Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut suhteessa perverssin kanssa?

Vierailija
06.07.2016 |

Miten se on sujunut?

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittelee mikä on perverssiä ja mikä ei?

Vierailija
2/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko vaippafetissi? 

En itse pidä sitä perversiona, vaan puhtaasti fetissinä. Mutta mies siis tykkäsi käyttää välillä vaippoja ja myös pissata niihin. Ihan normaali muuten, hyvässä duunissa. Tämä oli vapaa-ajan harrastus. 

Aluksi se oli outoa, mutta totuin nopeasti. Harmitontahan tuo. Tähän ei liittynyt vauvana oloa muuten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka määrittelee mikä on perverssiä ja mikä ei?

Sellaisen voi kokea perverssinä, joka ei omasta mielestä ole ihan normaalia.

Oletko ollut suhteessa sellaisen kanssa? Miten suhde on toiminut?

Vierailija
4/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse pidä sitä perversiona, vaan puhtaasti fetissinä. Mutta mies siis tykkäsi käyttää välillä vaippoja ja myös pissata niihin. Ihan normaali muuten, hyvässä duunissa. Tämä oli vapaa-ajan harrastus. 

Aluksi se oli outoa, mutta totuin nopeasti. Harmitontahan tuo. Tähän ei liittynyt vauvana oloa muuten. 

Kaikenlaista :D

Vierailija
5/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa miehen kanssa joka rakastaa pissaa. Siis sekä pissaamista, sitä että katon kun hän pissaa ja toisinpäin, välillä haluaa pissata päällensä tai päälleni, maistaa sitä... Kai se on perverssiä mutta olen aika avarakatseinen ihminen enkä koskaa ole tuominnut häntä mielenkiinnostaan. Osallistun välillä juttuihin jotka minulle tuntuvat hyviltä, mutta jos menee yli, sanon sen suoraan ja hän ymmärtää. PUHUKAA. Jos rakastatte toisianne, hyväksytte helposti oudompiakin puolia, sillä rakkauteen kuuluu kunnioitus ja välittäminen. Avoimuus on tärkeää molemmille.

Vierailija
6/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä erikoisuuksia on vain etupäässä miehillä?

Vierailija
7/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Hyvä kysymys! Naisilla on elämässä parempaakin / tärkeämpääkin tekemistä, kuin fantasioissa eläminen?

Vierailija
8/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista :D

Joo... tutustuin sitten asiaan netissä ja totesin, että on yllättävänkin yleistä. Ei ole fetissinä mikään harvinaisuus. 

Usein siihen liittyy muukin vauvana oleminen ja partnerin rooli "äitinä".  Tällä ei kuitenkaan ollut tätä puolta. Ihan itse vaihtoi vaippansa :D

Ja korostan, että ei tämä mitään jokapäiväistä ollut eikä edes jokaviikkoista. Mutta joskus iski tällainen tarve ja kävi ostamassa aikuisten vaippoja jostain Töölön liikkeestä, jossa kuulemma hyvä valikoima :)

Vierailija
9/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kahden. Ei sujunut.

Vierailija
10/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Mies halusi naida valot päällä ja vieläpä arkipäivinä!

Vierailija
11/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen! Mies halusi naida valot päällä ja vieläpä arkipäivinä!

Suhde loppui varmasti lyhyeen koska sairastahan tuollainen! Saunan jälkeen lauantai-iltana peiton alla pimeässä korkeintaan kerran kuukaudessa normaalia!

Vierailija
12/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on suurempi huoli siitä, mitä muut ajattelevat. Lisäksi seksiasioissa tuppaa mielikuvitus olemaan valitettavan monilla muutenkin jokseenkin lähellä nollaa ja naiset ovat keskimäärin yleisesti seksuaalisesti haluttomampia kuin miehet.

Vierailija
13/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin sujuu, kiitos. Toinen osapuoli on vähän passiivisempi aloitteentekijä, mutta muuten sujuu.

Vierailija
14/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan esiaviolista seksia ja joskus laitetaan pehvaan, ollaan varmasti tosi perverssejä!

Vierailija
15/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain muutamalla täällä on kokemusta ihan oikeista pervoista, muut ei näköjään osaa edes kuvitella, millaista elämä on seksihullun kanssa. Lucky you.

Vierailija
16/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vain muutamalla täällä on kokemusta ihan oikeista pervoista, muut ei näköjään osaa edes kuvitella, millaista elämä on seksihullun kanssa. Lucky you.

Kerro ihmeessä, mikä on "oikea pervo".

Vierailija
17/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sellainen kuin sinä.

Vierailija
18/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni leikimme melko usein äiti/lapsi- tai isä/lapsi-leikkejä sängyssä. Lapsi imee tissiä tms. Kai sitten ollaan molemmat pervoja, ei oo yksin kummankaan juttu vaan molemmat fiilistellään =D Lapsia ei meillä ole, mutta turha tulla huutelemaan pedofiiliriskeistä. Ei kukaan lääkäreitäkään ahdistele seksuaalisesti lääkärileikkien ja -fantasioiden takia. Niitäkin siis harrastetaan ja ihan tavallisia veronmaksajia ollaan.

Alussa olikin hyvä kysymys että mikä on pervoa. Jollekin muulle tää olis ihan ylitsepääsemätöntä ja meille normiseksiä. 

Vierailija
19/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin kans tietää! Ja mikä tarina tässä on taustalla, jos kerran täällä muut on lucky?

Vierailija
20/174 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sellainen kuin sinä.

Paska vastaus, koska oon ihan feikkipervo. Millainen on oikea?