Miksi nuoret naiset ovat niin happamia ja vittumaisia?
Iloisuus ja avoimuus loistaa poissaolollaan.
Kommentit (47)
Ai. Nyt karvaiset miehet ovat taas ällöttäviä?
No, 90-luvun hintti-ihanne on vissiin palannut. Kohta miehet alkavat taas käyttämään itseruskettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorryteillenirppanokat kirjoitti:
Olin karvainen mies ikäisekseni nuorempana, ja omas ikäluokkkaa olevat 18v tyttelit katselivat minua nenänvarttaan pitkin. Eikä irronut. Piti olla tytöltä näyttävä poikaystävä.
Voi että kun tytöt olisivat tienneet,millainen vienti meikällä oli +25 vee naisten kanssa!
Kiitoksia opeista, niille on vieläkin käyttöä. :)
Karvaiset miehet on ällöttäviä.
N25Onko sun miehellä karvaiset kämmenet?
Perinteisesti ihmisillä on karvoja kämmenselässä, ei kämmenessä....
Vierailija kirjoitti:
Iloisuus ja avoimuus loistaa poissaolollaan.
Kukas sinä itse olet ja miten käyttäydyt?
Mulla ei ole mitään havaintoja happamuudesta ja vittumaisuudesta, olen kyllä itse ollut aina asiallinen ihmisten ilmoilla ja odotan asiallista kohtelua. Miksi odotat muiden ihmisten olevan tietynlaisia?
Millaisissa tilanteissa tätä vittumaisuutta jne kohtaat? Onko nuorten miesten kanssa sama juttu?
Ne on kuitenkin jo aikuisia ihmisiä, eikä aikuiselta odoteta mitään iloisuutta eikä avoimuutta ei miehiltä eikä naisilta. Kunhan ns. ihmisiksi ovat ja osaavat asiallisesti käyttäytyä eri tilanteissa.
Hoitsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorryteillenirppanokat kirjoitti:
Olin karvainen mies ikäisekseni nuorempana, ja omas ikäluokkkaa olevat 18v tyttelit katselivat minua nenänvarttaan pitkin. Eikä irronut. Piti olla tytöltä näyttävä poikaystävä.
Voi että kun tytöt olisivat tienneet,millainen vienti meikällä oli +25 vee naisten kanssa!
Kiitoksia opeista, niille on vieläkin käyttöä. :)
Karvaiset miehet on ällöttäviä.
N25Onko sun miehellä karvaiset kämmenet?
Perinteisesti ihmisillä on karvoja kämmenselässä, ei kämmenessä....
Joskus olen kuullut väitettävän, että itsetyydytys aiheuttaisi karvoja kämmeniin... uskokoon ken tahtoo, mutta kenenkään kämmenissä en ole vielä karvoja nähnyt!
No stressi rypistää ainakin mulla otsaa, jos mietin kävellessäni asioita.
N24
Olen kyllä lähtökohtaisesti iloinen ja ystävällinen kaikille. Sitten on kuitenkin nuo muutamat, joiden kanssa ystävällinen kanssakäyminen on täysin yksipuolista. Vaikka kuinka on mukava ja kyselee kuulumiset, niin katsellaan nenänvartta pitkin eikä taatusti jutustella takaisin. Aikani jaksan näiden tapausten kanssa yrittää, jonka jälkeen totean, että ihan v*tun sama pitäkööt tunkkinsa, jos nyrpeä suhtautuminen jatkuu. Ei varmaan yllätä, että nämä tapaukset ovat poikkeuksetta minua n. 10-15 vuotta vanhempia naisia. Ehkä täällä sitten ihmettelevät kuinka nuoret naiset on niin tympeitä..
Kati81 kirjoitti:
No, 90-luvun hintti-ihanne on vissiin palannut. Kohta miehet alkavat taas käyttämään itseruskettavia.
Ovat olleet aina. Parta, rintakarvat, selkäkarvat, häpykarvat ja kainalokarvat ovat totaalinen turn off.
On ne iloisia ja avoimia joillekin miehille. Kaveri on komea ja lihaksikas ja samat naiset jotka on mulle tavismiehelle happamia, nauraa ja kikattaa tän kamun joka toiselle sanalle.
Enpä ole hapan saati vittumainen jos siihen EI ole aihetta, mutta sitten jos ja kun siihen on aihetta niin olen.
Vierailija kirjoitti:
Kati81 kirjoitti:
Ovat olleet aina. Parta, rintakarvat, selkäkarvat, häpykarvat ja kainalokarvat ovat totaalinen turn off.
Homoille ja 13 kesäisillä tytöille?
Olen komea, lihaksikas JA karvainen. Ei mua ainakaan ole kukaan pitänyt "ällöttävänä".
Miehekkäänä lähinnä.
Olen komea, lihaksikas JA karvainen. Ei mua ainakaan ole kukaan pitänyt "ällöttävänä".
Miehekkäänä lähinnä.
Pakko myöntää että olen huomannut monesta ihmisestä moista ( niin naisita kuin mieheistä, mutta ei koske kaikkia). Itsekkään en oikeastaan pahemmin hymyile, koska liianpaljon törmännyt ikäviin ihmisiin, jotka tuntuvat suorastaan haluavan ettei hymyillä. Vain yhdessä (harrastus) paikassa, jossa ihmiset ovat useimmiten ystävällisiä ja mukavia tulee hymyiltyä poikkeuksellisen paljon, mutta en kyllä kokoaikaa jaksa olla ilosella ilmeellä kun keskityn omiin juttuihini niin naama on enintään peruslukemilla eli mahdollisesti jonkun mielestä naama mutrulla. Onneksi harrastukseni onkin sellainen, jos hommansa kunnolla tekee niin ei kerkeä kyttäillä muiden tekemisiä.
Kati81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati81 kirjoitti:
Homoille ja 13 kesäisillä tytöille?
25-vuotiaalle naiselle, joka ei sekaannu apinoihin.
Kelpaakaikille kirjoitti:
Miehekkäänä lähinnä.
Korkeasaaresta karannut apina sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Oon iloinen ja avoin ikäisteni seurassa. Vanhojen ukkojen seura vain vituttaa.
Toivottavasti et ole työssäsi ihmisten kanssa, jos kerran vanhat ukot vituttaa.
En tiedä kaikista nuorista naisista, nykyisistä varsinkaan, mutta minun iloisen ja avoimen luonteeni tyrmäsi ainakin se, että miehet jatkuvasti käsittivät minut väärin. Ystävällisyys ja hymy oli heille sama kuin lupa tunkeutua iholleni, jotkut jopa yrittivät tunkeutua sen alle...! Lyötyäni aikani päätä seinään tämän asian kanssa opin todellakin vetämään sen epäluuloisen, vihaisen ilmeen naamalleni. Vasta nyt keski-iässä uskallan hymyillä jälleen. Ja tämä tarina on tosi.