Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?

Vierailija
06.07.2016 |

Miten se on sujunut?

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pervo mutta mieheni ei tiedä sitä. Ei ole koskaan vaivautunut kysymään.

Ei multakaan kukaan ole kysynyt, mutta olen silti kertonut.

Vierailija
62/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään sellaista aidon näköistä ja ihmisen kokoista seksinukkea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akan mielestä kaikki muu on pervoa paitsi nopea kassien tyhjennys pimeässä peiton alla lauantaina, lisäksi nukkuu aina täysissä vaatteissa, tissiliivit tai toppi, kalsarit, pitkät housut, pitkä paita.

Tissien väliin paneminen tai edes kullin hierominen rintoihin tai pyllyvakoon on pervoa.

Vierailija
64/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä erikoisuuksia on vain etupäässä miehillä?

Et taida harrastaa itse naisia, esimerkiksi haluavat tulla sidotuksi ja alistetuksi niin usein että se ei kai enää ole edes pervoa. Samoin noihin alistamisiin liittyy usein pissaleikit.

Mandonnan konsertissa oli naisilla vaipat päällä. Ja kertoiva tämän televisossa.

Vierailija
65/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä erikoisuuksia on vain etupäässä miehillä?

Et taida harrastaa itse naisia, esimerkiksi haluavat tulla sidotuksi ja alistetuksi niin usein että se ei kai enää ole edes pervoa. Samoin noihin alistamisiin liittyy usein pissaleikit.

Mandonnan konsertissa oli naisilla vaipat päällä. Ja kertoiva tämän televisossa.

Häh :O Kaikenlaista :D

Vierailija
66/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 v nainen tykkään pissa ja kakka jutuista molemmat antaa taivaallisen nautinnon. Kumppani kanssa harrastetaan näitä silloin tällöin. Löytyy myös asuja ja seksileluja.

Olen myös Bi ryhmä jutut onnistuu myös mieheni hetero mutta on mukana :)

Vierailija
68/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhde tuhoon tuomittu, jos pariskunnan seksimieltymykset eivät millään käy yksiin esim. että toinen ei vain pysty toisen haluamiin juttuihin?

Miten tuollaisen ongelman voi ratkaista? Pitääkö toisen tai pahimmassa tapauksessa molempien jäädä ilman sellaista seksiä mitä itse haluaa? Onko saatu toimimaan sellainen, että haluamaansa lähtee hakemaan suhteen ulkopuolelta? Vai onko ero ainoa vaihtoehto?

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta seksuaalisten mieltymysten eroavaisuuksista ja miten se on ratkaistu?

Vierailija
69/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
72/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä ruumishuone-jutusta tuli mieleen, voiko perverssiyteen opetella? Just vaikka katsomalla jotain sairasta materiaalia, voiko siitä alkaa vähitellen kiihottumaan? Kai noi jutut jostain tulee ja on lähtöisin, jostain kokemuksista tai mielleyhtymistä vai onko seksimieltymykset synnynnäisiä?

Mistä sun perverssiot on saanu alkunsa?

Vierailija
73/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
74/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa naisen kanssa joka nauttii siitä kun hänen koiransa nuolee orgasmin. Eka kerran hän kokeili kun oli 14 vuotias tyttö. Itse tottunut tämän näkemiseen. :)

Vierailija
75/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisestä ruumishuone-jutusta tuli mieleen, voiko perverssiyteen opetella? Just vaikka katsomalla jotain sairasta materiaalia, voiko siitä alkaa vähitellen kiihottumaan? Kai noi jutut jostain tulee ja on lähtöisin, jostain kokemuksista tai mielleyhtymistä vai onko seksimieltymykset synnynnäisiä?

Mistä sun perverssiot on saanu alkunsa?

Kyllä siihen voi opetella jos katsot jotain tuntuu ällölltä sitten katsot lisää ja lisää siihen tottuu.

sitten käy niin että alkaa haluaan nähdä lisää vaikka aina ei saisikaan mitään seksuaalista tunnetta.

Vierailija
76/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja olen edelleen. Voitteko käsittää, että tyttikseni on nyt ehdottanut 6 kk seurustelun jälkeen, että voisin rakastella joskus muussakin asennossa kuin lähetyssaarnaaja-asennossa, kuten panna takaapäin rajusti. Siis sairaan pervessiä!! Miten tälläisessä tilanteessa tulisi toimia?

Vierailija
77/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten...meillä esim. pissaleikit ihan normaaleja (toisen päälle, kasvoille, suuhun, mies minun sisälle), samoin lelut, tuplapenetraatio lelulla ja peniksellä, anuksen nuoleminen, sitominen, piiskaus. Minä sitten miehelle myös anuksen nuolemista, sitomista ja penetraatiota anukseen strap-onilla, double dongilla tai anustapilla, jos annan oraaliseksiä. Kaikki menee paitsi eläimet ja lapset (hyh molemmille jo ajatustasolla) ja semmoinen piiskaus, josta oikeasti jää jälkiä (so. tulee verta tai aiheuttaa mustelmia). Joo ja kakkaleikit ei myöskään nappaa.

Ai juu ja en ota suihin suoraan sen jälkeen, kun mies on harrastanut anaaliseksiä mun kanssa, mutta tämä on enemmänkin hygienia- kuin ällötysasia. 

(Olemme molemmat 40+ ja akateemisesti koulutettuja) 

Vierailija
78/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi imeä tampponini ja siteeni, söi ulostetta(omaa ja minun), piti likaisia alushousujani taskussaan ja nuuhki niitä päivän mittaan.  halusi juoda virtsaani ja syödä finnit  ja räkääni. Ei toiminut vaan juoksin karkuun, alkoi toteuttaa juttujaan vasta n. 6kk seurustelusta. Terkkuja tutuille.

Vierailija
79/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut vaan juoksin karkuun, alkoi toteuttaa juttujaan vasta n. 6kk seurustelusta. Terkkuja tutuille.

Siksipä sitä kynttilää ei kannata vakan alla pitää kovin pitkiä aikoja. Parempi, että se toinen osapuoli rynnistää karkuun aikaisessa vaiheessa, jos on rynnistääkseen. Onneksi olen kohdannut ymmärtäväisiä kumppaneita.

Vierailija
80/174 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ja olen edelleen. Voitteko käsittää, että tyttikseni on nyt ehdottanut 6 kk seurustelun jälkeen, että voisin rakastella joskus muussakin asennossa kuin lähetyssaarnaaja-asennossa, kuten panna takaapäin rajusti. Siis sairaan pervessiä!! Miten tälläisessä tilanteessa tulisi toimia?

Saattaisin jouluna vetäistä takaapäin, että sopu säilyy.