Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?
Miten se on sujunut?
Kommentit (174)
Vaikka järjellä tajuan, että jokaisen oma asia, kunhan ei satuta muita, vaikuttavat jotkut fetissit tms tavat kyseistä hlöä kohtaan tuntemani kunnioituksen vähenemiseen...
Viriili vaippahousu ja jotkut muutkin asiat vaan saavat nauramaan. Sorry...
Mun mielestä mun mies on aika pervo kun se aina silloin tällöin ehdottelee peppuun tai rintojen väliin panemista, ryhmäseksiä, dildojen ostamista tai seksivaatteita. En ole varma kuinka tosissaan hän on tuon ryhmäseksin kanssa, toivottavasti pilailee... :( Kai nämä jonkun mielestä ovat normaalia, mutta minulle liikaa. Osaan kyllä enemmän kuin yhden asennon ja annan miehelle suu- ja käsihoitoa, mutta enempään en veny eikä ole tarviskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä erikoisuuksia on vain etupäässä miehillä?
Totta! Hyvä kysymys! Naisilla on elämässä parempaakin / tärkeämpääkin tekemistä, kuin fantasioissa eläminen?
Ilmeisesti on parempaa tekemistä, koska naiset ovat haluttomampia noin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen suhteessa miehen kanssa joka rakastaa pissaa. Siis sekä pissaamista, sitä että katon kun hän pissaa ja toisinpäin, välillä haluaa pissata päällensä tai päälleni, maistaa sitä... Kai se on perverssiä mutta olen aika avarakatseinen ihminen enkä koskaa ole tuominnut häntä mielenkiinnostaan. Osallistun välillä juttuihin jotka minulle tuntuvat hyviltä, mutta jos menee yli, sanon sen suoraan ja hän ymmärtää. PUHUKAA. Jos rakastatte toisianne, hyväksytte helposti oudompiakin puolia, sillä rakkauteen kuuluu kunnioitus ja välittäminen. Avoimuus on tärkeää molemmille.
sorry, mutta "Kunnioitukseen ja välittämisen" ei kuulu toisen naamalle virtsaaminen. olet ITSE kieroutunut ja ansaitsette toisenne! kjäh kjäh! PISSIPÄÄ!!
seuraava askel on että suuhusi paskannetaan. Adolf Hitlerilä oli tämä perversio ruumiineritteiden toisten naamalle laittamisesta. Tunnettu fakta. Tai se oli toisnpäin.. Haluisi että se sukulaistyttö istui sen naamalle ja paskansi ja pissi. Adolf ampui eli murhasi tämän tytön kun hän oli jättämässä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vaippafetissi?
En itse pidä sitä perversiona, vaan puhtaasti fetissinä. Mutta mies siis tykkäsi käyttää välillä vaippoja ja myös pissata niihin. Ihan normaali muuten, hyvässä duunissa. Tämä oli vapaa-ajan harrastus.
Aluksi se oli outoa, mutta totuin nopeasti. Harmitontahan tuo. Tähän ei liittynyt vauvana oloa muuten.
oksettavaa! Ostaako aikuisten vaippoja? en pystyisi kunnioittamaan en sitten millään.!
Dr Langer concluded Hitler was not capable of normal sex and that he was a
coprophiliac – someone who gets turned on by poo.
The doctor wrote: “The practice of this perversion represents the lowest
depths of degradation.”
https://www.thesun.co.uk/archives/news/1075950/adolf-hitler-had-a-bizar…
German film star Renate Müller, was reportedly forced to kick Hitler as he lay
on the floor, during a night of sex.
She later committed suicide.
Olen masokisti ja seurustelin sadistin kanssa. Parasta seksiä IKINÄ! Erottiin kun miestä ei seksi kiinnostanut kuin juhannuksena ja jouluna. Taidan siis itse olla se pervompi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mun mies on aika pervo kun se aina silloin tällöin ehdottelee peppuun tai rintojen väliin panemista, ryhmäseksiä, dildojen ostamista tai seksivaatteita. En ole varma kuinka tosissaan hän on tuon ryhmäseksin kanssa, toivottavasti pilailee... :( Kai nämä jonkun mielestä ovat normaalia, mutta minulle liikaa. Osaan kyllä enemmän kuin yhden asennon ja annan miehelle suu- ja käsihoitoa, mutta enempään en veny eikä ole tarviskaan.
