Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ovat niin happamia ja vittumaisia?

Vierailija
06.07.2016 |

Iloisuus ja avoimuus loistaa poissaolollaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon iloinen ja avoin ikäisteni seurassa. Vanhojen ukkojen seura vain vituttaa.

Toivottavasti et ole työssäsi ihmisten kanssa, jos kerran vanhat ukot vituttaa.

Vanhat iskemään tulevat ukot vituttaa tarkoitin. Onneksi en ole enää asiakaspalvelutöissä, niin voin sanoa takaisin vanhoille ukoille.

Vierailija
42/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks 18v tyttöjä olis pitäny kiinnostaa miten suosittu olit +25v naisten joukossa? Eiköhän ne 18-vuotiaatkin saa ihan ite päättää millä kriteereillä miehiä valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinun kaltaisesi runkkarit eivät tajua iskeä ikäisiään.

Sä taidatkin olla jompikumpi näistä, jotka pilkkasivat avoimesti Tourettemiestä:

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001214082.html

Oikein tyyppiesimerkki aloituksen mukaan!

Vierailija
44/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki iloinen ja peruskohtelias käytös luetaan flirtiksi, näin niinkun oman kokemuksen mukaan.

Tämä.

Nyt 22-vuotiaana oon ihan erilainen kuin silloin 18-vuotiaana aloittaessa työt. Jaksoin hymyillä ja olla iloinen asiakaspalvelija.

Oon tähän asti kohdannut niin paljon typeriä moukkia työssä ja vapaa-ajalla että oon luovuttanut ihmisten suhteen. Hyvän mielen pilaaminen onnistui, onneksi olkoon! En jokaiselle ole töykeä, hymytön, vähäsanainen, mutta jos et jaksa edes tervehtiä niin älä ihmettele jos en sano minäkään mitään. En tuhlaa energiaani tuollaiseen.

Onneksi on oma perhe ja läheiset jotka arvostaa mua ja voin olla heidän kanssa oma iloinen itseni! :)

Vierailija
45/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tässä ihan viime vuosina huomannut kuinka egoistisia, materialistisia, ailahtelevaisia ja piikikkäitä monet nuoret tytöt ja naiset tuppaavat olemaan. Erityisen vittumaisia tuntuvat olevan lähes kaikkia miessukupuolisia kohtaan (ellei mies satu näyttämään hyvin komealta ja omaa varakasta taustaa), mutta kyllä se tietynlainen kovuus, ulkokultaisuus ja kiukutteleva prinsessakäytös tulee ilmi ihan kaveri/tuttavuussuhteissa toisia naisiakin kohtaan. Vaikuttaisi, että erityisesti nuoret kauniit naiset tuntevat "arvonsa", ja käyttäytyvät sitten monesti sen mukaisesti vaatien jatkuvaa huomiota, ihailua ja erityiskohtelua ja ovat jopa pakkomielteisen epärealistisia ja takertuvia pirttihirmuja kaikkien vähäistenkin ihastustensa ja treffikumppaniensa kanssa. Voi vain ihmetellen seurata sivusta sitä menoa. 

N28

Vierailija
46/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kävellä kadulla rauhassa. Minua ei kiinnosta jutella kenellekkään, mutta jos erehtyisin hymyilemään vaikka jollekin vieraalle miehelle, hän lähtisi seuraamaan. Siksi kävelen naama norsunvitulla, kukaan ei uskalla lähestyä. Siltikin jotkut kokevat oikeudekseen kommentoida, että "olipa tuiman näköinen tyttö"...

Minä en lähde seuraamaan ketään, vaikka tämä hymyilisi minulle. Miksi lähtisin seuraamaan hymyilyn takia? En ymmärrä. En myöskään kommentoi tuntemattomille, tai tutuillekaan, heidän ulkonäköään tai ilmettään. Minäkin liikun varmaankin yrmeänä, hymyilen jos siltä tuntuu, yleensä ei tunnu. M34

Vierailija
47/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorryteillenirppanokat kirjoitti:

Olin karvainen mies ikäisekseni nuorempana, ja omas ikäluokkkaa olevat 18v tyttelit katselivat minua nenänvarttaan pitkin. Eikä irronut. Piti olla tytöltä näyttävä poikaystävä.

Voi että kun tytöt olisivat tienneet,millainen vienti meikällä oli +25 vee naisten kanssa!

Kiitoksia opeista, niille on vieläkin käyttöä. :)

Karvaiset miehet on ällöttäviä.

N25

Onko sun miehellä karvaiset kämmenet?

Perinteisesti ihmisillä on karvoja kämmenselässä, ei kämmenessä....

Karvaiset kämmenet liittyvät masturbointiin I. itsesaastutukseen. On ollut yleistä tietoa, että onanismi aiheuttaa mm. karvankasvua kämmeniin, myös näkö voi huonontua. Siksi lapsetkin opetetaan nukkumaan kädet peiton päällä. Ei sitä turhaan ole kielletty!