.
Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?
Joillekin naisille kumppanuus ja koti riittää, eikä ole kovin paljon seksiviettiä. Tyttöystäväsi mielestä kolme kertaa viikossa on ihan hyvä seksielämä parisuhteessa, siksi haluaa muuttaa yhteen ja varmaan tehdä lapsiakin vielä. Ihan hyvin voi olla, että hänelle tuo on ihan normaali hyvä parisuhde.
Sinulle se ei selvästi sitä ole. Seksi ei todellakaan lisäänny vuosien myötä, se vähenee. Jos tuokaan ei riitä sinulle, en minäkään antaisi kovin hyvää ennustetta teidän parisuhteelle, tai siis minun mielestäni sinun ei pitäisi jäädä siihen noilla annetuilla tiedoilla.
Minua ihmetyttää, että monesti ihmiset toteavat muka totuutena, että seksin määrä vähenee vuosien myötä. Itse olen jo 40+ nainen, ja ainakin minun tuttavapiirissäni seksin määrä on kasvanut monilla vuosien myötä. Kun lapset ovat jo isoja ja jommallekummalle on tehty sterilointi, seksiä voi ja uskaltaa harrastaa ihan eri tavalla kuin ennen lasten hankkimista.
Ja todellakin naisten halut lisääntyvät iän myötä samalla kun ulkonäköpaineet ja muu suorittaminen vähenevät parisuhteessa. Synnyttämisen on lisäksi aivan todistetusti osoitettu lisäävän naisten kykyä seksuaaliseen nautintoon.
Ei tietenkään seksi vähene naisen vuosien myötä, vaan parisuhteen vuosien myötä. Sama kumppani ei ole enää niin jännittävä ja kiihottava, kaikki on kokeiltu. Tästä syystä viidenkympin villitys ja puumat.
tuohon synnytyksen jälkeiseen seksin paremmuuteen suhtautuisin varauksella. Monella tulee synnytyksestä vaivoja ja ongelmia, jotka syö naiseuden tunnetta ja seksin tuntemuksia, niistä vaan puhutaan niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko matkustelleet?
Ollaan matkusteltu. Miten se tähän liittyy?
Että jollain matkalla bongannut sen musta monsterin ja nyt saa sitä viikoittain.
Laura. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni ei ole masentunut eikä käytä masennuslääkkeitä. Traumoista hän ei ole ainakaan puhunut mitään. Hellyyttä on muutenkin kuin seksimielessä. Luulen että yksi ongelma voi olla se että hän tietää että haluan monta kertaa viikossa ja kokee että asetan paineita siihen että meillä olisi seksiä ja tilanne menee jotenkin lukkoon. Olin tosin kerran kuukauden ehdottamatta mitään mutta ei se muuttanut mitään. Hän ei ole suhteen alussakaan mitenkään suuresti heittäytynyt seksiin kun minä taas kaipaan sellaista aivot narikkaan toimintaa.
Kuulostaa aivan ihanalta tuo "aivot narikkaan" toiminta ;) Harmi etten minä ole tyttöystäväsi, panettaa nytkin :D Olisi todella ihanaa heittäytyä juuri nyt rakastelemaan aivan estoitta! Itse haluan myös usein, vähintään kolmesti viikossa :) Usein mieheni kanssa rakastelemmekin monta kertaa viikossa. Orgasmeja tulee välillä rakastelun aikana useita, joskus ei ollenkaan ja sekin on ok :) En ota paineita siitä, kunhan tuntuu ihanalta ja miehen otteet ovat lujat mutta hellät.
Kuvailit, että tyttöystäväsi on ihannenaisesi. Minusta kuulostaa siltä, että hän ei suinkaan ole sitä. Ihannenaisesi haluaisi sinua useita kertoja viikossa :) poikkeuksena HUOM!! mahdolliset raskaudet, imetykset ja synntyksestä palautuminen, näitä ei lasketa :) Ehkä etsit vielä ja toivottavasti löydät naisen, joka estoittaa haluaa sinua.
Minkä ikäinen muuten olet? Entä naisesi?
Haluaisin että tyttöystäväni olisi sängyssä juuri tuollainen kuin sinä. Vinkkejä miten saisin hänet innostumaan tuollaisesta?
Ap on tyypillinen hissukkamies. Ei tuollaiset naisia kiinnosta. Ei pidä olla mikään kiltti miellyttäjä vaan paha poika joka ottaa mitä haluaa. Typerää kysellä haluaako seksiä, sanot vaan että nyt nussitaan ja sillä selvä. Tai ei tarvii edes sanoa.
Terveisin panomies jota varatutkin naiset himoitsee
Turhaudun siitä kun seksistä on tullut muuten hyvässä suhteessa tällainen issue. Eikö vain voisi panna menenään sen kummemmin miettimättä. Seksi on mielestäni kivaa ja haluan sitä rakastamani naisen kanssa usein harrastaa. Jos ei heti haluta niin eikö vain voi ryhtyä mukaan niin kyllä ne halut siitä herää sitten. Pelkään että alan lopulta inhoamaan tyttöystävää ainaisten torjumisten takia. Ei mieskään mitä tahansa kestä :(
himonussija kirjoitti:
Ap on tyypillinen hissukkamies. Ei tuollaiset naisia kiinnosta. Ei pidä olla mikään kiltti miellyttäjä vaan paha poika joka ottaa mitä haluaa. Typerää kysellä haluaako seksiä, sanot vaan että nyt nussitaan ja sillä selvä. Tai ei tarvii edes sanoa.
