Hampaiden valkaisu hoitolassa, Helsingissä. Kokemuksia?
Olen aikeissa mennä valkaisemaan hampaitani mutta paikkoja on niin monta, että valinta on vaikea. Hampaat on juuri tarkastettu, suu todettu terveeksi ja hammaskivi poistettu, joten aika on otollinen valkaisulle. Olen katsonut esim. Boccan, Oralin, Hymyklinikan yms. tarjontaa mutten osaa valita. Netissä on paljon puolesta ja vastaan kokemuksia. Auttakaahan, hampaitanne Helsingissä valkaisseet!
Kommentit (16)
En todellakaan suosittele. Kävin Stadissa ja maksoi sikana eikä suunnilleen mitään eroa, kuten mieskin sanoi sen jälkeen. En muista enää firmaa. Sanoin että en ole tyytyväinen niin sanoivat että sitten pitää laittaa laminaatit eli tekarit. Voi vittu.
Valkaisu kannattaa vain silloin, kun hampaat ovat todella tahriintuneet kahvista, tupakasta ynnä muusta. Minun hampaani olivat tasaisen luonnonkeltaiset, joten heitin rahani hukkaan: kalliin valkaisun jälkeen hammashoitaja oli ainoa, joka näki eron ennen- ja jälkeen-tilanteessa.
Onko kellään positiivisia kokemuksia?
Ainoa paikka mihin edelleen menen on Gloss. Kaikki muut olen todennut turhaksi.
Ne keltaiset hampaat eivät välttämättä valkaistu kerrasta todellakaan, usein pienen eron kyllä huomaa, mutta muut eivät välttämättä huomaa mitään. Tämä on yksilöllistä. Kerrasta ei kannata uskoa saavansa mitään Hollywood smilea, siksi useimmat asiakkaat pettyvät valkaisu tulokseen. Saadakseen todella valkoiset hampaat, on valkaisu tehtävä usein monta kertaa tai käytettävä pitkäaikaista kotivalkaisua. Kaikki riippuu lähtötilanteesta. Sinänsä kai paikalla ei ole kauheasti merkitystä (tottakai aina ammattilaisen luokse) vaan valkaisuaineen vahvuudella. Glossissa lienee hieman eri tekniikka kuin muissa paikoissa, soita js kysy.
T. Suuhygienisti
Boccan asiakaspalvelu on törkeää. Ikinä en suosittelisi kyseistä paikkaa.
”Palvelu” Glossilla oli epäystävällistä ja vähättelevää. Reklamaatioon suhtauduttiin ylimielisesti, omistaja jopa syytti minua valehtelijaksi. Kierrän jatkossa paikan todella kaukaa ja suosittelen sitä muillekin.
Ette kai enää käy vanhanaikaisissa hoidoissa joissa hammaskiille pilataan peroksidilla? Niissä jää valkoiset pienet laikut hampaiden pintaan. Parin viikon päästä tuosta hampaat ovat kuitenkin taas tummentuneet.
Sininen valo ja peroksiditon geeli ovat parhaat ja lopputulos kestää pitkään eli se jota amerikkalaiset suosivat. Käyn itse klinikalla jossa hampaat vaalenevat sen avulla jopa 5 astetta ja maksaa vain 120 eur. Kerran vuodessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai enää käy vanhanaikaisissa hoidoissa joissa hammaskiille pilataan peroksidilla? Niissä jää valkoiset pienet laikut hampaiden pintaan. Parin viikon päästä tuosta hampaat ovat kuitenkin taas tummentuneet.
Sininen valo ja peroksiditon geeli ovat parhaat ja lopputulos kestää pitkään eli se jota amerikkalaiset suosivat. Käyn itse klinikalla jossa hampaat vaalenevat sen avulla jopa 5 astetta ja maksaa vain 120 eur. Kerran vuodessa riittää.
Ei varmaan kannata kertoa missä klinikalla käyt?
Kävin Glossilla. Hampaat vihloivat monta viikkoa ja väri ei vaalentunut yhtään. Kankkulan kaivoon meni lähes 400€! Nykyisin käyn Tallinnassa hoidattamassa hampaani. Heillä on edistyneempi tekniikka ja hinnat puolet Suomen kiskurihinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata kertoa missä klinikalla käyt?
Saako täällä kertoa ettei joku luule maksetuksi mainokseksi? Paikka on Nordicshape-klinikka Espoossa.
Tuosta mainitsemastani on muuten näköjään tarjous juuri nyt Sellon sembaloiden aikaan eli puoleen hintaan kun normaalisti 120 eur. Voin tosiaan suositella, koska kävin alkukesästä itsekin (ja maksoin itse hoitoni, eli en saanut minään sponsorijuttuna).
https://www.instagram.com/p/BnwXcdnngdL/?hl=fi&taken-by=nordicshapefi
Luin tuommoisesta uudenlaisesta valkaisusta 2 vuotta sitten Jenkeissä ollessani mutten ehtinyt käydä siellä käsittelyssä. Tämä tuli vissiin Suomeen vuosi sitten.
Lisätietoa siitä menetelmästä, eli älkää ihmiset enää pilatko hampaiden kiilteitä peroksidiliuoksilla vaan mieluummin tämä:
Hellävarainen hampaidenvalkaisu
CTN Pro White™-valkaisuhoito valkaisee ja kiillottaa hampaat tehokkaasti ja hellävaraisesti. Hoidon teho perustuu CTN:n kehittämään soodapohjaiseen valkaisugeeliin, joka aktivoidaan sinisellä laservalolla. Geelissä olevat mikroskooppisen pienet kristallikiteet kiillottavat samalla hampaan pinnan.
Hoito kestää 30 minuuttia. Hoidon jälkeen voit heti syödä ja juoda normaalisti.
CTN ProWhite™ sopii kaikenikäisille. Se on testattu, turvallinen ja tehokas vaihtoehto, jonka tulokset ovat taatut.
Valkaisuhoito jossa käytetään peroksidia, on tuskallinen kun hampaita vihloo vielä monta päivää sen valkaisun jälkeen!
Hampaiden valkaisu kotona - http://hespac.com/valkaisu.htm Hyvä vaihtoehto hammaslääkärin valkaisuun.. ja selvästi halvemmalla.
Glossilla erittäin aggressiivinen tapa tyrkyttää aina kalliimpaa versiota vaikka olisit alustavasta varannut netin kautta jotakin mitä itse pidit itsellesi sopivana. Lisäksi omalla kohdallani yritin siirtää ajan, koska minulle tuli akuutti hampaanpoisto juuri kun olin varannut ajan Glossille, sen seurauksena tikkejä suussa ja hammaslääkäri suositteli etten menisi pariin viikkoon valkaisuun. Silti Glossilla oltiin sitä mieltä että voi aivan hyvin tulla saman tien, mutta koska halusin noudattaa lääkärin ohjeistusta, jouduin maksamaan koko hinnan (sen kalliimman joka minulle oli puhelimitse tyrkytety) kun en ehtinyt kahden päivän varoitusajalla perumaan. Kyseessä siis akuutti tilanne josta en varausta tehdessäni tiennyt. Ei koskaan enää Glossille.
Nosto