Sitten kun eroatte, tuosta saa kiitollisen kumppanin. Minulle kun kelpaisi noista kaikki ja erityisesti seksilelut ja vaatteet on suurimmalle osalle ihan normisettiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suhteessa miehen kanssa joka rakastaa pissaa. Siis sekä pissaamista, sitä että katon kun hän pissaa ja toisinpäin, välillä haluaa pissata päällensä tai päälleni, maistaa sitä... Kai se on perverssiä mutta olen aika avarakatseinen ihminen enkä koskaa ole tuominnut häntä mielenkiinnostaan. Osallistun välillä juttuihin jotka minulle tuntuvat hyviltä, mutta jos menee yli, sanon sen suoraan ja hän ymmärtää. PUHUKAA. Jos rakastatte toisianne, hyväksytte helposti oudompiakin puolia, sillä rakkauteen kuuluu kunnioitus ja välittäminen. Avoimuus on tärkeää molemmille.
sorry, mutta "Kunnioitukseen ja välittämisen" ei kuulu toisen naamalle virtsaaminen. olet ITSE kieroutunut ja ansaitsette toisenne! kjäh kjäh! PISSIPÄÄ!!
seuraava askel on että suuhusi paskannetaan.
Tämän viestin perusteella ainakin sinulle toisen kunnioittaminen, myös silloin kun mielipide on eroavainen, on täyttä utopiaa.
Rakastamme toisiamme ja haluan hyväksyä mieheni pissafetisseineen kaikkineen. Samoin hän rakastaa minua vaikka pelkään lentämistä kuollakseni ja tykkään homejuustosta, jota hän vihaa... Kaikki nuo ulkoiset asiat on toisarvoisia jos välittää toisesta, aivan sama liittyvätkö seksuaalisuuteen vai ei. Välittämiseen kuuluu myös se, ettei kummankaan rajoja ylitetä millään osa-alueella.
Että aloittaja, perverssin kanssa elää tasapainoista ja onnellista elämää, jos oikeasti rakastatte toisianne. Loppujen lopuksi tämänkin keskustelun perusteella makuuhuoneet on täynnä erilaisia perverssejä, joten turha huolehtia asiasta.
-Sama pissafanin avovaimo
Mä taidan olla... Tykkään alistaa, kuristaa, purra, kevyesti lyödäkin mun miestä. Onneksi meillä kemiat kohtaa tossa asiassa ja aina välillä saan luvan kunnon alistustuokioon, mies oikein pyytää sitä :) mutta tietty tärkeää pitää huolta siitä että molemmat oikeasti haluaa ja mikään ei satu oikeasti tai liikaa ja vastapainoksi sitten rakastellaan niin vaniljaisesti kuin mies ikinä vaan haluaa. Tasapaino ja avoimuus, niitähän täällä jo sanottiin, se on se avainsana.
Jäi vaan ihmetyttää että mitä aloittaja tarkoittaa perverssillä? Erikoisempia fetissejä, seksuaalisesti (yli)aktiivinen vai mitä? Millanen alottaja sun tilanne on, ootko sit kohdannut jonkun jolla on erikoisempia mielihaluja?
Perverssillä tarkoitan sellaisten seksijuttujen haluamista, jotka eivät ole välttämättä ihan kaikkien mieleen ja nimenomaan sellaista haluamista, että niitä on pakko saada.
Tämänhetkinen puolisoni haluaa pissa- ja kakkaleikkejä ja että käyttäisin strabonia häneen ja alistaisin häntä monin tavoin. Olen suostunut joihinkin juttuihin lähinnä kokeilumielessä, mutten niistä erityisemmin tykkää. Mitään muunlaista seksiä meillä ei oikeastaan ole, kun aina sessiot menee tavalla tai toisella noihin hänen haluamiinsa juttuihin. Hän ei oikein muuten saa seksistä mitään, kuulemma. Oikeaa intohimoista rakastelua en ole ikinä hänen kanssaan kokenut. Lisäksi hän puhuu noista pervojutuistaan koko ajan. Muuten meillä synkkaa kaikissa muissa asioissa hyvin, paitsi tässä.
Rasittavaa.
T. ap.
Olisinkin, mies on enemmän kokeilunhaluinen vanilja ja minä olen kyllä aivan läpipervo. No, onnistuu tämäkin näin kun toinen osaa ymmärtää ja joustaa. Usein kyllä miettii, että millaistahan se elämä olisi toisen samanlaisen kanssa... Huoh.
Olen pervosetä joka tykkää sadismista. Nahkaruoskan laulattaminen naispakaroilla on sitä parasta viihdettä ja muikkelin vikinä hädän hetkellä on viikon luontoääni.
Olen itse perverssi enkä ole koskaan ollut suhteessa, koska en kehtaisi puhua haluistani. Tosin muitakin ongelmia minulla on liittyen suhteen aloittamiseen. Mutta inhoan seksuaalisuuttani enkä haluaisi altistaa naisystävääni perversseille fantasioilleni. Toisaalta jos hänellä itsellään olisi samoja kiinnostuksen kohteita ei sekään olisi hyvä.
Joo. Piiskausta, fistausta, anaalipanoa, tuhkaluukun lutkuttamista, jalkafetissi, sukkafetissi, seksi julkisella paikalla. Makkariin on asennettu yhden seinän pituudelta peiliovellinen vaatekomero, koska tykätään kumpikin katsella panemistamme. Otetaan kumpikin toisistamme valokuvia joiden näkemistä äidit saisivat sydänkohtauksen.
Sanoisin, että ainakin kevytpervoja!