Tämäkin onnistuu kyllä periaatteessa. Mutta eikö se ole suunnilleen raiskaus jos otan väkisin vaikka toinen sanoo että tänään ei tee mieli. Tyttö suuttui kun vähän tuollaista joskus yritin.
Moni on jo kysynyt, syökö tyttöystäväsi e-pillereitä. Ne vievät joiltakin tehokkaasti halut.
Vierailija kirjoitti:
Moni on jo kysynyt, syökö tyttöystäväsi e-pillereitä. Ne vievät joiltakin tehokkaasti halut.
Ei syö. On kierukka sellanen ilman hormonia.
Huoh. Ei ole lukenut yhtäkään kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.
Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.
Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?
Joillekin naisille kumppanuus ja koti riittää, eikä ole kovin paljon seksiviettiä. Tyttöystäväsi mielestä kolme kertaa viikossa on ihan hyvä seksielämä parisuhteessa, siksi haluaa muuttaa yhteen ja varmaan tehdä lapsiakin vielä. Ihan hyvin voi olla, että hänelle tuo on ihan normaali hyvä parisuhde.
Sinulle se ei selvästi sitä ole. Seksi ei todellakaan lisäänny vuosien myötä, se vähenee. Jos tuokaan ei riitä sinulle, en minäkään antaisi kovin hyvää ennustetta teidän parisuhteelle, tai siis minun mielestäni sinun ei pitäisi jäädä siihen noilla annetuilla tiedoilla.
Minua ihmetyttää, että monesti ihmiset toteavat muka totuutena, että seksin määrä vähenee vuosien myötä. Itse olen jo 40+ nainen, ja ainakin minun tuttavapiirissäni seksin määrä on kasvanut monilla vuosien myötä. Kun lapset ovat jo isoja ja jommallekummalle on tehty sterilointi, seksiä voi ja uskaltaa harrastaa ihan eri tavalla kuin ennen lasten hankkimista.
Ja todellakin naisten halut lisääntyvät iän myötä samalla kun ulkonäköpaineet ja muu suorittaminen vähenevät parisuhteessa. Synnyttämisen on lisäksi aivan todistetusti osoitettu lisäävän naisten kykyä seksuaaliseen nautintoon.
Ei tietenkään seksi vähene naisen vuosien myötä, vaan parisuhteen vuosien myötä. Sama kumppani ei ole enää niin jännittävä ja kiihottava, kaikki on kokeiltu. Tästä syystä viidenkympin villitys ja puumat.
tuohon synnytyksen jälkeiseen seksin paremmuuteen suhtautuisin varauksella. Monella tulee synnytyksestä vaivoja ja ongelmia, jotka syö naiseuden tunnetta ja seksin tuntemuksia, niistä vaan puhutaan niin vähän.
Minä kyllä tarkoitin ihan pitkissä parisuhteissa eläviä pariskuntia. Samalla tavalla naisten halut lisääntyvät iän myötä siviilisäädystä riippumatta.
Haluttomuuteen voi olla monta syytä, tärkein varmaan nautinnon vähyys. Jos ihminen nauttii jostain asiasta, sitä haluaa paljon ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Tuetko naista taloudellisesti?
En mitenkään erityisesti, aika puoliksi maksetaan hommelit ja molemmilla on aika lailla samat tulot minulla ehkä vähän isommat.
Ihana ja huomaavainen ap! Kerrankin mies joka ei puhu naisestaan että "se vitun akka pihtaa saatana"
Vierailija kirjoitti:
himonussija kirjoitti:
Tämäkin onnistuu kyllä periaatteessa. Mutta eikö se ole suunnilleen raiskaus jos otan väkisin vaikka toinen sanoo että tänään ei tee mieli. Tyttö suuttui kun vähän tuollaista joskus yritin.
todellakin on raiskaus idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei liikoja tyttönsä tunteenpurkauksista piittaa, hyvistä eikä huonoista. Teet selväksi että parempi antaa pillua jos meinaa sun kanssa jatkaa.
Tai ehkä se onkin aiemmassa elämässä tottunut karumpiin/isovehkeisimpiin äijiin, etkä sinä vaan riitä. Naisellehan tällainen totuus on aivan mahdoton myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ja huomaavainen ap! Kerrankin mies joka ei puhu naisestaan että "se vitun akka pihtaa saatana"
No myönnettävä on että välillä ajattelen niin että vitun akka taas pihtaa saatana. Mutta ei sen sanominen ääneen lisää minulle seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää välillä miesystäväni tapa tehdä aloitteita seksiin. Voisiko kyse olla siitä?
Mikset sano, että tapa ärsyttää?
Muutenkin olisi aika outoa, jos aloitteiden tyylin takia haluttaisi noinkin vakaassa ja tuoreessa suhteessa vain keskimäärin kerran kuussa :P
En ole koskaan elämässäni halunnut useammin, kuin ehkä kerran kuukaudessa. Mikään ei ole vikana, olen tyytyväinen ja kaikki on hyvin. Tämäkin vaihtoehto kannattaa ottaa huomioon, se on ihan todennäköinen. Silloin keskustelun aiheeksi nousee puolitiehen tuleminen, seksi vaikka ei haluttaisi, jotta sinä olisit tyytyväisempi. Älä luo ongelmia, joita ei ole, jos niitä ei ole. Koska kohta niitä sitten on senkin edestä, jos vatvomalla vatvoo. Ainakin päissänne.
Oletteko matkustelleet?